Enduro Grybów Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 wiem cos o tym przez moje felgi tez widac praktycznie cały środek , rękę niby mozna włozyc zeby tam przeczyscic gąbką ale tarcze ograniczają dostep i mozna dłoc pociąc o osłone. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 No no rozumiem że jak pylą to hamują ale czyszczenie mojej felgi do miłych rzeczy nie należy . Dzięki za info. Mam na to prostą radę, przemaluj fele na czarny mat i już nigdy nie będziesz musiał czyścić
egj980 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Panowie, w moim B7 tdi 140 HP kończą się tarcze z przodu. Przy wymianie zastanawiam się nad udgradem. Na jaki rozmiar powinienem patrzeć? Jakie graty potrzebuje? Czy tył może pozostać "przejściowo" bez zmian?
Enduro Grybów Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 załóż 320mm i tył 288 Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
tomekhxc Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 Czy tył może pozostać "przejściowo" bez zmian? przejsciowo moze zostac ale najlepiej zakladaj komplet wiekszy no chyba ze fundusze ograniczone
egj980 Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 Niestety ograniczone.... po przejściu przez cały wątek mam jedną wątpliwość, czy na 320 wejdzie oryginalna alu 16" - biedronka - takie mam na zimę
egj980 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 great[emoji4] w takim razie bedzie wymiana serii na 320. dziekuje DEV za pomoc i korekte [emoji28] . Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
mateusz233 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Czym różnią się hamulce tylne 245 i 255? Tylko tarcza i jarzmo? Zaciski, klocki, osłony są te same?
piotrsob1 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak , tylko tarcze i jarzmo musisz wymienić, zaciski, klocki i osłony zostają takie jak były , trochę tylko musisz naciągnąć linki od hamulca ręcznego Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
Jaro37 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ? Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ? A z racji małej ilości postów nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek do sprzedaży. Jakby ktoś był zainteresowany to mam w przyzwoitym stanie komplet na przód 312mm i tył standard 245mm- prawie nowe tarcze i kolcki po przelocie może 5000km. Pozdrawiam.
Gac3k Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Na 312 i 245 jak to hamowało OK ? Mam Standardowe hamulce w B7 2.0 tdi więc pewnie 288/245 albo 255 i mam tarcze i jarzma pod 312 i nie wiem czy zamieniać, klocki bym kupił tylko.
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Nie ma sensu wrzucać 312do B7 Od razu pakuje 320/288mm Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ? Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?A z racji małej ilości postów nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek do sprzedaży. Jakby ktoś był zainteresowany to mam w przyzwoitym stanie komplet na przód 312mm i tył standard 245mm- prawie nowe tarcze i kolcki po przelocie może 5000km. Pozdrawiam. Klocki 288/245 - 320/288 nie da zamienne, to zupełnie inne konstrukcje
Gac3k Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Nie ma sensu wrzucać 312do B7 Od razu pakuje 320/288mm Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ? Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?A z racji małej ilości postów nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek do sprzedaży. Jakby ktoś był zainteresowany to mam w przyzwoitym stanie komplet na przód 312mm i tył standard 245mm- prawie nowe tarcze i kolcki po przelocie może 5000km. Pozdrawiam. Klocki 288/245 - 320/288 nie da zamienne, to zupełnie inne konstrukcje Dev tylko ja już mam tarcze i jarzma. A klocki na przodzie mi piszczą. Chyba lepiej 312 niż 288
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 No lepiej ale ta różnica jest niewielka.
piotrsob1 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) W krótkim czasie po zakupie swojej , jak 288 się pogięły i poszły na złom założyłem 312 na przód i 255 na tył Różnica w skuteczności to ok +25 % a wytrzymałości termicznej to przynajmniej + 40 % Do 165 koników które ciężko pracują pod maską to w zupełności wystarcza , w przeciwieństwie do starych, które jasno świeciły po paru kilometrach ostrej jazdy Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez piotrsob1
akro023 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 pytanie z ciekawości tarcza i jarzmo pod 312, a zacisk pod 288 wejdzie 15' stalowe przy 34et?
johnnythebest Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Dla podsumowania żebym bawoła nie zrobił, zmieniając z 288/245 na 320/288 to żeby było P&P to szukać hebli z B7 2.0T albo 3.0TDI, tak? Wiem że przód jest P&P ale czy tył też czy trzeba modzić? Mając quattro domyślam się, że tylne tarcze też muszą być z quattro?
Enduro Grybów Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 tyl też pasuje z ośki. jwdynie osłony trzeba lekko podciąc lub kupić w komplecie z zaciskami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się