Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana hamulców przednich na 312mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiem cos o tym

przez moje felgi tez widac praktycznie cały środek , rękę niby mozna włozyc zeby tam przeczyscic gąbką ale tarcze ograniczają dostep i mozna dłoc pociąc o osłone.

9663d63e80c39f7a4a680abebf95aa7c.jpg

e72ed9713ac3fd5dbbba6e4c48130a85.jpg

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No no rozumiem że jak pylą to hamują ale czyszczenie mojej felgi do miłych rzeczy nie należy ;). Dzięki za info.

Mam na to prostą radę, przemaluj fele na czarny mat i już nigdy nie będziesz musiał czyścić :kox::grin:

Opublikowano

Panowie, w moim B7 tdi 140 HP kończą się tarcze z przodu. Przy wymianie zastanawiam się nad udgradem. Na jaki rozmiar powinienem patrzeć? Jakie graty potrzebuje? Czy tył może pozostać "przejściowo" bez zmian?

Opublikowano

załóż 320mm i tył 288

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czy tył może pozostać "przejściowo" bez zmian?

przejsciowo moze zostac ale najlepiej zakladaj komplet wiekszy no chyba ze fundusze ograniczone
Opublikowano

Niestety ograniczone.... :decayed: po przejściu przez cały wątek mam jedną wątpliwość, czy na 320 wejdzie oryginalna alu 16" - biedronka - takie mam na zimę

Opublikowano

Nie na tylko pod.

I wejdzie bez problemu.

Opublikowano

great[emoji4] w takim razie bedzie wymiana serii na 320. dziekuje DEV za pomoc i korekte [emoji28] .

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czym różnią się hamulce tylne 245 i 255? Tylko tarcza i jarzmo? Zaciski, klocki, osłony są te same?

Opublikowano (edytowane)

Tak , tylko tarcze i jarzmo musisz wymienić, zaciski, klocki i osłony zostają takie jak były , trochę tylko musisz naciągnąć linki od hamulca ręcznego :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?


Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?

A z racji małej ilości postów nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek do sprzedaży. Jakby ktoś był zainteresowany to mam w przyzwoitym stanie komplet na przód 312mm i tył standard 245mm- prawie nowe tarcze i kolcki po przelocie może 5000km. Pozdrawiam.

Opublikowano

Na 312 i 245 jak to hamowało OK ? Mam Standardowe hamulce w B7 2.0 tdi więc pewnie 288/245 albo 255 i mam tarcze i jarzma pod 312 i nie wiem czy zamieniać, klocki bym kupił tylko.

Opublikowano

Nie ma sensu wrzucać 312do B7

Od razu pakuje 320/288mm

Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?

Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?

A z racji małej ilości postów nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek do sprzedaży. Jakby ktoś był zainteresowany to mam w przyzwoitym stanie komplet na przód 312mm i tył standard 245mm- prawie nowe tarcze i kolcki po przelocie może 5000km. Pozdrawiam.

Klocki 288/245 - 320/288 nie da zamienne, to zupełnie inne konstrukcje

Opublikowano

Nie ma sensu wrzucać 312do B7

Od razu pakuje 320/288mm

Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?

Lecą do nie hamulce przód 320 i tył 288. Czy klocki z 312 będą pasowały pod 320i 245 pod 288 ?

A z racji małej ilości postów nie mam możliwości wystawienia czegokolwiek do sprzedaży. Jakby ktoś był zainteresowany to mam w przyzwoitym stanie komplet na przód 312mm i tył standard 245mm- prawie nowe tarcze i kolcki po przelocie może 5000km. Pozdrawiam.

Klocki 288/245 - 320/288 nie da zamienne, to zupełnie inne konstrukcje

Dev tylko ja już mam tarcze i jarzma. A klocki na przodzie mi piszczą. Chyba lepiej 312 niż 288

Opublikowano

No lepiej ale ta różnica jest niewielka.

Opublikowano (edytowane)

W krótkim czasie po zakupie swojej , jak 288 się pogięły i poszły na złom założyłem 312 na przód i 255 na tył :decayed:

Różnica w skuteczności to ok +25 % a wytrzymałości termicznej to przynajmniej + 40 % :hi:

Do 165 koników które ciężko pracują pod maską to w zupełności wystarcza , w przeciwieństwie do starych, które jasno świeciły po paru kilometrach ostrej jazdy :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

pytanie z ciekawości

tarcza i jarzmo pod 312, a zacisk pod 288 wejdzie 15' stalowe przy 34et?

Opublikowano

Nie

Opublikowano

Dla podsumowania żebym bawoła nie zrobił, zmieniając z 288/245 na 320/288 to żeby było P&P to szukać hebli z B7 2.0T albo 3.0TDI, tak?

Wiem że przód jest P&P ale czy tył też czy trzeba modzić?

Mając quattro domyślam się, że tylne tarcze też muszą być z quattro?

Opublikowano

tyl też pasuje z ośki.

jwdynie osłony trzeba lekko podciąc lub kupić w komplecie z zaciskami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...