Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

A spalanie naprawde takie mam

7,2 w miescie w korkach ? stawiam skrzynke wódki jak osiagniesz takie spalanie jeźdząc po miescie w godzinach od 7 do 17 , przejedziemy 100 km jesli bedzie takowe stawiam skrzynke wódki jeśli nie to Ty :naughty: z tym że obawiam sie ze na 100 km w miescie w tych godzinach moze nam braknąc czasu :kox:

Jak to coś mam nie tak...

Dokładnie o tym samym pisałem co opiekun grupy :)

Na trasie to mi sie kiedyś udało nawet 1150 zrobic na baku, ale w trybie miejskim to 750 max. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

A spalanie naprawde takie mam

7,2 w miescie w korkach ? stawiam skrzynke wódki jak osiagniesz takie spalanie jeźdząc po miescie w godzinach od 7 do 17 , przejedziemy 100 km jesli bedzie takowe stawiam skrzynke wódki jeśli nie to Ty :naughty: z tym że obawiam sie ze na 100 km w miescie w tych godzinach moze nam braknąc czasu :kox:

Jak to coś mam nie tak...

Dokładnie o tym samym pisałem co opiekun grupy :)

Na trasie to mi sie kiedyś udało nawet 1150 zrobic na baku, ale w trybie miejskim to 750 max. :gwizdanie:

potwierdzam, też zrobiłam 1150 na trasie :>[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 10:24_________________________________________________jarkokregle w niedziele??? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spalanie naprawde takie mam

7,2 w miescie w korkach ? stawiam skrzynke wódki jak osiagniesz takie spalanie jeźdząc po miescie w godzinach od 7 do 17 , przejedziemy 100 km jesli bedzie takowe stawiam skrzynke wódki jeśli nie to Ty :naughty: z tym że obawiam sie ze na 100 km w miescie w tych godzinach moze nam braknąc czasu :kox:

Jak to coś mam nie tak...

Dokładnie o tym samym pisałem co opiekun grupy :)

Na trasie to mi sie kiedyś udało nawet 1150 zrobic na baku, ale w trybie miejskim to 750 max. :gwizdanie:

Mi w cyklu mieszanym wychodzi 7,5-8l na trasie udało mi się zejśc w granicach 6,5l niżej raczej nie zejdę nie realne to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

potwierdzam, też zrobiłam 1150 na trasie :>:naughty:

ale tak dokładnie to co zrobiłaś 1150 na trasie

:naughty:

aleś jest dowcipny :polew:

to samo co jarko pisał posta wyżej :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bry:

Rozrusznik wymieniony poszedł Bendix, szczotko-trzymacz ( :wtf: ) , szczotki i tulejki roboty w cholerę, co więcej okazało się że w sierpniu jak wymieniałem napinacz od kompresora od klimy zdolny serwisant opitolił łebki śrubek ( są sześciokątne ~imbusy ) i nie dało się wykręcić, dobrze że jednak efekt końcowy jest pożądany, teraz zob co z AQ.

Po robocie bujnąłem się na A4 przedmuchać sadze :naughty: kapeluszowo czy nie ale 150 spokojnym tempem tam i z powrotem. Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i :wallbash: ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś.

Ps: Na centralnej stoi ktoś od forum (?) na RDE srebny avant :( chyba blacharka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i :wallbash: ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś.

Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i :wallbash: ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś.

Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki

Wężyki sprawdzę organoleptycznie,będzie widać ;), przepływkę odepnę i sprawdzę różnice w mocy/jeździe ( pomysł wyszukany na tym forum :) hehe opcja szukaj rlz :decayed: ) a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest :polew: jak go sprawdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest :polew: jak go sprawdzić ?

podpinasz VAG-a zapalasz silnik wchodzisz vagi-iem w menu - silnik - nastawy podstawowe (nie pamiętam teraz grupy) i powinno zacząć ruszać góra dół sztangą gruchy od turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i :wallbash: ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś.

Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki

Wężyki sprawdzę organoleptycznie,będzie widać ;), przepływkę odepnę i sprawdzę różnice w mocy/jeździe ( pomysł wyszukany na tym forum :) hehe opcja szukaj rlz :decayed: ) a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest :polew: jak go sprawdzić ?

łapie ci tryb serwisowy.

1) zapieczone łopatki w turbo...trzeba wyczyścic turbinke

2) zapieczona tzw. gruszka przy turbinie...trzeba wymienic

standardowy objaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest :polew: jak go sprawdzić ?

podpinasz VAG-a zapalasz silnik wchodzisz vagi-iem w menu - silnik - nastawy podstawowe (nie pamiętam teraz grupy) i powinno zacząć ruszać góra dół sztangą gruchy od turbiny

trzeba mieć ... ;( :(

Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i :wallbash: ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś.

Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki

Wężyki sprawdzę organoleptycznie,będzie widać ;), przepływkę odepnę i sprawdzę różnice w mocy/jeździe ( pomysł wyszukany na tym forum :) hehe opcja szukaj rlz :decayed: ) a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest :polew: jak go sprawdzić ?

łapie ci tryb serwisowy.

1) zapieczone łopatki w turbo...trzeba wyczyścic turbinke

2) zapieczona tzw. gruszka przy turbinie...trzeba wymienic

standardowy objaw

Rewelacja :thumbdown: jak nie urok to sr...czka :polew:, w takim wypadku gdybym go przegnał, pomoże to turbinie - gruszce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...