jarko Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 A spalanie naprawde takie mam 7,2 w miescie w korkach ? stawiam skrzynke wódki jak osiagniesz takie spalanie jeźdząc po miescie w godzinach od 7 do 17 , przejedziemy 100 km jesli bedzie takowe stawiam skrzynke wódki jeśli nie to Ty z tym że obawiam sie ze na 100 km w miescie w tych godzinach moze nam braknąc czasu Jak to coś mam nie tak... Dokładnie o tym samym pisałem co opiekun grupy Na trasie to mi sie kiedyś udało nawet 1150 zrobic na baku, ale w trybie miejskim to 750 max. :gwizdanie:
zlota1977 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 A spalanie naprawde takie mam 7,2 w miescie w korkach ? stawiam skrzynke wódki jak osiagniesz takie spalanie jeźdząc po miescie w godzinach od 7 do 17 , przejedziemy 100 km jesli bedzie takowe stawiam skrzynke wódki jeśli nie to Ty z tym że obawiam sie ze na 100 km w miescie w tych godzinach moze nam braknąc czasu Jak to coś mam nie tak... Dokładnie o tym samym pisałem co opiekun grupy Na trasie to mi sie kiedyś udało nawet 1150 zrobic na baku, ale w trybie miejskim to 750 max. :gwizdanie: potwierdzam, też zrobiłam 1150 na trasie :>[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 10:24_________________________________________________jarkokregle w niedziele???
gucio07 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 A spalanie naprawde takie mam 7,2 w miescie w korkach ? stawiam skrzynke wódki jak osiagniesz takie spalanie jeźdząc po miescie w godzinach od 7 do 17 , przejedziemy 100 km jesli bedzie takowe stawiam skrzynke wódki jeśli nie to Ty z tym że obawiam sie ze na 100 km w miescie w tych godzinach moze nam braknąc czasu Jak to coś mam nie tak... Dokładnie o tym samym pisałem co opiekun grupy Na trasie to mi sie kiedyś udało nawet 1150 zrobic na baku, ale w trybie miejskim to 750 max. :gwizdanie: Mi w cyklu mieszanym wychodzi 7,5-8l na trasie udało mi się zejśc w granicach 6,5l niżej raczej nie zejdę nie realne to jest
Wąski Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 zamiast B2 http://aukro.cz/item1348571863_velorex_s_tp.html
FANTOMAS Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 potwierdzam, też zrobiłam 1150 na trasie :> ale tak dokładnie to co zrobiłaś 1150 na trasie
zlota1977 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 potwierdzam, też zrobiłam 1150 na trasie :> ale tak dokładnie to co zrobiłaś 1150 na trasie aleś jest dowcipny to samo co jarko pisał posta wyżej
siemian Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 to Wy sobie dajecie za to jakieś punkty... :shocked:
zlota1977 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Łukasz dowiedziałeś się coś...?????
FANTOMAS Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 aleś jest dowcipny no właśnie nie wiedziałem co znaczy to
Wąski Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 http://biznes.onet.pl/firma-dannon-zaplaci-21-mln-dol-odszkodowania,18566,4083532,1,news-detal
zlota1977 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 aleś jest dowcipny no właśnie nie wiedziałem co znaczy to jak się nie wie co to znaczy to się improwizuje :gwizdanie:
maciejas002 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Rozrusznik wymieniony poszedł Bendix, szczotko-trzymacz ( ) , szczotki i tulejki roboty w cholerę, co więcej okazało się że w sierpniu jak wymieniałem napinacz od kompresora od klimy zdolny serwisant opitolił łebki śrubek ( są sześciokątne ~imbusy ) i nie dało się wykręcić, dobrze że jednak efekt końcowy jest pożądany, teraz zob co z AQ. Po robocie bujnąłem się na A4 przedmuchać sadze kapeluszowo czy nie ale 150 spokojnym tempem tam i z powrotem. Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś. Ps: Na centralnej stoi ktoś od forum (?) na RDE srebny avant chyba blacharka
FANTOMAS Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś. Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki
maciejas002 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś. Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki Wężyki sprawdzę organoleptycznie,będzie widać , przepływkę odepnę i sprawdzę różnice w mocy/jeździe ( pomysł wyszukany na tym forum hehe opcja szukaj rlz ) a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest jak go sprawdzić ?
FANTOMAS Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest jak go sprawdzić ? podpinasz VAG-a zapalasz silnik wchodzisz vagi-iem w menu - silnik - nastawy podstawowe (nie pamiętam teraz grupy) i powinno zacząć ruszać góra dół sztangą gruchy od turbiny
ozi_wells Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś. Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki Wężyki sprawdzę organoleptycznie,będzie widać , przepływkę odepnę i sprawdzę różnice w mocy/jeździe ( pomysł wyszukany na tym forum hehe opcja szukaj rlz ) a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest jak go sprawdzić ? łapie ci tryb serwisowy. 1) zapieczone łopatki w turbo...trzeba wyczyścic turbinke 2) zapieczona tzw. gruszka przy turbinie...trzeba wymienic standardowy objaw
maciejas002 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest jak go sprawdzić ? podpinasz VAG-a zapalasz silnik wchodzisz vagi-iem w menu - silnik - nastawy podstawowe (nie pamiętam teraz grupy) i powinno zacząć ruszać góra dół sztangą gruchy od turbiny trzeba mieć ... ;( Powiedzcie co to może być jadę na 3ce niecałe 70km/h i chcę dać z kopyta więc pedał do oporu, obroty doszły do 3100 i ani kroku dalej, wrzuciłem lekko zdezorientowany 4 i pojechałem dalej, było tak dobre 2x dziś. Na oko jeśli probelm na stałe to przepływka jeśli chwilowo to stawiam zawór N75 od sterowania turbiną lub może być nieszczelność na sterowaniu podciśnieniem tego zaworu przeglądnąć wężyki Wężyki sprawdzę organoleptycznie,będzie widać , przepływkę odepnę i sprawdzę różnice w mocy/jeździe ( pomysł wyszukany na tym forum hehe opcja szukaj rlz ) a N75 hmm JUŻ wiem gdzie jest jak go sprawdzić ? łapie ci tryb serwisowy. 1) zapieczone łopatki w turbo...trzeba wyczyścic turbinke 2) zapieczona tzw. gruszka przy turbinie...trzeba wymienic standardowy objaw Rewelacja jak nie urok to sr...czka , w takim wypadku gdybym go przegnał, pomoże to turbinie - gruszce?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się