PABLO Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Pablo, za***iście że masz odcinki w HD A wiesz że ostatnio był Stig w Polsce :?: Książkę masz, z dedykacją :?: Też mam, trzeba było na spota podjechać to byś zobaczył
pawel1380 Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Git Pablo biore dysk na nastepnego spocika...
PABLO Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Git Pablo biore dysk na nastepnego spocika...
PABLO Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 Czytałeś :?: Połowa jak na razie za mną :polew:
KERCZI Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jarko co to za emotki deprawujace ludzi z rana...
LukaszD Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Dzięki za spota i wspólne strzelanie do puszki
Vador Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Mechanik (blondyna ale widać, że farbowana ;P ) wkładał dwa wałeczki w koła żeby je zablokować i dodatkowo zaznaczył markerem. Po założeniu paska je wyciągnął i napinał. Później robił ileś tam obrotu wału i sprawdzał czy jest ok. samo zablokowanie kół tymi wałeczkami to połowa sukcesu trzeba jeszcze popuścić obydwa koła od rozrządu tak aby mogły się przestawić podczas kasowania luzy (wałeczki zabezpieczają wałki rozrządu przed przestawieniem). Ale skoro wiedział o takiej blokadzie to może i to zrobił jak należy. To co teraz opisujesz (wcześniej pisałeś o szarpaniu ) to mi wygląda na not laufa czyli coś jest z turbiną może być to wina nieszczelnego połączenia na wężach jeśli było coś rozbierane ale wtedy powinieneś słyszeć coś jakby włączający się odkurzacz gdy turbo zaczyna cisnąć może poszedł standartowo zawór sterujący turbiną ? jak masz vag-a to sprawdź sobie co się dzieje na doładowaniu będziesz miał odpowiedź Zaworek EGR poszedł na taras. Właśnie jest wymieniany i wróci zaraz.
Wąski Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Mechanik (blondyna ale widać, że farbowana ;P ) wkładał dwa wałeczki w koła żeby je zablokować i dodatkowo zaznaczył markerem. Po założeniu paska je wyciągnął i napinał. Później robił ileś tam obrotu wału i sprawdzał czy jest ok. samo zablokowanie kół tymi wałeczkami to połowa sukcesu trzeba jeszcze popuścić obydwa koła od rozrządu tak aby mogły się przestawić podczas kasowania luzy (wałeczki zabezpieczają wałki rozrządu przed przestawieniem). Ale skoro wiedział o takiej blokadzie to może i to zrobił jak należy. To co teraz opisujesz (wcześniej pisałeś o szarpaniu ) to mi wygląda na not laufa czyli coś jest z turbiną może być to wina nieszczelnego połączenia na wężach jeśli było coś rozbierane ale wtedy powinieneś słyszeć coś jakby włączający się odkurzacz gdy turbo zaczyna cisnąć może poszedł standartowo zawór sterujący turbiną ? jak masz vag-a to sprawdź sobie co się dzieje na doładowaniu będziesz miał odpowiedź Zaworek EGR poszedł na taras. Właśnie jest wymieniany i wróci zaraz.
nex Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Wczoraj zastałem taki widok Godzinka mojej pracy i efekt taki:
PABLO Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Dzięki za spota i wspólne strzelanie do puszki Następnym razem niech Ozi przywiezie AK-47 to postrzelamy w gołębie
sokolnh Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ogarnia ktoś niemiecki na tyle żeby mi pomóc w napisaniu ogłoszenia ?
Yoghurt Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ogarnia ktoś niemiecki na tyle żeby mi pomóc w napisaniu ogłoszenia ? napisz co potrzebujesz, przesle mojej siostrze. studiowala w niemczech i mieszka w berlinie - wiec mowi plynnie.
PABLO Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Kupować :!: http://moto.allegro.pl/audi-a4-a5-as4-s5-felgi-z-oponami-20-orginalne-i1738658545.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się