D4NTE Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Powitać z wieczora Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwas1992 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Witam wszystkich, w najbliższy czwartek wybieram sie pierwszy raz na spota w galerii Kazimierz o której można przyjechać i czy jeździ ktoś w ogole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 odnosnie spota, bedziesz Radimm w tym tygodniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantowski Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 odnosnie spota, bedziesz Radimm w tym tygodniu? nie będzie go bo jedzie w Bieszczady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Witam wszystkich, w najbliższy czwartek wybieram sie pierwszy raz na spota w galerii Kazimierz o której można przyjechać i czy jeździ ktoś w ogole? Masz do mnie numer na górze w 1 poście po prawej więc zadzwoń we Czwartek i porozmawiamy. Zawsze jest spot, zjeżdżamy się teraz około 20:00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 no więc dzis naprawiony CLH , zmierzchu/deszczu , lusterko fotochrom, wykasowane wszystkie błędy z MCU i autko nabiera koloru, jeszcze tylko ledy , i ramka i będzie git. Panowie mam pytanie z racji iż Karol najpierw zrobił program na seryjnej suszarce 140, a później wrzucił CAHA od 170 to czy potrzebna jest w takiej sytuacji korekta programu ? powiem w czym rzecz, auto według mnie troche za dużo pali bo z 10L nie schodzi i wcale tak bardzo nie cisne (no może czasami ) dziś rozmawiałem z fachowcem i stwierdził ze jest przekonany iż podwyższone spalanie jest winą programu który był dostosowany do słabszej turbiny.po programie dawki paliwa zostały podwyższone co zmiana turbiny na większą jeszcze je uwydatniła, twierdzi ze po korekcie programu autko powinno palić mniej a co więcej mieć jeszcze lepsze osiągi bo w tym momencie obecna suszarka CAHA nie jest w pełni wykorzystywana . choć mam stary wykres z hamowni i wypluło 183KM i ponad 420 NM i to było na seryjnej turbinie (pomiar V-tech) ile jest teraz nie mam pojęcia. co Wy na to ??? ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- Miodzio dziekuje za pomoc , na Ciebie zawsze można liczyć Kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Witam wszystkich, w najbliższy czwartek wybieram sie pierwszy raz na spota w galerii Kazimierz o której można przyjechać i czy jeździ ktoś w ogole? Ja będę ok. 19:20 bo tak kończę prace. Jeśli ktoś dojedzie do 19:45 to zostanę dłużej. Jeśli nie - to się zawijam do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radekst Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Boseron, rozumiem ze pomozesz mi z moim parchem tak jak sie umawialismy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukwas1992 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 no więc dzis naprawiony CLH , zmierzchu/deszczu , lusterko fotochrom, wykasowane wszystkie błędy z MCU i autko nabiera koloru, jeszcze tylko ledy , i ramka i będzie git.Panowie mam pytanie z racji iż Karol najpierw zrobił program na seryjnej suszarce 140, a później wrzucił CAHA od 170 to czy potrzebna jest w takiej sytuacji korekta programu ? powiem w czym rzecz, auto według mnie troche za dużo pali bo z 10L nie schodzi i wcale tak bardzo nie cisne (no może czasami ) dziś rozmawiałem z fachowcem i stwierdził ze jest przekonany iż podwyższone spalanie jest winą programu który był dostosowany do słabszej turbiny.po programie dawki paliwa zostały podwyższone co zmiana turbiny na większą jeszcze je uwydatniła, twierdzi ze po korekcie programu autko powinno palić mniej a co więcej mieć jeszcze lepsze osiągi bo w tym momencie obecna suszarka CAHA nie jest w pełni wykorzystywana . choć mam stary wykres z hamowni i wypluło 183KM i ponad 420 NM i to było na seryjnej turbinie (pomiar V-tech) ile jest teraz nie mam pojęcia. co Wy na to ??? ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- Miodzio dziekuje za pomoc , na Ciebie zawsze można liczyć Kolego ja proponuję jednak jechać na korektę programu i wtedy zobaczyć co się stanie z samochodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ja będę ok. 19:20 bo tak kończę prace. Jeśli ktoś dojedzie do 19:45 to zostanę dłużej. Jeśli nie - to się zawijam do domu To pewnie się zwiniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 to samo chciałem napisać , Mario musisz pociągnąć nadgodzinke wtedy przybędziesz na czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ja będę ok. 19:20 bo tak kończę prace. Jeśli ktoś dojedzie do 19:45 to zostanę dłużej. Jeśli nie - to się zawijam do domu To pewnie się zwiniesz No i ch..j... Za Tobą akurat nie będę płakał Poza tym mam co robić w domu, więc nie będę ubolewał nad tym, że wcześniej się zwinę. Oczywiście bardzo chętnie bym się z Wami spotkał, ale po 12 godzinach pracy jakoś nie uśmiecha mi się czekać, aż ktoś łaskawie przyjedzie spóźniony pół godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 To racja ze po korekcie auto wypluje więcej i mniej będzie palilo, ale jak ja słyszę ze Ty nie cisniesz... :-) ja co mam ciężka nogę i auto palilo mi jakieś 8.5 zresztą zobacz na drugim fisie. Deptasz go teraz i stad takie spalanie. Ja jak odebrałem po sofcie to palila mi 14 przez pierwsze dwa tygodnie :-) Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Transitpower Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 BTW... Dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 No i ch..j... Za Tobą akurat nie będę płakał Wow wzruszyłem się Dobranoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 To racja ze po korekcie auto wypluje więcej i mniej będzie palilo, ale jak ja słyszę ze Ty nie cisniesz... :-) ja co mam ciężka nogę i auto palilo mi jakieś 8.5 zresztą zobacz na drugim fisie. Deptasz go teraz i stad takie spalanie. Ja jak odebrałem po sofcie to palila mi 14 przez pierwsze dwa tygodnie :-) Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 tylko jak słysze ze V-tech chce tyle samo kasy za korekte co za program to słabo mi zreszta program u nich pisany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ale niestety wszyscy chcą kasę jak za program od nowa. Vtech chyba summarum jest najtańszy, jeszcze tylko Daniel z TTC powiedział za korektę podobnie Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 no więc dzis naprawiony CLH , zmierzchu/deszczu , lusterko fotochrom, wykasowane wszystkie błędy z MCU i autko nabiera koloru, jeszcze tylko ledy , i ramka i będzie git.Panowie mam pytanie z racji iż Karol najpierw zrobił program na seryjnej suszarce 140, a później wrzucił CAHA od 170 to czy potrzebna jest w takiej sytuacji korekta programu ? powiem w czym rzecz, auto według mnie troche za dużo pali bo z 10L nie schodzi i wcale tak bardzo nie cisne (no może czasami ) dziś rozmawiałem z fachowcem i stwierdził ze jest przekonany iż podwyższone spalanie jest winą programu który był dostosowany do słabszej turbiny.po programie dawki paliwa zostały podwyższone co zmiana turbiny na większą jeszcze je uwydatniła, twierdzi ze po korekcie programu autko powinno palić mniej a co więcej mieć jeszcze lepsze osiągi bo w tym momencie obecna suszarka CAHA nie jest w pełni wykorzystywana . choć mam stary wykres z hamowni i wypluło 183KM i ponad 420 NM i to było na seryjnej turbinie (pomiar V-tech) ile jest teraz nie mam pojęcia. co Wy na to ??? ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- Miodzio dziekuje za pomoc , na Ciebie zawsze można liczyć Kolego ja Ci mówiłem abyś pojechał do mojego speca ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 no więc dzis naprawiony CLH , zmierzchu/deszczu , lusterko fotochrom, wykasowane wszystkie błędy z MCU i autko nabiera koloru, jeszcze tylko ledy , i ramka i będzie git.Panowie mam pytanie z racji iż Karol najpierw zrobił program na seryjnej suszarce 140, a później wrzucił CAHA od 170 to czy potrzebna jest w takiej sytuacji korekta programu ? powiem w czym rzecz, auto według mnie troche za dużo pali bo z 10L nie schodzi i wcale tak bardzo nie cisne (no może czasami ) dziś rozmawiałem z fachowcem i stwierdził ze jest przekonany iż podwyższone spalanie jest winą programu który był dostosowany do słabszej turbiny.po programie dawki paliwa zostały podwyższone co zmiana turbiny na większą jeszcze je uwydatniła, twierdzi ze po korekcie programu autko powinno palić mniej a co więcej mieć jeszcze lepsze osiągi bo w tym momencie obecna suszarka CAHA nie jest w pełni wykorzystywana . choć mam stary wykres z hamowni i wypluło 183KM i ponad 420 NM i to było na seryjnej turbinie (pomiar V-tech) ile jest teraz nie mam pojęcia. co Wy na to ??? ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- Miodzio dziekuje za pomoc , na Ciebie zawsze można liczyć Kolego u mnie jest podobny setup (BRD 170 zrobiony na 195KM) i w tej chwili na zimowych oponach (17 cali, szerokosc kapcia 205) na dojazdach do pracy (25km, polowa obwodnica) przy predkosci na autostradzie 140 i dynamicznej jezdzie miastem spalanie mam ponizej 7,5-8. Jak ktos przymuli na autostradzie to czasami po tej trasie fis pokaze 6.9. Przy jezdzie tylko pomiescie jest gorzej (od 8,8 w gore). Jak patrze na moje ostatnie tankowania to srednia z calego baku wygladala u mnie tak: 8,4; 8,2; 8,1; 8,8; 8,0 (listopad i grudzien). Zwroc uwage na stan filtra powietrza. W Krakowie jest syf (szczegolnie w zimie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się