nex Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Program sie zainstalował bez problemu . Za chwilkę pójdę do auta sprawdzić czy się połączy
fantowski Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 http://i1.ryjbuk.pl/10ea288ca6d12001c0a156b77b24b0b3cc87e0be/wypadekxx-jpg RNSa jeszcze by wyciągnał.. no i fotel recaro
nex Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 VCDS Lite 1.0 pełna wersja chodzi aż miło .
radimm Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Właśnie 12mm są o tych dystansach myślałemna przód DYSTANSE DYSTANS KUTE - 12mm - Audi Seat Skoda VW (3010984527) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. na tył DYSTANSE DYSTANS KUTE - 15mm - Audi Seat Skoda VW (3010984485) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. przepatrzyłem kilka sklepów i dystanse do 10mm nie mają kołnierza centrującego wiec zostają mi dystanse od 12mm w górę co Ty za parę dystansów chcesz dać 339zł? :shock3: do tego jeszcze musisz dokupić dłuższe śruby. Nie wiem, ale nie szkoda CI kasy? No szkoda dlatego zwróciłem się do was, choć nie ukrywam że cenie sobie bezpieczeństwo i nie chciał bym byle czego niewiadomego pochodzenia:) chciałbym żeby moje fele były równo z nadkolem ale nie za bardzo znam się na dystansach:) te co wam zaprezentowałem wydały mi się najbardziej odpowiednie ale liczę na propozycję ja mam te 13mm i 15mm: DYSTANSE 13MM AUDI, VW 57,1 5X112, 5X100 + ŚRUBY (3031799197) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. przelatałem na nich sezon, przy prędkościach 220+ - bić żadnych na kołach, po sezonie żadnych śladów zużycia, więc ja spokojnie mogę je polecić
Krumak Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??
fantowski Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+?? potwora z czeluści o którym nie chciałbyś słyszeć
Krumak Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Pytam, gdyż wiem ile lata normalne B5 w 1,9 TDi, choć wśród forumowiczów nic nie jest normalne. Sam zaczynam się zastanawiać nad dodaniem paru koni do mojego TDi
ruks Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Bardziej zaciekawiło mnie to ze w trasie po 7 km lajtowej jazdy przy wiekszych mrozach osiągasz 90 stopni Mnie właśnie też
DeXteR_NH Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+?? Ja testowo moją B6 poleciałem 210 ostatnio, a jeszcze by się rozbujała spokojnie więcej
fantowski Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+?? Ja testowo moją B6 poleciałem 210 ostatnio, a jeszcze by się rozbujała spokojnie więcej chyba z górki na pazurki
ruks Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Nie gadaj, moja po płaskim katalogowe 207 idzie ale chwile trzeba się rozpędzać.
DeXteR_NH Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+?? Ja testowo moją B6 poleciałem 210 ostatnio, a jeszcze by się rozbujała spokojnie więcej chyba z górki na pazurki na autostradzie w kierunku Tarnowa akurat było pod górkę
radimm Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+?? AFN'a na małym koksie skrzynia ogranicza, bo krótka jest franca:decayed:
Krumak Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja dziś zawiozłem swoją Panią na basen i do kosmetyczki, a w trakcie jej nieobecności wyregulowałem w swojej niuni biksenony i zafundowałem jej w pełni ledowe oświetlenie wnętrza. Aż dziw, iż kobieta jest w stanie uwierzyć w to, że ledowa żarówka kosztuje jedynie 1,50 zł/szt Nawet nie chce myśleć co by było gdyby znała prawdę ---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ---------- Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+?? AFN'a na małym koksie skrzynia ogranicza, bo krótka jest franca:decayed: Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni.
radimm Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni. nie wiem jak w B6 ale w B5 to już h*uj nie jazda od 180 do góry, w aucie przeciąg wszystko świszczy i ogolnie można jechać na krótkim dystansie taką prędkością nie wspominając już o tym że oliwa się mocno grzeje (TDI)
Krumak Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni. nie wiem jak w B6 ale w B5 to już h*uj nie jazda od 180 do góry, w aucie przeciąg wszystko świszczy i ogolnie można jechać na krótkim dystansie taką prędkością nie wspominając już o tym że oliwa się mocno grzeje (TDI) Nie wiem jak 1,9 TDI w B6, ale w 2,5 TDI przy 200 jest jeszcze znośnie. Raz docisnąłem poprzednią A3 do 210 i całe szczęście że nie dostałem bocznego podmuchu, bo nie było by mnie teraz na forum.
ruks Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 nie wiem jak w B6 ale w B5 to już h*uj nie jazda od 180 do góry, w aucie przeciąg wszystko świszczy i ogolnie można jechać na krótkim dystansie taką prędkością nie wspominając już o tym że oliwa się mocno grzeje (TDI) Spokojnie da się jechać ale nie cisnąłem jakichś dłuższych odcinków z taką prędkością więc nie wiem jak tam chłodzenie, normalnie to jeżdżę w granicach do 160, odcinkami 180, powyżej trzeba długi odcinek bo już słabo przyspiesza i spalanie robi się do kwadratu
FANTOMAS Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Kryzys dopadł też TOP GEAR-a wyprzedają Stiga w częściach
PABLO Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni. Ja kiedyś swoją A4 przetestowałem na trasie jak jechałem do Wrocławia to poszła 245km/h na 16" oczywiście.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się