Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Program sie zainstalował bez problemu :thumbup1:. Za chwilkę pójdę do auta sprawdzić czy się połączy

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

VCDS Lite 1.0 pełna wersja chodzi aż miło :thumbup1:.

Opublikowano

co Ty za parę dystansów chcesz dać 339zł? :shock3::shock3::shock3: do tego jeszcze musisz dokupić dłuższe śruby. Nie wiem, ale nie szkoda CI kasy?

No szkoda dlatego zwróciłem się do was, choć nie ukrywam że cenie sobie bezpieczeństwo i nie chciał bym byle czego niewiadomego pochodzenia:) chciałbym żeby moje fele były równo z nadkolem ale nie za bardzo znam się na dystansach:) te co wam zaprezentowałem wydały mi się najbardziej odpowiednie ale liczę na propozycję

ja mam te 13mm i 15mm: DYSTANSE 13MM AUDI, VW 57,1 5X112, 5X100 + ŚRUBY (3031799197) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

przelatałem na nich sezon, przy prędkościach 220+ - bić żadnych na kołach, po sezonie żadnych śladów zużycia, więc ja spokojnie mogę je polecić :decayed:

Opublikowano

Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??

Opublikowano
Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??

potwora z czeluści o którym nie chciałbyś słyszeć :decayed:

Opublikowano

Pytam, gdyż wiem ile lata normalne B5 w 1,9 TDi, choć wśród forumowiczów nic nie jest normalne. Sam zaczynam się zastanawiać nad dodaniem paru koni do mojego TDi

Opublikowano
Bardziej zaciekawiło mnie to ze w trasie po 7 km lajtowej jazdy przy wiekszych mrozach osiągasz 90 stopni :whistling:

Mnie właśnie też :naughty:

Opublikowano
Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??

Ja testowo moją B6 poleciałem 210 ostatnio, a jeszcze by się rozbujała spokojnie więcej :wink:

Opublikowano
Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??

Ja testowo moją B6 poleciałem 210 ostatnio, a jeszcze by się rozbujała spokojnie więcej :wink:

chyba z górki na pazurki :tongue4::wink:

Opublikowano

Nie gadaj, moja po płaskim katalogowe 207 idzie :tongue4: ale chwile trzeba się rozpędzać.

Opublikowano
Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??

Ja testowo moją B6 poleciałem 210 ostatnio, a jeszcze by się rozbujała spokojnie więcej :wink:

chyba z górki na pazurki :tongue4::wink:

na autostradzie w kierunku Tarnowa :decayed: akurat było pod górkę :grin:

Opublikowano
Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??

AFN'a na małym koksie :decayed: skrzynia ogranicza, bo krótka jest franca:decayed:

Opublikowano

Ja dziś zawiozłem swoją Panią na basen i do kosmetyczki, a w trakcie jej nieobecności wyregulowałem w swojej niuni biksenony i zafundowałem jej w pełni ledowe oświetlenie wnętrza. Aż dziw, iż kobieta jest w stanie uwierzyć w to, że ledowa żarówka kosztuje jedynie 1,50 zł/szt :grin: Nawet nie chce myśleć co by było gdyby znała prawdę :decayed:

---------- Post dopisany at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ----------

Radimm co Ty masz pod maską, że latasz 220+??

AFN'a na małym koksie :decayed: skrzynia ogranicza, bo krótka jest franca:decayed:

Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni.

Opublikowano

Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni.

nie wiem jak w B6 ale w B5 to już h*uj nie jazda od 180 do góry, w aucie przeciąg wszystko świszczy i ogolnie można jechać na krótkim dystansie taką prędkością nie wspominając już o tym że oliwa się mocno grzeje (TDI) :decayed:

Opublikowano

Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni.

nie wiem jak w B6 ale w B5 to już h*uj nie jazda od 180 do góry, w aucie przeciąg wszystko świszczy i ogolnie można jechać na krótkim dystansie taką prędkością nie wspominając już o tym że oliwa się mocno grzeje (TDI) :decayed:

Nie wiem jak 1,9 TDI w B6, ale w 2,5 TDI przy 200 jest jeszcze znośnie. Raz docisnąłem poprzednią A3 do 210 i całe szczęście że nie dostałem bocznego podmuchu, bo nie było by mnie teraz na forum.

Opublikowano

panowie zna się ktoś z MAGIC87???:whistling:

Opublikowano

nie wiem jak w B6 ale w B5 to już h*uj nie jazda od 180 do góry, w aucie przeciąg wszystko świszczy i ogolnie można jechać na krótkim dystansie taką prędkością nie wspominając już o tym że oliwa się mocno grzeje (TDI) :decayed:

Spokojnie da się jechać ale nie cisnąłem jakichś dłuższych odcinków z taką prędkością więc nie wiem jak tam chłodzenie, normalnie to jeżdżę w granicach do 160, odcinkami 180, powyżej trzeba długi odcinek bo już słabo przyspiesza i spalanie robi się do kwadratu :grin:

Opublikowano
Moją jechałem kiedyś 230 km/h (wskazanie licznika, A4 do Krakowa). Bazowe 163 konie dają radę, ale coraz częściej myśle o dorzuceniu jakichś 30 koni. Trzeba będzie pomyśleć w lecie o odwiedzeniu hamowni.

Ja kiedyś swoją A4 przetestowałem na trasie jak jechałem do Wrocławia to poszła 245km/h na 16" oczywiście.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...