Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra, ciekawe jak to lata

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11313

  • Cuber

    10898

  • KERCZI

    8572

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bosek, tylko nie opla :banghead:

Naciapane z sedesu ...

Opublikowano
:hi: Panciuchy

---------- Post dopisany at 00:25 ---------- Poprzedni post napisany at 00:23 ----------

a bo kupiłbyś sobie takie auto tylko z mniejszym przebiegiem i z glowy... wszystkie rozterki rozwiane wowczas...

OPEL INSIGNIA 2.0 TURBO 220PS 4X4 COSMO XENON NAVI (3365622084) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

cos mala cena

Bo to Opel ;)

Wysłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

:bry:

Bosek, tylko nie opla :banghead:

To samo miałem pisać. :shock3:

Opublikowano
Bosek, tylko nie opla :banghead:

Naciapane z sedesu ...

A jeździłes kiedyś takim oplem?

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

siema panowie :hi: w srode jade do warszawy i wracam w piątek jak ktoś cos potrzebuje to walić śmiało

Opublikowano
Bosek, tylko nie opla :banghead:

Naciapane z sedesu ...

A jeździłes kiedyś takim oplem?

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Nie jestem adwokatem Ogra, ale ja jeździłem we flocie wszystkimi modelami Opla i trzymałbym się z dala od Insigni. Już nawet Vectry C były solidniejsze i bez problemu wytrzymywały przebiegi ponad 200 tyś.

Opublikowano
Bosek, tylko nie opla :banghead:

Naciapane z sedesu ...

A jeździłes kiedyś takim oplem?

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Tak

Naciapane z sedesu ...

Opublikowano

A jeździłes kiedyś takim oplem?

Karol, nie rozumiem dlaczego tak bardzo Łukasza nie lubisz że chcesz go drugi raz w ciągu roku wje..ać na minę :decayed:

:polew::polew:

Opublikowano

A mój kolega ma 240tys i jeździ normalnie, kilka głupot mu się posypały typu klapką spryskiwaczy xenonow jakieś tam linki, coś z klima ale nic poważnego. I za serwis płaci dużo mniej niż ja. Kwestia spojrzenia na temat.

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

---------- Post dopisany at 11:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:03 ----------

A jeździłes kiedyś takim oplem?

Karol, nie rozumiem dlaczego tak bardzo Łukasza nie lubisz że chcesz go drugi raz w ciągu roku wje..ać na minę :decayed:

:polew::polew:

Buahahaha... A wiem, tak wyszło.

Tak poważnie mówiąc to najdziwniejsze ze mówicie to Wy. Ale zapraszam do eksploatacji samochodu którego szuka, czyli a6 3.0 w automacie. Za 15kzl za usterki które są tylko kwestia czasu kupił by połowę drugiej takiej insignii. Wy jezdzicie 1.9tdi wiec o czym gadamy?

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

No skoda tez kocur, a jeszcze jakby to był rs w benzynie i 4butach...kozak. Cały VW jeśli chodzi o komponenty.

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

Opublikowano

Buahahaha... A wiem, tak wyszło.

Tak poważnie mówiąc to najdziwniejsze ze mówicie to Wy. Ale zapraszam do eksploatacji samochodu którego szuka, czyli a6 3.0 w automacie. Za 15kzl za usterki które są tylko kwestia czasu kupił by połowę drugiej takiej insignii. Wy jezdzicie 1.9tdi wiec o czym gadamy?

No to jak na poważnie, to dlaczego sam nie kupiłeś Łopla, tylko 3.0 w której tak wiele kosztuje każda usterka? I to jeszcze w 2x większym przebiegu i 2x starsze niż potencjalny Łopel?:wink:

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

No skoda tez kocur, a jeszcze jakby to był rs w benzynie i 4butach...kozak. Cały VW jeśli chodzi o komponenty.

W ON też daje radę. Mój brat miał Oct II RS właśnie ON (170KM nominał i zrobione na fabrycznych bebechach na 20X KM) na full wypasie i to auto na prawdę w środku różni się od Oct jeżdżącej "na taxi"...

Opublikowano

Buahahaha... A wiem, tak wyszło.

Tak poważnie mówiąc to najdziwniejsze ze mówicie to Wy. Ale zapraszam do eksploatacji samochodu którego szuka, czyli a6 3.0 w automacie. Za 15kzl za usterki które są tylko kwestia czasu kupił by połowę drugiej takiej insignii. Wy jezdzicie 1.9tdi wiec o czym gadamy?

No to jak na poważnie, to dlaczego sam nie kupiłeś Łopla, tylko 3.0 w której tak wiele kosztuje każda usterka? I to jeszcze w 2x większym przebiegu i 2x starsze niż potencjalny Łopel?:wink:

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

No skoda tez kocur, a jeszcze jakby to był rs w benzynie i 4butach...kozak. Cały VW jeśli chodzi o komponenty.

W ON też daje radę. Mój brat miał Oct II RS właśnie ON (170KM nominał i zrobione na fabrycznych bebechach na 20X KM) na full wypasie i to auto na prawdę w środku różni się od Oct jeżdżącej "na taxi"...

Za taką RS FL mój znajomy zapłacił w 2009 roku w salonie 140 tyś. zł :shock3: Teraz przy przebiegu blisko 200 tyś. w środku nic nie skrzypi, nie trzeszczy. Przez te pare lat autko zaliczyło tylko jedną usterkę skrzyni DSG, którą ASO usunęlo na gwarancji. Moim zdaniem największym minusem Skody jest to, że w lepszych wersjach wyposażenia cena nowych samochodów niejednokrotnie przewyższa cenę porównywalnych VW

Opublikowano

Buahahaha... A wiem, tak wyszło.

Tak poważnie mówiąc to najdziwniejsze ze mówicie to Wy. Ale zapraszam do eksploatacji samochodu którego szuka, czyli a6 3.0 w automacie. Za 15kzl za usterki które są tylko kwestia czasu kupił by połowę drugiej takiej insignii. Wy jezdzicie 1.9tdi wiec o czym gadamy?

No to jak na poważnie, to dlaczego sam nie kupiłeś Łopla, tylko 3.0 w której tak wiele kosztuje każda usterka? I to jeszcze w 2x większym przebiegu i 2x starsze niż potencjalny Łopel?:wink:

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

No ja akurat kupiłem auto z pełną świadomością, a Boseron z tego co z Nim gadałem to tej świadomości do niedawna nie miał

p.s.1 kupiłem auto które nie ma automatu - którego naprawa kosztuje 5800zł - a w a6 dorwać 3.0 w manualu graniczy z cudem

p.s.2 kupiłem auto które już miało wymienione wtryski - których wymiana kosztuje od 3000 (przy mega znajomosciach/dojsciach) do 10000zł (to ostatnie to cena ASO)

p.s.3 i miałem swiadomosc ze beda do zrobienia wczesniej czy pozniej napinacze - ktore zeby zrobic tak jak nalezy to trzeba wymienic wszystkei lancuchy - a przy rabatach to koszt ok. 6000 ktore nota bene właśnie się robią

tak więc jeśli tylko ktoś kupuje 3.0tdi i MA ŚWIADOMOŚĆ ze w okolicach 200-300kkm - bedzie musial byc po powyzszych naprawach - to wówczas POLECAM AUDI bardziej niż tego ŁOPLA - natomiast jeśli ktoś nie ma świadomości, tudzież nie chce mieć takich wydatków to uwierz mi ze taki Łopel wcale nie jest jakąś złą alternatywą...jest w miarę bezawaryjny (chociażby z racji rocznika i świeższego przebiegu), jest tanszy w eksploatacji, ma dobrego kopa, naped na 4buty

p.s. chyba n-te - skoda na wypasie/rs-ie jest tez mega opcją

---------- Post dopisany at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ----------

Buahahaha... A wiem, tak wyszło.

Tak poważnie mówiąc to najdziwniejsze ze mówicie to Wy. Ale zapraszam do eksploatacji samochodu którego szuka, czyli a6 3.0 w automacie. Za 15kzl za usterki które są tylko kwestia czasu kupił by połowę drugiej takiej insignii. Wy jezdzicie 1.9tdi wiec o czym gadamy?

No to jak na poważnie, to dlaczego sam nie kupiłeś Łopla, tylko 3.0 w której tak wiele kosztuje każda usterka? I to jeszcze w 2x większym przebiegu i 2x starsze niż potencjalny Łopel?:wink:

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

No skoda tez kocur, a jeszcze jakby to był rs w benzynie i 4butach...kozak. Cały VW jeśli chodzi o komponenty.

W ON też daje radę. Mój brat miał Oct II RS właśnie ON (170KM nominał i zrobione na fabrycznych bebechach na 20X KM) na full wypasie i to auto na prawdę w środku różni się od Oct jeżdżącej "na taxi"...

Za taką RS FL mój znajomy zapłacił w 2009 roku w salonie 140 tyś. zł :shock3: Teraz przy przebiegu blisko 200 tyś. w środku nic nie skrzypi, nie trzeszczy. Przez te pare lat autko zaliczyło tylko jedną usterkę skrzyni DSG, którą ASO usunęlo na gwarancji. Moim zdaniem największym minusem Skody jest to, że w lepszych wersjach wyposażenia cena nowych samochodów niejednokrotnie przewyższa cenę porównywalnych VW

no bo skoda ma albo total minimum, albo juz wyjeb**e w kosmos wyposazenie...

---------- Post dopisany at 12:53 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ----------

i wcale moim zdaniem nie ustepuje jakoscia VW...

Opublikowano

Buahahaha... A wiem, tak wyszło.

Tak poważnie mówiąc to najdziwniejsze ze mówicie to Wy. Ale zapraszam do eksploatacji samochodu którego szuka, czyli a6 3.0 w automacie. Za 15kzl za usterki które są tylko kwestia czasu kupił by połowę drugiej takiej insignii. Wy jezdzicie 1.9tdi wiec o czym gadamy?

No to jak na poważnie, to dlaczego sam nie kupiłeś Łopla, tylko 3.0 w której tak wiele kosztuje każda usterka? I to jeszcze w 2x większym przebiegu i 2x starsze niż potencjalny Łopel?:wink:

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

No ja akurat kupiłem auto z pełną świadomością, a Boseron z tego co z Nim gadałem to tej świadomości do niedawna nie miał

p.s.1 kupiłem auto które nie ma automatu - którego naprawa kosztuje 5800zł - a w a6 dorwać 3.0 w manualu graniczy z cudem

p.s.2 kupiłem auto które już miało wymienione wtryski - których wymiana kosztuje od 3000 (przy mega znajomosciach/dojsciach) do 10000zł (to ostatnie to cena ASO)

p.s.3 i miałem swiadomosc ze beda do zrobienia wczesniej czy pozniej napinacze - ktore zeby zrobic tak jak nalezy to trzeba wymienic wszystkei lancuchy - a przy rabatach to koszt ok. 6000 ktore nota bene właśnie się robią

tak więc jeśli tylko ktoś kupuje 3.0tdi i MA ŚWIADOMOŚĆ ze w okolicach 200-300kkm - bedzie musial byc po powyzszych naprawach - to wówczas POLECAM AUDI bardziej niż tego ŁOPLA - natomiast jeśli ktoś nie ma świadomości, tudzież nie chce mieć takich wydatków to uwierz mi ze taki Łopel wcale nie jest jakąś złą alternatywą...jest w miarę bezawaryjny (chociażby z racji rocznika i świeższego przebiegu), jest tanszy w eksploatacji, ma dobrego kopa, naped na 4buty

p.s. chyba n-te - skoda na wypasie/rs-ie jest tez mega opcją

---------- Post dopisany at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:51 ----------

Buahahaha... A wiem, tak wyszło.

Tak poważnie mówiąc to najdziwniejsze ze mówicie to Wy. Ale zapraszam do eksploatacji samochodu którego szuka, czyli a6 3.0 w automacie. Za 15kzl za usterki które są tylko kwestia czasu kupił by połowę drugiej takiej insignii. Wy jezdzicie 1.9tdi wiec o czym gadamy?

No to jak na poważnie, to dlaczego sam nie kupiłeś Łopla, tylko 3.0 w której tak wiele kosztuje każda usterka? I to jeszcze w 2x większym przebiegu i 2x starsze niż potencjalny Łopel?:wink:

---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ----------

No skoda tez kocur, a jeszcze jakby to był rs w benzynie i 4butach...kozak. Cały VW jeśli chodzi o komponenty.

W ON też daje radę. Mój brat miał Oct II RS właśnie ON (170KM nominał i zrobione na fabrycznych bebechach na 20X KM) na full wypasie i to auto na prawdę w środku różni się od Oct jeżdżącej "na taxi"...

Za taką RS FL mój znajomy zapłacił w 2009 roku w salonie 140 tyś. zł :shock3: Teraz przy przebiegu blisko 200 tyś. w środku nic nie skrzypi, nie trzeszczy. Przez te pare lat autko zaliczyło tylko jedną usterkę skrzyni DSG, którą ASO usunęlo na gwarancji. Moim zdaniem największym minusem Skody jest to, że w lepszych wersjach wyposażenia cena nowych samochodów niejednokrotnie przewyższa cenę porównywalnych VW

no bo skoda ma albo total minimum, albo juz wyjeb**e w kosmos wyposazenie...

---------- Post dopisany at 12:53 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ----------

i wcale moim zdaniem nie ustepuje jakoscia VW...

Amen!

Opublikowano

Witam, we wtorek pierwszy raz pojawie sie na spocie. Maszyne wyhaczylem tu na forum ( http://a4-klub.pl/audi-a4-b7-147/a4-b7-3-0-tdi-quattro-s-line-2005-r-mod-06-a-262206/ ).

Czy jest szansa by we wtorek ktos sie pojawil z VAGiem pod B7 by podpiac statycznie i sprawdzic pare rzeczy?

Chetnie bym tez zakupil klubowa ramke :)

Dzieki, do zobaczenia!

Opublikowano
Witam, we wtorek pierwszy raz pojawie sie na spocie. Maszyne wyhaczylem tu na forum ( Audi A4 B7 ).

Czy jest szansa by we wtorek ktos sie pojawil z VAGiem pod B7 by podpiac statycznie i sprawdzic pare rzeczy?

Chetnie bym tez zakupil klubowa ramke :)

Dzieki, do zobaczenia!

Śmiało przyjeżdżaj, ramki będę mieć bo już kilka osób pisało że chcieli by kupić na spocie, mam jeszcze smycze, naklejki i kalendarze.

A tak w ogóle to :siema:

Fajnie się czyta tą dyskusje o autach, coś nowego można się dowiedzieć.

Wczoraj pod M1 zaparkowałem obok najnowszej 5ki F10 czarnej też z silnikiem 525D, jasną kremową skórą i napędem xdrive, wielkie to auto dużo urosło w stosunku do E39, zresztą jak wszystkie auta, wystarczy porównać A6 C5 do nowej C7.

Opublikowano
:hi:

Panowie brał ktoś rozrząd od kolegi H4mm3r?

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/all-kompletny-rozrzad-oryginal-220985/

Jakie są w ogóle ceny mniej więcej do 1,9 TDI AVF'a?

Teraz taki link pokazujesz jak ja graty kupiłem tydzień temu? Wymieniłem wczoraj. Części kupiłem u kolego Tom77: INA, Conti. Na miejscu się okazało że dwa napinacze do wymiany ale za pół godziny miałem INA więc wszystko przebiegło pomyślnie. Pompę wody kupiłem na Allegro bo miała metalowy wirnik firma Hepu.

A no teraz zapodałem :wink: ale na forum cały czas jest :tongue4:

A jak u ciebie wyszło porównanie cenowe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...