zlota1977 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Najlepszego w Nowym Roku Krakusy Calusy ze Skandynawii:buziak:
D4NTE Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Najlepszego w Nowym Roku Krakusy Calusy ze Skandynawii:buziak: Pozdrowionka
Redjasper Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 na gokarty się piszę oczywiście.. Co do tematu 2.0 TFSI to spalanie w mieście 12,5-13,5, ale jeżdżę często na bardzo krótkich dystansach - często odpalanie itp. Mało jeżdżę, więc dla mnie to spalanie jest akceptowalne, tym bardziej, że poprzednie a3 1,8 paliło mi w mieście 12 - w trasie 8 Natomiast jak już pisałem zszokował mnie ostatnio wynik poniżej 7l/100 km, ale nie przekraczając 90 km/h (sądzę, że nie przekraczając 120 udałoby się uzyskać 8l/100km - to następny test) - trasa 140 km. Także można osiągnąć bardzo dobre rezultaty jeśli chodzi o spalanie:) Co do oleju - tutaj niestety jestem w tej większości, czyli zapas oleju musi być. Muszę sprawdzić odmę w najbliższym czasie bo tu może jest problem... Co do samego spalania oleju to przyjąłem do wiadomości, że tak ma być i dolewam.
FANTOMAS Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Boseron ile pali .... tyle ile depnę w mieście od 11-13 (lajt-korba) na 18" na 16" pali ok. 1L mniej na trasie -autostrada ok 140km/h średnio jakieś 8L kiedyś udało mi się wracając z zakopca zejść do 6,8L ale było to totalne śmulanie cały czas w sznureczku z predkością ~70km/h "łańcuszek" to łańcuch zmiennych faz rozrządu spina ze sobą obydwa wałki głowicy (wydech -ssanie) i poprzez wariator zmienia czas otwarcia zaworów. Jest z tyłu u góry głowicy silnika więc wymiana jest prosta. Jego objaw to szuranie i klekot na rozgrzanym silniku. Łańcuch jest wyciągnięty a po rozgrzaniu staje się jeszcze dłuższy i napinacz tego nie może skompensować przez to są też niewłaściwe nastawy rozrządu i stąd te odgłosy. W ekstremalnych sytuacjach gdy ktoś to oleje może dojść do zerwania łańcucha ale to na własne życzenie bo objaw jest wyraźnie słyszalny więc jak ktoś to olewa to potem ma buuuu... Co do tego co napisał Mohito to jak już wspomniałem 2,0TFSI to nie jest samochód na trasy jest po prostu mało ekonomiczny. Jeśli ktoś dużo jeździ to jest to średnio ekonomiczne auto ale cały czas mówię że bardzo często ta oszczędność w dieslu jest fikcją bo okazuje się że jedna naprawa potrafi wchłonąć tą oszczędność nie wspominając o nerwach związanych z sytuacją braku auta itd. Co do kultury pracy cóż to nie jest japończyk to silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa a co za tym idzie ze zwiększonym odgłosem spalania stukowego z racji sposobu podawania paliwa bezpośrednio do komory może nie jest to cykanie jak zegarek ale do klekota mu daleko. Co do dolewek oleju to jak już napisałem przed dłuższą trasą trzeba po prostu zaglądnąć na bagnet i ewentualnie zalać na max-a wtedy można zrobić trasę 2500-3000tyś km bo jak komuś się zapala przy krótszej trasie to uważam że ma coś na bank zjebanane . Ja wybrałem benzynę bo jeżdżę generalnie krótkie trasy praktycznie tylko po mieście a w tym przypadku diesel to bezsens po palił by nie wiele mniej doszedłby zaraz DPF i takie oszczędności Boseron sam się zastanów do czego potrzebujesz auto. Jak robisz pare kilometrów do pracy plus jakiś wypad po siaty do hipera to jak dla mnie diesel to bezsens bo spalanie początkowe zimnego diesla jest zbliżone do benzyny a jego rozgrzeanie jest zdecydowanie dłuższe. Jednorazowy wypad na wakacje nad morze czy nawet gdzieś dalej to nie będzie oszczędność którą znacząco odczujesz w wydatkach rocznych na auto. Jeśli masz zamiar dużo jeździć to kupuj diesla tylko licz się z tym że po 120-150kkm każdy diesiel to już zagadka bo albo pompka albo FAP czy DPF albo inne wady silnika mogą się już odezwać i oszczędności zamieniają się w straty. Radjasper odma (separator) to opisywany problem jeśli chodzi o właśnie podwyższone zużycie oleju. To jest element który jest odpowiedzialny za odzysk par oleju a co za tym idzie za jego straty. Ja u siebie pierwsze co po zakupie to wymieniłem ten element 15min koszt w ASO coś chyba 70zł może dzięki temu mam takie zużycie a wy problemy Co do spalania to kiedyś pamiętam rozmawialiśmy na spocie i wyszło że np. ty jeździsz cały czas na klimie tak powiedziałeś cóż klima to średnio 0,7-1L paliwa na 100 więc ...... kto bogatemu
nex Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 ja tam mam 2km do roboty, oprócz tego nie jeżdżę dużo (obecnie do 10k/rok) i mimo to nie wrócił bym do benzyniaka bo lubię deptać jak gdziekolwiek jadę, kocham to pierdolnięcie z dołu i banana jak robię drogę z punktu a do punktu b nie litując się nad pedałem gazu po czym patrzę na fis a tam znikome ilości spalonego paliwa . Benzyniak żeby cieszył musiał by w tym momencie spalić 2x tyle A co do kosztów może i racja, nie wiem tego z autopsji bo jeżdżę 5rok i odpukać nic się nie wysrało, ale ja uważam że w dużym stopniu to zależy od tego jak kto dba o auto, bo jak to mówią "jak dbasz tak masz"
Redjasper Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 FANTOMAS zerknij na prywatną wiadomość [...]Radjasper odma (separator) to opisywany problem jeśli chodzi o właśnie podwyższone zużycie oleju. To jest element który jest odpowiedzialny za odzysk par oleju a co za tym idzie za jego straty. Ja u siebie pierwsze co po zakupie to wymieniłem ten element 15min koszt w ASO coś chyba 70zł może dzięki temu mam takie zużycie a wy problemy Co do spalania to kiedyś pamiętam rozmawialiśmy na spocie i wyszło że np. ty jeździsz cały czas na klimie tak powiedziałeś cóż klima to średnio 0,7-1L paliwa na 100 więc ...... kto bogatemu
nex Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Panowie, ma ktoś mapy DX PL/CZECH 2013/14 ?? Tzn mapy jako plik mam, ale nie każda nagrywarka to nagrywa poprawnie. Czy ktoś ma to nagrane na CD?
OGr Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Oj oczywiście ze w porównaniu do diesla to tam nic sie nie dzieje...dziwnym trafem mam w srod znajomych/ rodziny 2xpassata eosa, 2xaudi i każdy dolewa od 2 litrów w gorena wymianę Karol no to wszystkie są popsute Jeśli masz na myśli A5 to w tym nowym TFSI faktycznie na początku produkcji bodajże do 2010r. był jakiś feler z panewkami czy jakoś tak coś o tym czytałem była nawet jakaś akcja że ludziom motory wymieniali ale musiałeś jechać do serwisu zalewali ci olejem plombowali silnik przejeżdżałeś ok 1000km wracałeś i sprawdzali jak się łapałeś w w/g. ich ustaleń z za dużym zużyciem to wymieniali motor. Piszesz że wszyscy dolewają więcej niż dwa litry w górę między wymianami tzn jakie wymiany LF ? Jeśli nawet robią wymianę co 10Kkm (ja tak robię) to przyjmując że nawet łyka im 3L to wychodzi po 300ml na 1000km Bańka 5L motula jaką kupuje kosztuje 140zł czyli 1L to 28zł czyli 300ml oleju które zużywa silnik na 1000km to 8,5zł Karol ja rozumiem że może ktoś by chciał żeby nic nie brało ale ja pierd...e 8,5zł to nie majątek no chyba że dla kogoś to jest problem. Do kwietnia 2011 były problemy. ---------- Post dopisany at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:36 ---------- Koniec oszustw? Stan licznika będzie odnotowywany w stacjach kontroli pojazdów - Motoryzacja w INTERIA.PL Co to zmieni ? wysłane z one v Zmieni tyle że teraz liczniki będą kręcić co 15k o 10k wstecz ;-) ---------- Post dopisany at 14:38 ---------- Poprzedni post napisany at 14:38 ---------- Panowie, ma ktoś mapy DX PL/CZECH 2013/14 ?? Tzn mapy jako plik mam, ale nie każda nagrywarka to nagrywa poprawnie. Czy ktoś ma to nagrane na CD? Musisz mieć odpowiednią płytkę z tego co kojarzę.
nex Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 nie odpowiednią płytkę tylko nagrywarkę. Mniejsza o to, może ktoś ma i mu działa
fantowski Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Panowie, ma ktoś mapy DX PL/CZECH 2013/14 ?? Tzn mapy jako plik mam, ale nie każda nagrywarka to nagrywa poprawnie. Czy ktoś ma to nagrane na CD? moze być vhs?
nex Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 wolał bym na dyskietce ---------- Post dopisany at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany at 14:58 ---------- fantowski, a Ty co się w ogóle odzywasz jak masz radio chorus na kasety
ruks Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 nie odpowiednią płytkę tylko nagrywarkę. Mniejsza o to, może ktoś ma i mu działa I nagrywarkę i płytkę, przynajmniej RNS-D czytał tylko bardzie cienkie płyty CD. Pytanie jeszcze czy masz to na CD czy DVD nagrać bo jeśli CD to mam taką nagrywarkę i mógłbym Ci ją pożyczyć bo mnie stacjonarny komp padł i nie mam czasu go reanimować
KERCZI Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 no i MECENASY przyszło wezwanie na komende w charakterze sprawcy wykroczenia w sprawie z art. 97 kw
fantowski Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 wolał bym na dyskietce ---------- Post dopisany at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany at 14:58 ---------- fantowski, a Ty co się w ogóle odzywasz jak masz radio chorus na kasety tyś widział na kasety a jak tam Twoja ???
_Gabriel_ Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 i w zwiazku z tym, ze sadow nie ma masz isc na komende w sprawie wykroczenia i tam Cie maja ukarac?! art.97kw - tak zwany worek wykroczeń drogowych. moze tam byc wszystko, od fotoradarow, przez korzystanie z uslug prostytutki, po uran....(co to oznacza?) niech Ci przedstawia dowod popelnienia wykroczenia. W zwiazku z tym artykulem mozesz zostac pouczony(nie musi byc kara w postepowaniu mandatowym) dlaczego nie zostal skierowany wniosek z powodztwa cywilnego? PS: poprawcie nazwisko Bartka (driftera) -> Bartosz Ostałowski
KERCZI Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 pewnie będe przesłuchany....troche nie tak to u nas wyglada niestety....jest cos takiego jak swiadek...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się