Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Prośba o pomoc 1.8t 190km 6biegów czy warto zagozować ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy aż tak małych przebiegach jak u kolegi Wampir nie wiem czy to ma sens, przelicz sobie w kalkulatorze lpg ile na tym zaoszczędzisz i ile musisz zjeździć żeby to się spłaciło, osobiście przejechałem już 60 tyś km na gazie i nigdy z nim nie miałem żadnych kłopotów, jedzie tak samo jak na PB, zresztą co tu dużo gadać, narzekają Ci którzy założą tanią instalację u partacza w garażu :wink:

Opublikowano
Przy aż tak małych przebiegach jak u kolegi Wampir nie wiem czy to ma sens, przelicz sobie w kalkulatorze lpg ile na tym zaoszczędzisz i ile musisz zjeździć żeby to się spłaciło, osobiście przejechałem już 60 tyś km na gazie i nigdy z nim nie miałem żadnych kłopotów, jedzie tak samo jak na PB, zresztą co tu dużo gadać, narzekają Ci którzy założą tanią instalację u partacza w garażu :wink:

:good: ale i tak zawsze beda narzekacze, żę gaz tylko do kuchenek, ale jak trzeba dołożyc do reduktora czy wtrysków to już nie bo dlugo sie bedzie splacac.

Opublikowano

ja uż pisałem swoje zdanie w tym temacie kilka postów wyżej- przed zakupem swojego trochę czytałem i dzwoniłem do Nowotczyńskiego- powiedział że jeżeli nie pętli wtrysków (fabryka nie powinna ja mam trochę ponad stąd się wachałem) to nie ma żadnego problemu z założeniem gazu, jak pętli to też nie ma dramatu poprostu od pewnego momentu sterownik będzie się posiłkował PB- podobno zmian niewyczuwalna podczas jazdy bez wpływu na zużycie silnika.

Ja póki co nie zakładam bo za mało km robię- ale jeżeli kręciłbym ponad 1k km miesięcznie to bym się nawet nie zastanawiał. W korku poniżej 12L PB średniej na przejazd nie zejdziesz (jak mam 13,5-14,5L) średnią całkowitą odkąd jeżdżę mam 12,3L PB- bardzo miło się za to ten motor przy tej mocy zachowuje w niezakorkowanej jeździe miejskiej (np w sobotę) czyli od światem do świateł wtedy 9-10, a trasa już wogóle bajka bo 8 spokojnie można osiągnąć.

Opublikowano

szef da radę i nie tylko on w Mławie sobie dobrze radzi

Opublikowano

Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ?

Opublikowano
np. ja i wielu innych

Krzysiek podpowiesz jak wygląda u Ciebie spalanie na gazie? Czy ogólnie masz jakieś problemy itd? Ja mam dwa auta B6 i astre w gazie, ale wole chyba założyć gaz w B6 niz opłacać i utrzymywać dwa auta. Będe wdzięczny za wszelkie cenne uwagi.

Opublikowano

spalanie hmm pojęcie względne ale tak od 10l po trasie 12-13 miastko

awaryjność bliska zeru,bo teraz prawdopodobnie wtryski padają po dwóch latach i ponad 30tyś przelotu,ogólnie polecam montaż LPG w dobrym zakładzie co mają pojęcie co zakładają i do jakiego auta bo póżniej to same problemy

Opublikowano
spalanie hmm pojęcie względne ale tak od 10l po trasie 12-13 miastko

awaryjność bliska zeru,bo teraz prawdopodobnie wtryski padają po dwóch latach i ponad 30tyś przelotu,ogólnie polecam montaż LPG w dobrym zakładzie co mają pojęcie co zakładają i do jakiego auta bo póżniej to same problemy

Mam u siebie dwa dobre zakłady, jutro podjade i wypytam co i jak. Czujesz jakiś uskok mocy pomiędzy LPG a PB ?

Opublikowano
spalanie hmm pojęcie względne ale tak od 10l po trasie 12-13 miastko

awaryjność bliska zeru,bo teraz prawdopodobnie wtryski padają po dwóch latach i ponad 30tyś przelotu,ogólnie polecam montaż LPG w dobrym zakładzie co mają pojęcie co zakładają i do jakiego auta bo póżniej to same problemy

Mam u siebie dwa dobre zakłady, jutro podjade i wypytam co i jak. Czujesz jakiś uskok mocy pomiędzy LPG a PB ?

Ja odczuwam lekki spadek jak mam końcówke gazu,jak jest pełny zbiornik to nie,chodż mój gazownik twierdzi że na lpg pare koni mniej jest:wink:

Opublikowano

Ja miałem wcześniej A4 b7 1.8T BFB nominalnie 163 km Gaz jaki założyłem to stag 300+ wtryski Hany + parownik Gold do 250KM

2 dni po sprzedaży dowiedziałem się że auto miało Virusa i na gazie wychodził 193 km a na PB 196

Z gazem nie było żadnych problemów.

Spalanie na pograniczu od 11 do 15 l w korkach.

Teraz zakupiłem b6 1.8 T Q BEX 190 KM i też wjeżdża ten sam gaz:)

Opublikowano
Ja miałem wcześniej A4 b7 1.8T BFB nominalnie 163 km Gaz jaki założyłem to stag 300+ wtryski Hany + parownik Gold do 250KM

2 dni po sprzedaży dowiedziałem się że auto miało Virusa i na gazie wychodził 193 km a na PB 196

Z gazem nie było żadnych problemów.

Spalanie na pograniczu od 11 do 15 l w korkach.

Teraz zakupiłem b6 1.8 T Q BEX 190 KM i też wjeżdża ten sam gaz:)

Zmieniłeś z B7 na B6 dlaczego jeśli można wiedzieć

Opublikowano

Co za roznica to i tak te same auta rozniace sie troche blachą, na plus dla BEXA ktorego nie masz w b7 i skrzyni biegów 6

Opublikowano

zmieniłęm ze względów finansowych B7 sprzedałem za 40 a b6 wyniesie mnie z 25 wiec jest roznica<lol2>

---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:07 ----------

Poztaym jak kolega roman_tyk słusznie zauważył mam 6 biegów BEX do tego Q noi prawie max wyposażenie:)

Opublikowano

OK

Też jestem zdania, że lepiej auto z wyposażeniem niż golas, ale znam nie których co chcą mieć duży grill bo to B7.Nie ważne że golas i silnik 2.0 ALT, albo 1,6

Opublikowano
spalanie hmm pojęcie względne ale tak od 10l po trasie 12-13 miastko

awaryjność bliska zeru,bo teraz prawdopodobnie wtryski padają po dwóch latach i ponad 30tyś przelotu,ogólnie polecam montaż LPG w dobrym zakładzie co mają pojęcie co zakładają i do jakiego auta bo póżniej to same problemy

Co to za wtryski że tak szybko padają? :whistling:

Opublikowano

listwa magic jet

albo zabrudzona albo coś nie domaga w niej

Opublikowano
Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ?

Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę :D

Opublikowano
Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ?

Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę :D

A gdzie zakładałeś te badziewne BRC? ja właśnie w SG i po 55tyś przejechanych czytaj ZERO problemów, więc obstawiam badziewny montaż :decayed:

Opublikowano

Ja od początku na Stag 300, reduktor Magic III, wtryski Magic Jet i zrobiłem bez problemu 65 tys km.

Potem padł komp, bo pokazywał błąd pierwszego wtrysku, wymieniłem na 4gas. Niedawno padł, bo pokazywał złe napięcie.

Teraz wpadł inny reduktor i Stag 4. Póki co nie regulowane i wywala CHECK z okazji za ubogiej mieszanki.

Łącznie na gazie zrobiłem ponad 75 tys. km i żałuję, że nie założyłem gazowni wcześniej :)

A nawiasem mówiąc - gdzie w SG mi dobrze zrobią mapę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...