sprytny Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ? Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę A gdzie zakładałeś te badziewne BRC? ja właśnie w SG i po 55tyś przejechanych czytaj ZERO problemów, więc obstawiam badziewny montaż brc zakładał poprzedni właściciel w zabrzu. Ja od początku na Stag 300, reduktor Magic III, wtryski Magic Jet i zrobiłem bez problemu 65 tys km.Potem padł komp, bo pokazywał błąd pierwszego wtrysku, wymieniłem na 4gas. Niedawno padł, bo pokazywał złe napięcie. Teraz wpadł inny reduktor i Stag 4. Póki co nie regulowane i wywala CHECK z okazji za ubogiej mieszanki. Łącznie na gazie zrobiłem ponad 75 tys. km i żałuję, że nie założyłem gazowni wcześniej A nawiasem mówiąc - gdzie w SG mi dobrze zrobią mapę? tylko zbrosławice - gzw. Mój kumpel tam pracuje. i teraz ogarniają mi instalacje. chłopaki robili gaz do porsche i stroili więc A4 to dla nich pikuś. Strojeniem zajmuję się właściciel Sebastian. Generalnie wsiada i jeździ tak długo aż zrobi to dobrze
Tabasko Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ? Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę Pytałem kilka dni temu o koszt instalacji, powiedzieli mi 2600zł, a jakie podzespoły to już nie wiem. Jedyne co powiedział montażysta to, to że ogólnie w B6 jedyne co może się dziać to wtryski po jakimś czasie padają... kminię cały czas. Podjade jeszcze do 2-3 zakładów aby się zorientowac w cenie.
sprytny Opublikowano 27 Lutego 2013 Opublikowano 27 Lutego 2013 Witam, zastanawiam się ( dość mocno od kilku dni) czy włożyć gaz do swojej B6. Jest tu ktoś na forum kto ma instalacje w silniku AVJ ? Ja mam ale z badziewnym BRC, które mi sypało błędami po silniku i samo się wysypywało. Właśnie stoi w GZW i wyrzucam niektóre części. Wylatuje cała elektronika BRC i wpada STAG. Reduktor tak samo do wymiany. W sumie zostaną tylko wtryski. Reszta ma być zdolna wykrzesać 200 koni. Bo chce zrobić program jak tylko znajdę jakąś wolną kasę Pytałem kilka dni temu o koszt instalacji, powiedzieli mi 2600zł, a jakie podzespoły to już nie wiem. Jedyne co powiedział montażysta to, to że ogólnie w B6 jedyne co może się dziać to wtryski po jakimś czasie padają... kminię cały czas. Podjade jeszcze do 2-3 zakładów aby się zorientowac w cenie. Wtryski? Ale które? Od gazu nie mają prawa jak zamontujesz odpowiednie typu Hana. Ja mam kiepskie, a śmigają od 2007 roku i z tego co wiem to na razie wyrabiają pod nową instalację. Pójdzie program może się okazać, że będą do wymiany. A 2600 to ok cena jeżeli będzie porządnie zrobione
gacyek Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja dziś pytałem o instalacje gazową do Bex 190 i polecili mi BRC, koszt w granicach 3100 zł
Łukasz13 Opublikowano 28 Lutego 2013 Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja dziś pytałem o instalacje gazową do Bex 190 i polecili mi BRC, koszt w granicach 3100 zł No ciekawy jestem czy za to 3100 dostaniesz porządnie zamontowane, drogie komponenty to nie wszystko bardziej liczy się ogarnięcie tego kto to montuje, wystarczy że wstawią zbiornik do jazdy na wstecznym, miedz 6mm i bedzie przerzucać na pb przy ostrym depnięciu:wink:
feniks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Ja dziś pytałem o instalacje gazową do Bex 190 i polecili mi BRC, koszt w granicach 3100 zł No ciekawy jestem czy za to 3100 dostaniesz porządnie zamontowane, drogie komponenty to nie wszystko bardziej liczy się ogarnięcie tego kto to montuje, wystarczy że wstawią zbiornik do jazdy na wstecznym, miedz 6mm i bedzie przerzucać na pb przy ostrym depnięciu:wink: nie zapominajmy o wierceniu bez zdejmowania kolektora w poprzednim aucie w FSW robiłem i zdjeli kolektor ale uszczelek nie wymienili pomimo przypominania przed, poza tym: oparli filterek o opaskę meatlową i po 8tys. km zrobiła się w nim dziura strzału nie było ale takim to tylko jajca ucinać oczywiście o założeniu zbiornika na wsteczny nie wspomnę - poprawiali, jak sprawdziłem przy odbieraniu dodałbym niezamocowanie opasek na wężykach przed wtryskami (latały sobie luzem) jak się wybierze paproków, to niestety trzeba na łapy patrzeć
Tabasko Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Ja zdecydowałem się na instalację w swojej 1.8T, zakładam w poniedziałek, pochwalę się co i jak jak już odbiore auto. Niestety ale nigdzie na forach nie znalazłem konkretnej odpowiedzi gazować czy nie. Wczoraj miałem przyjemność przejechać się Audi 80 Cabrio silnik V6 2.6L zagazowanym. Nie czułem że jade na gazie w żaden sposób.
_Bartek_ Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Ja zdecydowałem się na instalację w swojej 1.8T, zakładam w poniedziałek, pochwalę się co i jak jak już odbiore auto. Niestety ale nigdzie na forach nie znalazłem konkretnej odpowiedzi gazować czy nie. Wczoraj miałem przyjemność przejechać się Audi 80 Cabrio silnik V6 2.6L zagazowanym. Nie czułem że jade na gazie w żaden sposób. Jak nie znalazłeś to ja Ci mogę powiedzieć moim skromnym niedoświadczonym zdaniem, że mam gaz od ponad 75tys. km i nie żałuję Resztę sobie dopowiedz. A co zamontujesz to już Twoja sprawa. W 1.8T sprawdzone są BRC SQ24 i STAG300 oraz 4. Miałem oba sterowniki i nie ma między nimi różnicy. Słyszałem tylko, że w przypadku instalacji BRC, komponenty są dość drogie i jeżeli coś padnie to troszkę szarpnie po kieszeni.
Tabasko Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Ja zdecydowałem się na instalację w swojej 1.8T, zakładam w poniedziałek, pochwalę się co i jak jak już odbiore auto. Niestety ale nigdzie na forach nie znalazłem konkretnej odpowiedzi gazować czy nie. Wczoraj miałem przyjemność przejechać się Audi 80 Cabrio silnik V6 2.6L zagazowanym. Nie czułem że jade na gazie w żaden sposób. Jak nie znalazłeś to ja Ci mogę powiedzieć moim skromnym niedoświadczonym zdaniem, że mam gaz od ponad 75tys. km i nie żałuję Resztę sobie dopowiedz. A co zamontujesz to już Twoja sprawa. W 1.8T sprawdzone są BRC SQ24 i STAG300 oraz 4. Miałem oba sterowniki i nie ma między nimi różnicy. Słyszałem tylko, że w przypadku instalacji BRC, komponenty są dość drogie i jeżeli coś padnie to troszkę szarpnie po kieszeni. Zazwyczaj chwalą Ci co mają a krytykują Ci co nie mają instalacji. Decyja podjęta chociaz zawsze byłem "anty" gazowaniu. Ale Audi będe robil miesiecznie 1500km, więc rachunek prosty :-) Podzespoły wybrałem lepsze. W sumie koszt instalacji 2600 zł. Zakład dobry sprawdzony i zanany w moim rejonie. Cena tez lepsza niz u konkurencji.
roman_tyk Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 2600? jakie to podzespoly? Najlepsze rozwiazanie to stag lub tech 214 butla 65l faro 8mm wtryski niebieskie hana reduktor ac250 albo lovato pod 250 koni koszt takiego czegos to 3000-3300
Tabasko Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Świeży jestem w tym temacie i nie pamiętam jakie symbole ale mam to zapisane więc pozniej dopisze co to takiego, napewno stage,butla w koło 55l (45 wchodzi do butli) reduktor do 300km. Myślę że cena zależna jest brdziej od miejsca i moze bliskiej konkurencji, wszędzie mowili mi w granicach 2400-2800 w tych samych częściach. Napisze Wam pozniej dokladnie jakie podzespoly do montazu
arre Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Latam Q 1.8T w a6 avant i kazde 100km to lzej dla portfela... roku instalacja nie ma a juz sie dawno zwrocila ( na trasie 400km do 120km/h spokojnie jadac 120-130 zl:polew: gdzie bardacha wazy prawie 1800 na pusto) stag4 red. silver wtryskli klepaki ale daja rade w razie w w kazdej chwili moge listwe wymienic
_Bartek_ Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Świeży jestem w tym temacie i nie pamiętam jakie symbole ale mam to zapisane więc pozniej dopisze co to takiego, napewno stage,butla w koło 55l (45 wchodzi do butli) reduktor do 300km. Myślę że cena zależna jest brdziej od miejsca i moze bliskiej konkurencji, wszędzie mowili mi w granicach 2400-2800 w tych samych częściach. Napisze Wam pozniej dokladnie jakie podzespoly do montazu Jak reduktor do 300KM i komp STAG to może zaproponowali Ci tłokowego Magic III? U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem.
edekxp Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 A4 B6 z bagażem też do lekkich nie należy i też trochę spali, ale na LPG wychodzi o wiele taniej trasa 1500km (wakacje) średnia wyszła 10l/100km - nie z komputera, predkość czasami 160km/h, reszta 120-140km/h Jak PB to z LPG, wiadomo ceny benzyny spore z zarobkami w PL U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem. Bał bym się to zakładać, słyszałem przypadki uszkodzenia silnika, bo parownik gaz puścił do układu chłodzenia
_Bartek_ Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem. Bał bym się to zakładać, słyszałem przypadki uszkodzenia silnika, bo parownik gaz puścił do układu chłodzenia Dokładnie miałem ten przypadek. Wyglądało jakby uszczelka pod głowicą strzeliła i śmierdziało ze zbiorniczka wyrównawczego gazem.
Tabasko Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Świeży jestem w tym temacie i nie pamiętam jakie symbole ale mam to zapisane więc pozniej dopisze co to takiego, napewno stage,butla w koło 55l (45 wchodzi do butli) reduktor do 300km. Myślę że cena zależna jest brdziej od miejsca i moze bliskiej konkurencji, wszędzie mowili mi w granicach 2400-2800 w tych samych częściach. Napisze Wam pozniej dokladnie jakie podzespoly do montazu Jak reduktor do 300KM i komp STAG to może zaproponowali Ci tłokowego Magic III? U mnie się ten reduktor sprawdził przez 50 tys. km. Potem padło coś z uszczelnieniem. Wiesz.. nie chcę zgadywać teraz, dziś nie dam rady ale jutro jak będe w domu to napiszę co dokładnie mi wkładaja, w każdym razie facet mówił że nie ma przy tej instalcji odczuwalnej utraty mocy samochodu. On mi tam opowiadał o różnych częściach i jak działają, ale ni hu hu nie powtórzę tego co on mi mówił :-) hehe.
edekxp Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Wiesz.. nie chcę zgadywać teraz, dziś nie dam rady ale jutro jak będe w domu to napiszę co dokładnie mi wkładaja, w każdym razie gacet mówił że nie ma przy tej instalcji odczuwalnej utraty mocy samochodu. On mi tam opowiadał o różnych częściach i jak działają, ale ni hu hu nie powtórzę tego co on mi mówił :-) hehe. Bo tak się ma zachowywać dobrze założona instalacja i wystrojona Spalanie troszkę większe 10-15% oczywiście gazu Ja mam parownik AC-r01 niby do 150KM, auto ma około 180KM i nic nie kuleje Mapę mam zmienioną i wtryski PB nie wyrabiają przy 6000obr ale LPG daje radę z zapasem
Tabasko Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Wiesz.. nie chcę zgadywać teraz, dziś nie dam rady ale jutro jak będe w domu to napiszę co dokładnie mi wkładaja, w każdym razie gacet mówił że nie ma przy tej instalcji odczuwalnej utraty mocy samochodu. On mi tam opowiadał o różnych częściach i jak działają, ale ni hu hu nie powtórzę tego co on mi mówił :-) hehe. Bo tak się ma zachowywać dobrze założona instalacja i wystrojona Spalanie troszkę większe 10-15% oczywiście gazu O to właśnie chodzi. Dobre części, fachowcy z prawdziwego zdażenia i myślę że nie może być źle. Mimo że 1.8 T ale prawie jak smok pije wahe. ---------- Post dopisany at 17:33 ---------- Poprzedni post napisany at 17:30 ---------- Czy po zamontowaniu LPG nie ma problemów z zrobieniem wirusa? Trzeba zapewnie ponownie tą instlację stroić ?
edekxp Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Czy po zamontowaniu LPG nie ma problemów z zrobieniem wirusa? Trzeba zapewnie ponownie tą instlację stroić ? Na pewno trzeba zestroić, ale to żaden problem Ważne aby parownik wytrzymał spadki ciśnienia i gaz doprowadzony rurką 8mm
Tabasko Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Podzespoły które będą wkładali do mojego 1.8 T komputer -Zenit PRO OBD reduktor -KME GOLD wtryski -HANA (do 300km) niebieskie ---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ---------- Panowie ktos cos moze powiedziec o tym zestawie ? :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się