Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki odnosnie Nm tdi vs benzyna to pamiętajmy ze tez 600 Nm w 3.0TDI waży w kazdym nadwoziu 130-150 kg więcej.

Czyli ze co motor 3.0TDI jest o 130-150kg cięższy od 2.0TFSI?

Nie wiem skąd wziąłeś tak dużą różnicę według konfiguratora to ledwie 100KG.

(A4 2.0TFSI quattro 6 biegów avant vs 3.0TDI 245KM quattro 6 biegów avant)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki odnosnie Nm tdi vs benzyna to pamiętajmy ze tez 600 Nm w 3.0TDI waży w kazdym nadwoziu 130-150 kg więcej.

Czyli ze co motor 3.0TDI jest o 130-150kg cięższy od 2.0TFSI?

Nie wiem skąd wziąłeś tak dużą różnicę według konfiguratora to ledwie 100KG.

(A4 2.0TFSI quattro 6 biegów avant vs 3.0TDI 245KM quattro 6 biegów avant)

ja znalazłem s4 - 1685, v6 tdi 1655, 2.0t 1495

Niemniej jednak mniejsza różnica wagowa działa "na niekorzyść" tdi, bo gdzie do cholery ten tabun Nm ginie w takim razie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie sa prawdziwe dane na pewno nie dla S4.Masa 2.0T to pwnie dla FWD bo Quattro w sedanie to ok. 1600 kg. 3.0TDI to 1700 z groszami dla sedana i prawie 1800 lub nawet trochę ponad dla avanta. Niestety co strona i konfigurator to inne dane w kadym razie 3.0 TDI to najciezsza A4 i roznica do silników R4 jest na prawdę spora. Czuć to z pierwszym przejechanym metrem.

---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:45 ----------

Dane z polskiego konfiguratora:

Sedan 2.0 TFSI 6MT quattro - 1605 kg

Sedan 3.0 TDI 6MT quattro - 1715 kg

Sedan S4 S-tronic - 1780 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moj avant to 1630 kg ale tak jak mówisz najlepiej sprawdzić na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę.

A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę.

A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d

Napisałem wyraźnie dwa samochody o podobnych parametrach. Czyli np dwie A4, dwie A6 itd. Między A6 a A8 jest bardzo duża różnica w oporach powietrza nie mówiąc już o BMW które są wybitnie mało aerodynamiczne co też odbija się na przyspieszeniu i spalaniu szczególnie przy większych prędkościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę.

A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d

Napisałem wyraźnie dwa samochody o podobnych parametrach. Czyli np dwie A4, dwie A6 itd. Między A6 a A8 jest bardzo duża różnica w oporach powietrza nie mówiąc już o BMW które są wybitnie mało aerodynamiczne co też odbija się na przyspieszeniu i spalaniu szczególnie przy większych prędkościach.

Robiliśmy takie porównanie, diesel wyrwał do przodu ale benzyny po chwili go dojechały i na tym się skończyła przewaga +100Nm więcej na korzyść diesla, potem diesel przestał jechać (+220km/h) a PB dalej jechało od razu dodam że waga była zbliżona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 3.0 TDI to 1770kg. A co do powyższego sporu tdi vs pb to chyba najlepiej zmierzyć się dwoma wozami o podobnych parametrach bo inaczej to można się tylko licytować cyferkami. Proponuję test od 150km/h w górę i wtedy wyjdzie czy te sporne 200NM robi różnicę.

A8 D4 4.2 V8 diesel, powinien mnie wszamać na śniadanko moment obrotowy 800Nm a powyżej "160" nie jedzie 160-220 różnica 5 sekund. Podobnie BMW 550d

Napisałem wyraźnie dwa samochody o podobnych parametrach. Czyli np dwie A4, dwie A6 itd. Między A6 a A8 jest bardzo duża różnica w oporach powietrza nie mówiąc już o BMW które są wybitnie mało aerodynamiczne co też odbija się na przyspieszeniu i spalaniu szczególnie przy większych prędkościach.

był taki wątek http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/dyskusje-porownanie-osiagow-aut-136651/

generalnie ciężko wyczuć gdzie te Nm giną, poziom prędkości 100-200 daje już dobry obraz możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi, zmierz po prostu, lub nagraj jak będziesz miał taką możliwość od 100 - 200 i porównamy, jest gdzieś moje nagranie na forum jak jechało moje A4 300/600 i się porówna :wink:

A tak BTW gratki wyniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagralem filmik 100-200

Prowizoryczne wychodzi 14.5 sek

Carlosowe 3.0 TDI troszkę ponad 15

Kuredu sedan FWD 13.1 sek

Yamahy S4 sedan 12.8 sek

Wychodzi na to ze 300 Km chyba troszke lepiej pomyka w benzynie wiec nie ma co narzekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko by się zgadzało , minimalnie mniejsza masa to i minimalnie lepszy czas :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznica tak mała że zmiana biegu może przewazyc

---------- Post dopisany at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany at 23:37 ----------

Najważniejsze ze nie słabnie powyżej 200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne auto, gratulacje za włożoną pracę.

Felgi letnie jedyne słuszne, wzór RS3 i podobnych. Sam mam taki, ale mniejsze. Teraz planuje 18stki. Ty masz 18stki tak? Btw. świetnie pasują do tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ja mam 19 cali

---------- Post dopisany at 08:05 ---------- Poprzedni post napisany at 07:41 ----------

Wrzuciłem tez te filmiki do odpowiedniego wątku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra się to odpycha:slina: Będę ok.9-tej w Krk wiec można by różnice nagrać w stosunku do serii+s-tronic:naughty:

PS.najbardziej mi trojką :thumbup1: zaimponowałeś:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie ale niestety do wyjazdu mam tak wypełnione dni ze brak mi doby :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja seria 100-200 robi w 19s.

14-15s to już przyjemnie jedzie, nie masz wrażenia, że Ci auto zgasło, jak u mnie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...