Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

---------- Post dopisany at 15:03 ---------- Poprzedni post napisany at 14:45 ----------

Dane z polskiego konfiguratora:

Sedan 2.0 TFSI 6MT quattro - 1605 kg

Sedan 3.0 TDI 6MT quattro - 1715 kg

Sedan S4 S-tronic - 1780 kg

To by sie zgadzało ale wtedy z palety A4 S najciezsza(mozna porownac jeszcze wszystkie z stroniciem) (pewnie RS4 jeszcze ciut ciezszy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagralem filmik 100-200

Prowizoryczne wychodzi 14.5 sek

Carlosowe 3.0 TDI troszkę ponad 15

Kuredu sedan FWD 13.1 sek

Yamahy S4 sedan 12.8 sek

Wychodzi na to ze 300 Km chyba troszke lepiej pomyka w benzynie wiec nie ma co narzekać :)

Pytanie na jakich kółkach te wyniki robione..ja miedzy 17 a 20 czuje duza roznice w przyspieszeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, koła robią sporą różnicę. Dla porównania nagram 100-200 w swoim wozie na zimówkach 17" i letnich 18" i zamieszczę za jakiś czas. Ale turdzi na jakich kołach byś nie jechał to nagranie robi wrażenie. Jeszcze raz gratulacje. Dla wielu jesteś teraz poważną konkurencją na autobanach:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przecież on ma oszukane te konie, prawda turdzi? :grin: tak twierdzi jeden user z klubu A5 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkało mnie :slina::slina::slina:

W ile tak mniej więcej teraz to autko robi od 0-100km/h??

ale przecież on ma oszukane te konie, prawda turdzi? :grin: tak twierdzi jeden user z klubu A5 :decayed:

Ano :decayed: ja się boję czy serię trzyma :facepalm::grin:

Co do kół go yamaha na filmiku mial 245/40/18 ja mam 225/50/17 więc roznica w oponach jest ale jaka to ciężko jednoznacznie stwierdzić tak czy siak z rezultatu jestem mega zadowolony i celem nigdy nie było odbijanie do osiagow S4

bardziej traktuje ja jako jakiś tam odnośnik dynamiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przecież on ma oszukane te konie, prawda turdzi? :grin: tak twierdzi jeden user z klubu A5 :decayed:

Też mi powoli chce się z tego śmiać , widzisz Turdzi "kupiłeś" jakieś rumaki bez rodowodu :wink::nabijasie:, ale co by nie mówić pomimo tego że wolę rodowodowe zwierzaki to prawdopodobnie się skuszę na te z Twojej stajni :thumbup:

celem nigdy nie było odbijanie do osiagow S4 bardziej traktuje ja jako jakiś tam odnośnik dynamiki.

No właśnie, po co Ci więcej w dupowozie do jazdy na co dzień, na tor zawsze można sobie jakieś drugie tańsze autko fajnie zestroić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też śledzę ten wątek tam :) I widzę, że historia zatacza krąg... Kiedyś była wojna Masters - Unitronic, a teraz widzę, że "przedstawiciel" Unitronica znowu zaczyna szumieć w podobną modłę. Nie powiem, miałem Leona 1.8T 180KM zrobionego w Unitronicu w 2004 chyba roku i za***rdalał zdrowo. Wyszło chyba coś koło 210KM. I nie miałem problemu z pojechaniem takiego samego Leosia zrobionego przez MTM.

Ale summa summarum - każda pliszka swój ogonek chwali, tym bardziej, że od paru lat chipowanie robią prawie w każdej stodole i ceny lecą niestety w dół...

A i tak się liczy to co czuje kierowca, a jak jego kreski wyglądają. :)

A 300KM w A4 lżejszym od S4 to już coś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Unitronic się pewnie cieszy ze maja pachołka który szczeka w ich imieniu a sami nic nie muszą mówić zresztą nie jest to nowością bo wojna czy różnica zdań między Rogalem , CS i Aligatorem a Uni była zawsze ale faktem jest ze koles jest chory nie wiem jaki motyw mu przyświeca ale jeżeli reklama własnej działalności którą rozkręca to raczej słabo mu idzie bo ja bym przysłowiowej muchy w kiblu z nim nie ubil nie mówiąc o dlubaniu w moim aucie.Wkleil ostatnio jakiś nowy wykres i zero odzewu co mówią samo za siebie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem okazję szybkiej sprawdzenia na mojej "dupohamowni" tych jak tu słyszę "skundlonych" rumaków:decayed:

Jeśli ktoś twierdzi, że mają po 3 nogi, to przyznam, że gnają jakby miały co najmniej pięć:wink:

tam gdzie moja a4 robi sobie sjestę, Turdziego ma jeszcze sporo pary w płucach.

Moc rozwijana płynnie, nie czuć zadyszki, jestem pod wrażeniem efektu.

Nie o moc chodzi i osiągi, bo to ciężkie auto, ale o naprawdę świetną górę!

Nie mam zielonego pojęcia jaki jest sens istnienia v6 tdi:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie sie bylo spotkac po 2 latach :facepalm:

Oto obiecane kreski ,

audia420tfsicdncstage2v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio jak się widzieliśmy byłeś po programie w b7 ;)

za kolejne 2 lata może będę miał się czym przystawić, chyba, że coś wymodzisz znów :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę ze na ta chwilę mówię stop i jedyny mod jaki mi jeszcze chodzi po głowie to kierownica z TT S-line ale to za jakiś czas bo mam teraz inne priorytety.

057.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomek z A5 znowu dymi, też to śledzę ale zaczynam tracić rachubę o co komu chodzi. A najbardziej mnie "jara" te ponad 35 koła wrzucone w auto i połowa silnika przerobiona, a wynik 350PS. Nie no sorry będzie więcej bo kolejne graty płyną. Jak ja bym wyłożył jakiemuś ogarniętemu tunerowi 35 koła na modyfikację S6 to bym miał samolot 700+. Gość nie może pojąć że mniejszymi nakładami można podobne wyniki osiągnąć, ale już jest nowy temat który teraz będzie żył własnym życiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko o chodzi o to że (znając mniej więcej Twoje koszta) masz relatywnie "tanie 2.0" które ma osiągi półkę wyżej.

Aha mało się na tym znam ale rozjebał mnie wykresem gdzie ma moment o 40Nm większy niż u Ciebie, tyle że w twoim prawie stock, no to jest jakaś masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w temacie dłubanych B8, może turdzi nie obrazisz się jak tu wstawię,bo w końcu ktoś poważny się tym zajął i fajnie przedstawił. Dłubane S4 vs RS4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko dzisiaj właśnie to oglądałem :wink: S4 ma super potencjał ogólnie w wielu wzgledach to dla mnie idealny samochód na dzień dzisiejszy szkoda że poza zasięgiem

Ogólnie pokazuje tendencje ze silniki doladowane to przyszłość ja się np. Bardzo cieszę że BMW zegna się z dużymi n/a i zastępuje turbo , , będzie wiecej aut do modzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda. ... nie mogę się napatrzeć na to RS4, niby taki zwykły konfig, srebrne auto, srebrne fele, ALEEEE. Ma to coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...