Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDN] Black Widow quattro GmbH -----> RS4 Avant B9


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

Poczekaj,może go złapią, a wtedy rzeczoznawca i szkoda całkowita:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co kojarzę to Tomeks taką Toyotą śmiga, może się z nim dogadaj na ubezpieczenie :whistling:

Tomeks ma rav4.

Hiace to busik:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuje. Oby leszcza znaleźli. Jakoś dziwnie mnie tknęło, że to krajan mógł być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no tragedii nie ma uszkodzone jest tylo poszycie błotnikow ten prawy wyglada duzo lepiej niz lewy no tak wiec do lakieru zderzak i dwa błotniki do wymiany lampy bo sa obie porysowane i ten blotnik z lewej.zderzak mialem trochę obity od kamieni i much wiec w sumie dobrze.

Zawieszenie tez jest na miejscu kolo nie jest nigdzie przesunięte zagieta jest felga i moze drążek kierowniczy bo sie minimalnie kierownica przestswila.

Jedyne czego się w sumie obawiam to lakieru ale zawsze lepiej malowac błotniki gdxie jest duzo przetloczen niz np. drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W A4 blotniki tez sa plastikowe jak w A5 czy nie ?

Bo jesli to plastik ,to nikt Ci grubosci nawet nie zmierzy.

Wazne ze maska cala i zeby z zawiasem nic grubszego nie bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi, jak to jest z tym IC-kiem od BiT? Przeglądnąłem twój temat, i raz piszesz ze:

wczoraj sam sobie zepsulem samochod niestety proba zalozenie IC 3.0 TDI BiT niepowiodla sie.Weze sa komplenie inne i inaczej wypofilowane probawalem to jakos poskladac ale mam gdzies jakis boostleak , auto nie jedzie tak jak powinno do tego jest t zrobione mega drutem.Niestety bedzie to trzeba zrobic jak bog przykazal i wyspawac dolne weze od nowa tymczasem mosze przelozyc IC bo tak jezdzic sie nie da , tylko kiedy

ale kilka stron później:

IC 3.0 TDI Biturbo ma wyjścia zagiete prawie na 90 stopni idace pod samochód i nie pasują one na oryginalne węże tak

więc można albo przyciąć orginalny wąż i zrobic redukcję albo jak ja uciac wejścia z IC i zrobić je tak sby pasowały pod

orginal.Ja to robiłem w MG bo Michał robi tez coolery potrafi spawac alu i wie o co w tym biega.Dla mnie wazna tez była

estetyką wszystko musiało wyglądać OEM a sztukowane węże to raczej nie moj sposob na rozwiązanie takich problemów.

- Tak przygotowany samochodów generuje bez ruszania sterownika ok. 240KM i 375-385 Nm.

Nastepny krok już tylko przeprogramowanie sterownika.

Wiec jedzie auto na prawidłowo zamontowanym IC BiT, czy jednak soft jest niezbędny?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedzie.Problem i IC BIT jest taki ze wejscia sa inaczej wyprofilowane i inna srednica węży. Wstawianie redukcji i cięcie OEM weza to druciarstwo dlatego ja przerobilem wyjscia IC ale musi to zrobic ktos kto spawa w alu. i zna sie a takze robi IC.

Tak przygotowane auto bez ruszania softu wyplulo na hamowni 240km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jedzie :) Tez druciarstwa nie akceptuje, icka mam juz pospawanego. Dzieki wielkie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod odebrany. Nie chcę zapeszac bo pada dzisiaj i nie oglądałem go super dokładnie ale po tym co udalo mi się oblookac wyglada że jest zrobiony perfekcyjnie.

Wymienioney blotnik dwie lampy zderzak i dwie felgi.Jedna byla uszkodzona druga tylko porysowana.Na cale szczęście zawias OK i nic tam nie musieli robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...