Hohe Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Fajny bajer, ale po pierwsze trzeba mieć Kessy, a po drugie elektryczną klapę. W avancie, w sedanie wystarczy sprężyna.
martinus Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Grześ ona chyba już blisko full jest ;-) A B6 masz jeszcze ?
cool506 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Grzesiu zrobi, kopnie swoja to klapa sie otworzy, szyby sie uchyla i muzyka zacznie grac Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
romco Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Fajny bajer, ale po pierwsze trzeba mieć Kessy, a po drugie elektryczną klapę. W avancie, w sedanie wystarczy sprężyna. U mnie Kessy jest i elektricna klapa w garazu.
wrclaguna Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 lift Normalnie przepaść W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu . Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM
Gibons Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 liftNormalnie przepaść W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu . Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM Ja mam servotronic a ostatnio miałem okazję pojeździć b8 bez serva jest masakra normalnie porażka nie mówię już jak były by opony letnie 245
dobry1 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Serwotronik kupuj graty x 2 jestem chętny.
wrclaguna Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Bedzie w planach na ten rok co by mi sie nie nudziło
Hohe Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 liftNormalnie przepaść W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu . Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM Myśl, myśl. Ja właśnie zakładam i przydałby się jakiś tutek.
simon__75 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 liftNormalnie przepaść W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu . Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM Myśl, myśl. Ja właśnie zakładam i przydałby się jakiś tutek.
Młody_drog Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Servotronic fajny gadżet, jak jeździsz to w sumie nie czujesz aż tak różnicy bo się szybko przyzwyczaisz ale jak wsiądziesz później do auta bez servo to masakra
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 liftNormalnie przepaść W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu . Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM Tu się nie ma co zastanawiać Grześ - gdybyś zdążył wrzucić ten system do B6 to na liście modów w B8 byłby jako jeden z pierwszych
jedrekx Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica..
dziadek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica.. dlatego pewnie wykombinowali to elektryczne wspomaganie w poliftach bo ludzie marudzili ze ciezko...
Gibons Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica.. A czego się spodziewałeś po takim golasie
simon__75 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica.. dlatego pewnie wykombinowali to elektryczne wspomaganie w poliftach bo ludzie marudzili ze ciezko... Czyli od 2009 powinien byc servotronic ?
simon__75 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Lift był chyba w 2012. Aaaa to o tym lifcie mowa ? Wole zapytac bo gdzie niegdzie zmiana lamp z tyłu na ledy to byl lift A tak na serio w B8 sa modele przed i po liftowe ??
Hohe Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Lift był chyba w 2012. Aaaa to o tym lifcie mowa ? Wole zapytac bo gdzie niegdzie zmiana lamp z tyłu na ledy to byl lift A tak na serio w B8 sa modele przed i po liftowe ?? No są, są. Od 2012. Najprościej poznać po nowy ledach z przodu, mają kształt jakby spinacza do papieru. Tylne też są inne - tzw neony. Z bliska zobaczysz więcej różnic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się