Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Lift był chyba w 2012.

Aaaa to o tym lifcie mowa ?

Wole zapytac bo gdzie niegdzie zmiana lamp z tyłu na ledy to byl lift ;)

A tak na serio w B8 sa modele przed i po liftowe ??

No są, są. Od 2012. Najprościej poznać po nowy ledach z przodu, mają kształt jakby spinacza do papieru. :wink: Tylne też są inne - tzw neony. Z bliska zobaczysz więcej różnic.

dodatkowo zmiany w srodku, nowe silniki i takie pierdoly jak uklad kierowniczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja myślę, że to elektryczne wspomaganie to już taki trend, ze względu na koszty. Coraz więcej aut tak ma.

---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 12:27 ----------

A zmian w polifcie jest oczywiście więcej, ja napisałem tylko po czym najłatwiej z daleka poznać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, przedliftowe ledy i żarówki były produkowane równolegle. Podobnie jak bixy i zwykłe przednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze gorący temat o A4 jest :decayed:

Otóz ..........

Servotronic był juz w 2008 roku wszystko zalezało od konfiguracji w zamowieniu auta przez klienta .

W A4 B8 mozna rzec iz były dwa lifty ( mniejszy model 2010 i wiekszy model 2012)

Tutaj były zmiany kosmetyczne zwiazane miedzy inny z instalacją auta ( NAVI ,START/STOP , instalacja

wewnetrzna itd.) w modelu 2010

2012 to juz zmiana przednich lamp , tylnych . zderzaki ,błotniki itd.

Co do elektrycznego wspomagania 1N8 ( tak jak wspomniał dziadek ) było jeszcze cos takiego jak DYNAMIC

Jak mozna poznac jaki mamy układ kierowniczy ? po kodach PR

- 1N1 HYDRAULICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY

- 1N3 WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICY z systemem SERVOTRONIC

- 1N7 ADS

- 1N8 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY

- QZ7 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY DYNAMIC ( NIE WIEM CO TO JEST ) :grin:

Jesli chodzi o lampy to nie ma reguły ze jak sa z przodu LEDY to i z tyłu powinny byc :wink:

Nawet te po 2012 maja zarówkowe :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze gorący temat o A4 jest :decayed:

Otóz ..........

Servotronic był juz w 2008 roku wszystko zalezało od konfiguracji w zamowieniu auta przez klienta .

W A4 B8 mozna rzec iz były dwa lifty ( mniejszy model 2010 i wiekszy model 2012)

Tutaj były zmiany kosmetyczne zwiazane miedzy inny z instalacją auta ( NAVI ,START/STOP , instalacja

wewnetrzna itd.) w modelu 2010

2012 to juz zmiana przednich lamp , tylnych . zderzaki ,błotniki itd.

Co do elektrycznego wspomagania 1N8 ( tak jak wspomniał dziadek ) było jeszcze cos takiego jak DYNAMIC

Jak mozna poznac jaki mamy układ kierowniczy ? po kodach PR

- 1N1 HYDRAULICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY

- 1N3 WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICY z systemem SERVOTRONIC

- 1N7 ADS

- 1N8 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY

- QZ7 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY DYNAMIC ( NIE WIEM CO TO JEST ) :grin:

Jesli chodzi o lampy to nie ma reguły ze jak sa z przodu LEDY to i z tyłu powinny byc :wink:

Nawet te po 2012 maja zarówkowe :decayed:

Grzesiek - QZ7 może jest powiązane z Drive Selectem :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno. Pocas ma selekta, może opisze zachowanie układu kierowniczego w trybie dynamic:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czekamy na DIY z rezeniem servotronika bo myślę że nie tylko mi dokucza układ kierowniczy w b8, jest nawet przepaść między kierowaniem b6 a b8 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czekamy na DIY z rezeniem servotronika bo myślę że nie tylko mi dokucza układ kierowniczy w b8, jest nawet przepaść między kierowaniem b6 a b8 :)

Rozumiem ze na niekorzysc b8...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno. Pocas ma selekta, może opisze zachowanie układu kierowniczego w trybie dynamic:naughty:

też mam selecta, pomiędzy comfort a dynamic jest przepaść, na comforcie kierownica chodzi jednym palcem (raczej na miasto), na dynamic drugi biegun, nie wyobrazam sobie jezdzic na nim w miescie, za to super na autostradzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, czyli płaci się za to ze możemy wyłączyć serwotronic:grin: Dodatkowo trzeba zapłacić za brak położenia S na skrzyni:doh: Jest przełącznik selecta na kierownicy?:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno. Pocas ma selekta, może opisze zachowanie układu kierowniczego w trybie dynamic:naughty:

też mam selecta, pomiędzy comfort a dynamic jest przepaść, na comforcie kierownica chodzi jednym palcem (raczej na miasto), na dynamic drugi biegun, nie wyobrazam sobie jezdzic na nim w miescie, za to super na autostradzie :decayed:

Ehhh - miałem coś takiego w Punto II :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest by na dynamicu zaparkować jedną ręką. Opór jest dość znaczy. A po co pozycja S na skrzyni? Przy wyborze na Dynamic. Zmienia też się nam tryb w DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co pozycja S na skrzyni? Przy wyborze na Dynamic. Zmienia też się nam tryb w DSG

Zgadza się:hi: Przesuniecie gałki zmiany biegu wydaje mi się jednak bardziej intuicyjne jak szukanie guzika na pulpicie:wink: zwłaszcza jak kierownikiem jest kolo w rozmiarze Jarka K.. Dlatego tez pytałem się czy jest możliwość wyboru trybu na kierownicy, co byłoby wg. mnie świetnym rozwiązaniem:jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest by na dynamicu zaparkować jedną ręką. Opór jest dość znaczy.

Przecież poniżej 20 km/h wspomaganie jest maksymalne niezależnie od trybu wybranego w ADS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały gadzecik wpadł dziś :wink: Przyciski chromik do regulacji elektryki w fotelach

graty_006.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...