Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Fajny bajer, ale po pierwsze trzeba mieć Kessy, a po drugie elektryczną klapę. W avancie, w sedanie wystarczy sprężyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fajny bajer, ale po pierwsze trzeba mieć Kessy, a po drugie elektryczną klapę. W avancie, w sedanie wystarczy sprężyna.

U mnie Kessy jest i elektricna klapa w garazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 lift

Normalnie przepaść :shock3:

W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem :facepalm:

Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu .

Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 lift

Normalnie przepaść :shock3:

W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem :facepalm:

Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu .

Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM :wink:

Ja mam servotronic a ostatnio miałem okazję pojeździć b8 bez serva jest masakra normalnie porażka nie mówię już jak były by opony letnie 245 :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 lift

Normalnie przepaść :shock3:

W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem :facepalm:

Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu .

Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM :wink:

Myśl, myśl. Ja właśnie zakładam i przydałby się jakiś tutek. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 lift

Normalnie przepaść :shock3:

W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem :facepalm:

Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu .

Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM :wink:

Myśl, myśl. Ja właśnie zakładam i przydałby się jakiś tutek. :wink:

:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Servotronic fajny gadżet, jak jeździsz to w sumie nie czujesz aż tak różnicy bo się szybko przyzwyczaisz ale jak wsiądziesz później do auta bez servo to masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje spostrzezenie miedzy układem kierowniczym w B8 a zonki A3 lift

Normalnie przepaść :shock3:

W A3 chodzi leciutko bez najmniejszego wysiłku a w moim to jak bym prowadził taczki z piaskiem :facepalm:

Troszke pojezdziłem nowym nabytkiem i jestem pod wrazeniem układu .

Czas pomyślec nad SERVOTRONIKIEM :wink:

Tu się nie ma co zastanawiać Grześ - gdybyś zdążył wrzucić ten system do B6 to na liście modów w B8 byłby jako jeden z pierwszych :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? :shock3: ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? :shock3: ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica..

dlatego pewnie wykombinowali to elektryczne wspomaganie w poliftach bo ludzie marudzili ze ciezko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? :shock3: ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica..

A czego się spodziewałeś po takim golasie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w A3 leciutko wszystko chodzi, to prawda - można kierować jednym palcem. Grzesiek, Ty nie masz servotronica? :shock3: ja u siebie to mam.. kierownica ciężko nie chodzi, ale i tak ciężej niż w A3. to ciekawe jak musi być bez servotronica..

dlatego pewnie wykombinowali to elektryczne wspomaganie w poliftach bo ludzie marudzili ze ciezko...

Czyli od 2009 powinien byc servotronic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lift był chyba w 2012.

Aaaa to o tym lifcie mowa ?

Wole zapytac bo gdzie niegdzie zmiana lamp z tyłu na ledy to byl lift ;)

A tak na serio w B8 sa modele przed i po liftowe ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lift był chyba w 2012.

Aaaa to o tym lifcie mowa ?

Wole zapytac bo gdzie niegdzie zmiana lamp z tyłu na ledy to byl lift ;)

A tak na serio w B8 sa modele przed i po liftowe ??

No są, są. Od 2012. Najprościej poznać po nowy ledach z przodu, mają kształt jakby spinacza do papieru. :wink: Tylne też są inne - tzw neony. Z bliska zobaczysz więcej różnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...