dziadek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Lift był chyba w 2012. Aaaa to o tym lifcie mowa ? Wole zapytac bo gdzie niegdzie zmiana lamp z tyłu na ledy to byl lift A tak na serio w B8 sa modele przed i po liftowe ?? No są, są. Od 2012. Najprościej poznać po nowy ledach z przodu, mają kształt jakby spinacza do papieru. Tylne też są inne - tzw neony. Z bliska zobaczysz więcej różnic. dodatkowo zmiany w srodku, nowe silniki i takie pierdoly jak uklad kierowniczy...
Hohe Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja myślę, że to elektryczne wspomaganie to już taki trend, ze względu na koszty. Coraz więcej aut tak ma. ---------- Post dopisany at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany at 12:27 ---------- A zmian w polifcie jest oczywiście więcej, ja napisałem tylko po czym najłatwiej z daleka poznać.
simon__75 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 A nie bylo tak z tymi lampami ?? 1. 2. 3. I Lift po 2012 jak sądze...
Hohe Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Moim zdaniem, przedliftowe ledy i żarówki były produkowane równolegle. Podobnie jak bixy i zwykłe przednie.
wrclaguna Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Widze ze gorący temat o A4 jest Otóz .......... Servotronic był juz w 2008 roku wszystko zalezało od konfiguracji w zamowieniu auta przez klienta . W A4 B8 mozna rzec iz były dwa lifty ( mniejszy model 2010 i wiekszy model 2012) Tutaj były zmiany kosmetyczne zwiazane miedzy inny z instalacją auta ( NAVI ,START/STOP , instalacja wewnetrzna itd.) w modelu 2010 2012 to juz zmiana przednich lamp , tylnych . zderzaki ,błotniki itd. Co do elektrycznego wspomagania 1N8 ( tak jak wspomniał dziadek ) było jeszcze cos takiego jak DYNAMIC Jak mozna poznac jaki mamy układ kierowniczy ? po kodach PR - 1N1 HYDRAULICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY - 1N3 WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICY z systemem SERVOTRONIC - 1N7 ADS - 1N8 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY - QZ7 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY DYNAMIC ( NIE WIEM CO TO JEST ) Jesli chodzi o lampy to nie ma reguły ze jak sa z przodu LEDY to i z tyłu powinny byc Nawet te po 2012 maja zarówkowe
Bart-S Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Widze ze gorący temat o A4 jest Otóz .......... Servotronic był juz w 2008 roku wszystko zalezało od konfiguracji w zamowieniu auta przez klienta . W A4 B8 mozna rzec iz były dwa lifty ( mniejszy model 2010 i wiekszy model 2012) Tutaj były zmiany kosmetyczne zwiazane miedzy inny z instalacją auta ( NAVI ,START/STOP , instalacja wewnetrzna itd.) w modelu 2010 2012 to juz zmiana przednich lamp , tylnych . zderzaki ,błotniki itd. Co do elektrycznego wspomagania 1N8 ( tak jak wspomniał dziadek ) było jeszcze cos takiego jak DYNAMIC Jak mozna poznac jaki mamy układ kierowniczy ? po kodach PR - 1N1 HYDRAULICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY - 1N3 WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICY z systemem SERVOTRONIC - 1N7 ADS - 1N8 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY - QZ7 ELEKTROMECHANICZNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY DYNAMIC ( NIE WIEM CO TO JEST ) Jesli chodzi o lampy to nie ma reguły ze jak sa z przodu LEDY to i z tyłu powinny byc Nawet te po 2012 maja zarówkowe Grzesiek - QZ7 może jest powiązane z Drive Selectem
griga-st Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 To na pewno. Pocas ma selekta, może opisze zachowanie układu kierowniczego w trybie dynamic:naughty:
artua2 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 to czekamy na DIY z rezeniem servotronika bo myślę że nie tylko mi dokucza układ kierowniczy w b8, jest nawet przepaść między kierowaniem b6 a b8
simon__75 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 to czekamy na DIY z rezeniem servotronika bo myślę że nie tylko mi dokucza układ kierowniczy w b8, jest nawet przepaść między kierowaniem b6 a b8 Rozumiem ze na niekorzysc b8...
norbi3000 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 To na pewno. Pocas ma selekta, może opisze zachowanie układu kierowniczego w trybie dynamic:naughty: też mam selecta, pomiędzy comfort a dynamic jest przepaść, na comforcie kierownica chodzi jednym palcem (raczej na miasto), na dynamic drugi biegun, nie wyobrazam sobie jezdzic na nim w miescie, za to super na autostradzie
griga-st Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Dokładnie, czyli płaci się za to ze możemy wyłączyć serwotronic:grin: Dodatkowo trzeba zapłacić za brak położenia S na skrzyni:doh: Jest przełącznik selecta na kierownicy?
Bart-S Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 To na pewno. Pocas ma selekta, może opisze zachowanie układu kierowniczego w trybie dynamic:naughty: też mam selecta, pomiędzy comfort a dynamic jest przepaść, na comforcie kierownica chodzi jednym palcem (raczej na miasto), na dynamic drugi biegun, nie wyobrazam sobie jezdzic na nim w miescie, za to super na autostradzie Ehhh - miałem coś takiego w Punto II
pocas Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Problem jest by na dynamicu zaparkować jedną ręką. Opór jest dość znaczy. A po co pozycja S na skrzyni? Przy wyborze na Dynamic. Zmienia też się nam tryb w DSG.
griga-st Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 A po co pozycja S na skrzyni? Przy wyborze na Dynamic. Zmienia też się nam tryb w DSG Zgadza się Przesuniecie gałki zmiany biegu wydaje mi się jednak bardziej intuicyjne jak szukanie guzika na pulpicie:wink: zwłaszcza jak kierownikiem jest kolo w rozmiarze Jarka K.. Dlatego tez pytałem się czy jest możliwość wyboru trybu na kierownicy, co byłoby wg. mnie świetnym rozwiązaniem:jerk:
rslj Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Problem jest by na dynamicu zaparkować jedną ręką. Opór jest dość znaczy. Przecież poniżej 20 km/h wspomaganie jest maksymalne niezależnie od trybu wybranego w ADS.
wrclaguna Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Taki mały gadzecik wpadł dziś Przyciski chromik do regulacji elektryki w fotelach
MARCIN607 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Csly czas po przodu i do przodu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się