Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Auto na nowych zegarach przed zakodowaniem odpalało czy odpalało i gasło ? Sprawdzałeś może ?

Tak odpala :wink: jak zwykle w takim przypadku wywala napis SAFE

Pare rzeczy nie działa jak powinno : poziom paliwa , podswietlenie itd.

Jak zwykle miałem kilkunastu kibiców z ASO :grin:

Pierwsze ja kodowałem VCDS-em a pozniej mechanik po mnie Akceptował wszystko poprzez SVM :decayed:

licznik_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kontrolki takie same jak w nowej pandzie :decayed:

---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ----------

Koleś ma to w Mercu, dobre do jazdy we mgle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle miałem kilkunastu kibiców z ASO :grin:

Pierwsze ja kodowałem VCDS-em a pozniej mechanik po mnie Akceptował wszystko poprzez SVM :decayed:

:grin:

Nie zaproponowali Ci dobrego stanowiska pracy u nich ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra cały dzień wytrzymałem dłużej nie dam rady- Wrc jaki wynik????

Miło było poznać:wink: szkoda że czas was gonił :thumbdown:

Duzo rzeczy wczoraj załatwiłem :wink: Nie do wszystkich zdązylem przyjechac na kafffkę :decayed:

W NAVISERWIS była modernizacja sterownika z wtyką FBAS czyli mozna teraz rezac TV ,DVD ,Kamera . Na miejscu ogladałem ich zestawik i powiem ze jestem zaskoczony ceną jak i działaniem .

No i oczywiscie wizyta u Witka :naughty: Program jest na nowo zrobiony a ten z fałtehu to jakiś gotowiec i nic kompletnie nie było ustawione :facepalm:

Wczesniej z kolegą zrobiliśmy u mnie Logi i rzeczywiście cos nie halo było .

Po kilku przejazdach na rolkach Witek znalazł moj problemik , otóz zaworek N75 sie zacina :kwasny: (piżdziólka mała :wallbash:)

Dodatkowo muszę sprawdzic drozność węzyków podcisnieniowych .

Ogólnie ponad dwiescie pękło :dancing:ale turbinka mi przeładowywała i MOC w górnych obrotach została zredukowana.

Oczywiście po wymianie zaworku i sprawdzenia wezyków znów będę pewnie w Wawie i zobaczymy :naughty:

Witek kilka razy mi mówił na koniec ..... ze bedzie 220KM 450Nm

Takze po Nowy Roku działam :kox:

Jakis tam filmik mam z drogi powrotnej i powiem że to teraz zaczyna jechać , oczywiscie pare prób było z 4 biegu od 60 km/h .....i rura :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli troche poprawic i bedziesz pan zadowolony:wink:

Juz jestem Happy :decayed: teraz moje B6 nie ma szans :polew:

Gdy Witek robil mi auto ja u niego z boku w garazu tez robiłem autko :decayed:R-PERFORMANCE widze ,ze szykuje sie swap scirocco R na 4 buty

Byl montazyk lampek LED w B8 Kolegi Milart , oczywiscie pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek to bardzo fajny i ogarniety kolega taka wiedza a zachowanie nader ludzkie dlatego z nastepnym uturbionym tez jade do niego :)

Od razu jak Witek wsiadł do auta to sie pytał co to za licznik mam :grin: i czy to z B8 :decayed:

Człowiek uczy sie całe zycie :wink: otóz .......podczas hamowania auta jak ktos ma ACC to mozna sobie sterownik uwalić .

Juz miał taki przypadek u siebie :kwasny: U mnie został System odłaczony wczesniej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...