Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

"po prawej do końca" :decayed:[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 21:42_________________________________________________włącz jej też filmik instruktażowy

M1lEZB-9cIU

auto to bylo kiedys chyba klubowe i to z Wawy :D

Dajcie już spokój Kaliemu :polew:

PS. Dziala ten side assist? Kiedy kalibracja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

"po prawej do końca" :decayed:[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 21:42_________________________________________________włącz jej też filmik instruktażowy

M1lEZB-9cIU

Fajne przyjeby :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem - wymiana filtra powietrza? myslalem, ze to sie robi przy kazdej wymianie oleju :tongue4:

Do przegladu zostalo mi niewiele i nie zaszkodzi mu wymienic przed programem filtra powietrza :wink4:

"po prawej do końca" :decayed:[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 21:42_________________________________________________włącz jej też filmik instruktażowy

M1lEZB-9cIU

auto to bylo kiedys chyba klubowe i to z Wawy :D

padl slynny czujnik roznicy cisnien :(059906051A

u mnie też padł i do czasu jego wymiany z DPFem nic nie mogłem zrobić. Miał 8g sadzy a kontrolka non stop się świeciła. Po wymianie wszystko wróciło do normy :).

miałem taki błąd:

Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

P2453 00 [237] - Open or Short to Plus

Czujnik był od ręki w ASO we wrocławiu za coś ok 200 zł.

Wymień, wypal i śmigaj

Cooler mogłeś od razu dać większy... :)

W ASO maja na miejscu ten czujnik i pasuje do wielu modeli :naughty: Wiedza co pada :gwizdanie: ja dalem 165 PLN po znizkach :decayed:

trzeba w niemczech jest taki test diesla ze krecisz 3x do odciecia aby sprawdzic dymienie tak powinno byc w polsce tez to sa testy/testery jeb.... boscha

a jak spalin nie spelnia to nie dostaniesz plakietki czyli mozez auto w domu zostawic dawniej bylo ze hu i au byly osobno i mozna bylo bez au jezdzic

a teraz nie da sie nie masz au nie masz nic czyli nie wolno jezdzic

hu - hauptuntersuchung --badania glowne jak i u nas

au - abgasuntersuchung --spaliny badanie czystosci spalin nie bez powodu maja zielone naklejki na szybach niemieckie auta w polsce sa 100lat za murzynami w tej sprawie i przeglady podbija sie za flaszke czego tutaj nie ma

Niemcy to inna bajka z ekologia . U nas za flaszke podbija teraz wszystko niestety :( Ciekawe kiedy wezma sie za to .

TWój czujnik różnicy ciśnien jest inny niz u Orła, ma inna impedancję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe - mi tez padl tej czujnik i to oczywiscie po gwarancji, bo nie mogl tego zrobic 3-4 m-ce wczesniej :polew:

Od reki mieli jeden, ale ze u mnie jego wymiana "kosztuje" 5-6rbh to od razu wymienilem dwa (musialem dzien poczekac), bo bez sensu byloby za np tydzien robic to ponownie z drugim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradzcie ;( DPF mam do wymiany . Nie da rady go przepalic i zregenerowac za duzo popiolu 49 gram :thumbdown:

Help :zemdlal:

p.s. auto przygotowane mam na czipsa a tu takie kwiatki :confused4: Zonka przyznaje sie bez bicia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspolczuje... co zrobic ... wywalic , zrobic program , pewnie przyjedziesz z 2 razy na korekte (po zrobieniu 600km , filtr znow da o sobie znac) , chyba ze uda sie go usunac za pierwszym razem . Nie wiem na czym dokladnie polega problem ale czasem trzeba przy 2.0CR dlugo pogrzebac zeby DPF chcial sie wylaczyc.

Jedyny problem jest taki ze DPF jest z KATEM :confused4: , no zapachy z rury nie sa ciekawe , odglos tez jakis taki inny :decayed:

Autem zona jezdzi po miescie (z tego co piszesz) po co Ci cos co ani nie jest ECO , ani w miescie sie nie sprawdzi ... DPF to jedna wielka kiszka :decayed:

swoja droga masz identyczny przebieg jak znajomy , ktory pozbyl sie DPF'a :gwizdanie: :gwizdanie: Cos srednie te DPF'y w 2.0CR :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam klina co robic z DPF :mysli: Czujnik roznicy cisnien sprawdzony , wezyki tez . Franca sie zapchala i tyle :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal szkoda kasy na nowy i wtryski tez dostają po d*pie przez DPF-a . Ja jestem w trakcie wywalania DPF-A. Kolega wywalił w passacie CR 170KM bo mu leciały wtryski jeden po drugim . Od czasu kiedy pozbył sie DPF-a Auto mniej pali, lepiej jedzie i wtryski już nie padaja . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DP-motherfukcking-F to najwieksze badziewie jakie zostalo wymyslone vw i audi chca zmienic na inny system zanczysie filtr cos ala katalizator ale bedzie mial dotrysk ad-blue jak w ciezarowkach zeby zmniejszyc emisje spalin ale jest maly klin firmy ktore wypuscily dpfa i go produkuja juz laza po sadach zeby nie likwidowac ciekaw jestem co z tego wyniknie ale nie jest zdrowym dla auta sztuczne podnoszenie temperatury w wylocie zeby wypalic jakis pier*** filtr przeciez to chore jest!!! tym razem szwaby przesadzily

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tnij DPF-a szkoda kasy na nowy, a kiedyś w końcu się problem powtórzy

Wywal szkoda kasy na nowy i wtryski tez dostają po pupie przez DPF-a . Ja jestem w trakcie wywalania DPF-A. Kolega wywalił w passacie CR 170KM bo mu leciały wtryski jeden po drugim . Od czasu kiedy pozbył sie DPF-a Auto mniej pali, lepiej jedzie i wtryski już nie padaja . Pozdrawiam

peter ale skoro masz silnik BRE tak jak w profilu to nie masz DPF-a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tnij DPF-a szkoda kasy na nowy, a kiedyś w końcu się problem powtórzy

Wywal szkoda kasy na nowy i wtryski tez dostają po pupie przez DPF-a . Ja jestem w trakcie wywalania DPF-A. Kolega wywalił w passacie CR 170KM bo mu leciały wtryski jeden po drugim . Od czasu kiedy pozbył sie DPF-a Auto mniej pali, lepiej jedzie i wtryski już nie padaja . Pozdrawiam

peter ale skoro masz silnik BRE tak jak w profilu to nie masz DPF-a

a to sie kolego mylisz bo jest DPF w BRE moje auto jest z 2007 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to sie kolego mylisz bo jest DPF w BRE moje auto jest z 2007 roku

A no to sorry

To od którego roku BRE występowało z DPF-em?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vw i audi chca zmienic na inny system zanczysie filtr cos ala katalizator ale bedzie mial dotrysk ad-blue jak w ciezarowkach

Grupa PSA tak ma i nie likwiduje to problemów - w ciężarówkach nie ma problemu bo tam cały czas trasa i trasa to się to badziewie nie zapycha. W BMW nie wiem jaki jest patent ale ogólnie nie słyszy się o jakiś wielkich problemach z DPF-em... :mysli:

@Grzechu ja bym wywalił na twoim miejscu - pozbędziesz się problemu a i koników przy wirusie więcej się powinno pojawić :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na duzo wiecej koni bym nie liczyl zabardzo ... u znajomego wyszlo 180 , fakt auto swietnie reaguje na gaz - lepiej niz moje , ale w konfrontacji choc lzejsze 120kg wypada podobnie /ciut gorzej .

DPF = ZLO :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej sytuacji chyba też bym wywalił, a żeby nie puszczał czarnej chmury jakiś katalizator sportowy albo jakąś używkę z 3.0tdi bym wstawił :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laguna, dpf do wywalenia , krakow , kerczi wie gdzie, kumpel był zrobił, wycieli fizycznie, obeszli programowo, 1400zł o ile pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czuje po kosciach ze DPF pojdzie :thumbdown:

Krakow niedaleko w sumie :) napisze do Kercziego o namiary .

Na dodatek padl drugi raz czujnik roznicy cisnien :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega w pasku wywalił DPF i wydaje się jak by mocy przybyło :>

Nie chodzi tam o MOC :wink4: tylko wku***a mnie ta kontrola pojawiajaca sie co jakis czas :angry: No i procedura wapalania tego :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega w pasku wywalił DPF i wydaje się jak by mocy przybyło :>

Nie chodzi tam o MOC :wink4: tylko wku***a mnie ta kontrola pojawiajaca sie co jakis czas :angry: No i procedura wapalania tego :disgust:

wywal go bo zobaczysz będzie to wku...Cię coraz częściej. W pewnym momencie będzie się zapalać non stop a to dopiero wku...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...