Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Filmik właśnie obczaiłem na fejsie :)

Dobry mod :kox:

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No widzę ze udało się odpalić jeszcze musisz przetestować jak to działa :decayed:

Opublikowano

fajna sprawa, ojciec ma to w Q7 :good:

Opublikowano

Grzes a co Ty na to? :naughty:

Opublikowano

Firma APR robi programy co mozesz nawet sobie wybierac z pozimu manetki jaki chcesz :naughty:

Kumpel ma w B7 2.0T Program APR-u wgrany i tez moze sobie tak ustawiać :) Do tego mozesz dodatkowo zablokowac auto i za *uja nie odpalisz :decayed:

A B8 manetka tempomatu było jako dodatkowe wyposazenie i mało kto ma .

Opublikowano

Jak co mam na handel ale bez modułu za to z kompletną obudową jakby miał ktoś moduł który obsłuży tempomat :wink4::naughty:

Opublikowano

Filmik właśnie obczaiłem na fejsie :)

Dobry mod :kox:

Dobre to teksty na filmie :polew:

Opublikowano

Ramka w tunelu srodkowym poszła w BLACK :) Trochę tygodni to kumplowi to zajęło ale wreszcie w te mrozy zrobił :D

BLACK_ramka.jpg

Opublikowano

jednak malowana... nie bedzie sie lakier zdzierał, jak tam kilka razy przejedziesz reką w poszukiwaniu recznego, zeby bokami polatac?

Opublikowano

Grzesiu, cały czarny środek będziesz robił?:) Czarna ramka wokół liczników, na tunelu, coś kiedyś wspominałeś o czarnej podsufitce? :mysli:

Opublikowano

jednak malowana... nie bedzie sie lakier zdzierał, jak tam kilka razy przejedziesz reką w poszukiwaniu recznego, zeby bokami polatac?

:polew: :polew: :polew: Chyba nie, guzikiem nie polata bokiem :embarrassed:

Opublikowano

jednak malowana... nie bedzie sie lakier zdzierał, jak tam kilka razy przejedziesz reką w poszukiwaniu recznego, zeby bokami polatac?

Poszło kilka warstw tym i podkład :) Kumpel dał jakis twardy na koniec i wie o co chodzi :wink4:

Grzesiu, cały czarny środek będziesz robił?:) Czarna ramka wokół liczników, na tunelu, coś kiedyś wspominałeś o czarnej podsufitce? :mysli:

Tak :) ramki tez były malowane na czarno :decayed:

Podsufitka tez bedzie czarna tylko nie będzie malowana :D Problem jest z wysyłką :( nikt nie chce wysłac tylko odbiór osobisty. W B8 jest ona delikatna i narażona na zgięcia .

Opublikowano

Pierdolenie jest taka sama jak w B6 i B7 niech nie pier**lą że delikatna... Każdą jedną można uszkodzić... :decayed:

Opublikowano

Grześ wrzuć fotki czarnej ramki wokół zegarów :gwizdanie: bo gdzies wiem ze wrzucałes ale nie mogę namierzyc :gwizdanie:

Opublikowano

Ja też nie mogłem znależć ale mam :)

ramki1.jpg ramki2.jpg ramki3.jpg

Opublikowano

No nieźle to wygląda :decayed:

Opublikowano

No robi robotę :gwizdanie:

Zastanwiam sie czy u siebie nie zrobić tyle ze w czarny piano + dekory czarny piano :kox:

Opublikowano

Znajomek w B8 tak własnie zrobił :) Wszystkie dekory miał w drewnie :kox: i malną je na czarny piano .

A co do planow to nastepna rzecz będzie System ACC :) Skoro mam GATEWAYA na full wypasie to mozna teraz wszystko dołozyć .

W następnym tygodniu jak tylko troszkę mróz z folguje to podłaczam i koduje wszystko :wink4:

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=BFBUHPHnh8U

Opublikowano

(...)

A co do planow to nastepna rzecz będzie System ACC :) Skoro mam GATEWAYA na full wypasie to mozna teraz wszystko dołozyć .

W następnym tygodniu jak tylko troszkę mróz z folguje to podłaczam i koduje wszystko :wink4:

(...)

Jak to działa w połączeniu z manualną skrzynią biegów?

Opublikowano

Do regulacji odstepu między autami mamy m.in. manetkę od tempomatu :) Jezeli chodzi o skrzynie to nie ma roznicy czy to manual czy afftomat .

Oczywiście musimy zmienić całe przelaczniki podczas tego MODA .

ACC.jpg

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=wZ-Y16kaeMA

Tempomat z automatyczną regulacją odległości między pojazdami poruszającymi się jednym pasem ruchu ułatwia jazdę w kolumnie samochodów i doskonale sprawdza się w warunkach zwiększonego natężenia ruchu. Za pomocą czujników radaru zintegrowanych ze zderzakiem system dokonuje pomiaru odległości od pojazdu poprzedzającego, zachowując wcześniej zdefiniowaną prędkość jazdy. Jednocześnie urządzenie automatycznie utrzymuje stałą odlegość od pojazdu jadącego z przodu.

Jeśli sytuacja wymaga ingerencji ze strony kierowcy w proces hamowania, włącza się automatycznie akustyczny sygnał ostrzegawczy, zmuszający kierowcę do przejęcia kontroli nad pojazdem.

Kierowca ma możliwość wyboru spośród czterech wariantów ustawień, pozwalających na dostosowanie dynamiki jazdy do swoich oczekiwań. Są to następujące tryby ustawień: 1 (sportowy), 2 i 3 (standardowy) oraz 4 (komfortowy). Należy pamiętać, że tempomat adaptacyjny nie zwalnia kierowcy z obowiązku kontrolowania sytuacji na drodze i odległości od pojazdu poprzedzającego. Urządzenie nie reaguje ani na przeszkody na drodze, ani na pojazdy nadjeżdżające z naprzeciwka. [/i]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...