PABLO Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Filmik właśnie obczaiłem na fejsie Dobry mod
virus Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 No widzę ze udało się odpalić jeszcze musisz przetestować jak to działa
wrclaguna Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Firma APR robi programy co mozesz nawet sobie wybierac z pozimu manetki jaki chcesz Kumpel ma w B7 2.0T Program APR-u wgrany i tez moze sobie tak ustawiać Do tego mozesz dodatkowo zablokowac auto i za *uja nie odpalisz A B8 manetka tempomatu było jako dodatkowe wyposazenie i mało kto ma .
alvaro Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Jak co mam na handel ale bez modułu za to z kompletną obudową jakby miał ktoś moduł który obsłuży tempomat
Młody Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Filmik właśnie obczaiłem na fejsie Dobry mod Dobre to teksty na filmie
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Ramka w tunelu srodkowym poszła w BLACK Trochę tygodni to kumplowi to zajęło ale wreszcie w te mrozy zrobił
_Gabriel_ Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 jednak malowana... nie bedzie sie lakier zdzierał, jak tam kilka razy przejedziesz reką w poszukiwaniu recznego, zeby bokami polatac?
danieldt Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Grzesiu, cały czarny środek będziesz robił? Czarna ramka wokół liczników, na tunelu, coś kiedyś wspominałeś o czarnej podsufitce?
Młody_drog Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 jednak malowana... nie bedzie sie lakier zdzierał, jak tam kilka razy przejedziesz reką w poszukiwaniu recznego, zeby bokami polatac? :polew: Chyba nie, guzikiem nie polata bokiem
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 jednak malowana... nie bedzie sie lakier zdzierał, jak tam kilka razy przejedziesz reką w poszukiwaniu recznego, zeby bokami polatac? Poszło kilka warstw tym i podkład Kumpel dał jakis twardy na koniec i wie o co chodzi Grzesiu, cały czarny środek będziesz robił? Czarna ramka wokół liczników, na tunelu, coś kiedyś wspominałeś o czarnej podsufitce? Tak ramki tez były malowane na czarno Podsufitka tez bedzie czarna tylko nie będzie malowana Problem jest z wysyłką nikt nie chce wysłac tylko odbiór osobisty. W B8 jest ona delikatna i narażona na zgięcia .
alvaro Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Pierdolenie jest taka sama jak w B6 i B7 niech nie pier**lą że delikatna... Każdą jedną można uszkodzić...
Cuber Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 Grześ wrzuć fotki czarnej ramki wokół zegarów :gwizdanie: bo gdzies wiem ze wrzucałes ale nie mogę namierzyc :gwizdanie:
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Ja też nie mogłem znależć ale mam
Cuber Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 No robi robotę :gwizdanie: Zastanwiam sie czy u siebie nie zrobić tyle ze w czarny piano + dekory czarny piano
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Znajomek w B8 tak własnie zrobił Wszystkie dekory miał w drewnie i malną je na czarny piano . A co do planow to nastepna rzecz będzie System ACC Skoro mam GATEWAYA na full wypasie to mozna teraz wszystko dołozyć . W następnym tygodniu jak tylko troszkę mróz z folguje to podłaczam i koduje wszystko http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=BFBUHPHnh8U
AndyN Opublikowano 10 Lutego 2012 Opublikowano 10 Lutego 2012 (...) A co do planow to nastepna rzecz będzie System ACC Skoro mam GATEWAYA na full wypasie to mozna teraz wszystko dołozyć . W następnym tygodniu jak tylko troszkę mróz z folguje to podłaczam i koduje wszystko (...) Jak to działa w połączeniu z manualną skrzynią biegów?
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Opublikowano 10 Lutego 2012 Do regulacji odstepu między autami mamy m.in. manetkę od tempomatu Jezeli chodzi o skrzynie to nie ma roznicy czy to manual czy afftomat . Oczywiście musimy zmienić całe przelaczniki podczas tego MODA . http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=wZ-Y16kaeMA Tempomat z automatyczną regulacją odległości między pojazdami poruszającymi się jednym pasem ruchu ułatwia jazdę w kolumnie samochodów i doskonale sprawdza się w warunkach zwiększonego natężenia ruchu. Za pomocą czujników radaru zintegrowanych ze zderzakiem system dokonuje pomiaru odległości od pojazdu poprzedzającego, zachowując wcześniej zdefiniowaną prędkość jazdy. Jednocześnie urządzenie automatycznie utrzymuje stałą odlegość od pojazdu jadącego z przodu. Jeśli sytuacja wymaga ingerencji ze strony kierowcy w proces hamowania, włącza się automatycznie akustyczny sygnał ostrzegawczy, zmuszający kierowcę do przejęcia kontroli nad pojazdem. Kierowca ma możliwość wyboru spośród czterech wariantów ustawień, pozwalających na dostosowanie dynamiki jazdy do swoich oczekiwań. Są to następujące tryby ustawień: 1 (sportowy), 2 i 3 (standardowy) oraz 4 (komfortowy). Należy pamiętać, że tempomat adaptacyjny nie zwalnia kierowcy z obowiązku kontrolowania sytuacji na drodze i odległości od pojazdu poprzedzającego. Urządzenie nie reaguje ani na przeszkody na drodze, ani na pojazdy nadjeżdżające z naprzeciwka. [/i]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się