OLI_B5 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 No to troche komplikuje bo mam podłączone pod postojówki tylko pociągnięty kabel do srodka i wyłacznik zrobiony... tak myśle patrząc na schemat że może dało by się zrobic tak że zamiast wypuszczac sygnał na przeciwmgielne dało by się puscic na obrysy tylko że to znowu 2 oddzielne obwody , no i tak jak mówisz za każdym razem trzeba by je właczać
cys Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 W sumie jeśli chcesz tylko żeby Cie informowało czy obrys działa to jest prosty sposób na to, jeśli nie masz ESP:decayed: Pakujesz taki przycisk, czy inny wedle gustu Z twojego zwykłego przycisku podajesz mu 12V, po zapalonym obrysie na podświetlenie diody sygnalizującej i tyle. ---------- Post dopisany at 15:57 ---------- Poprzedni post napisany at 15:54 ---------- W sumie dobry bajer na sygnalizacje dziennych.
OLI_B5 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Nie , ja chce zrobić wyłącznik w srodkowej konsoli na przycisku obojetnie jakim , przeciwmgielne mam wolne to na nim myślałem, dlatego najlepiej jakby podłączony był tak że zapala się samo z światłami a wyłacza się go przyciskiem
cys Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 To za trudne dla mnie, fachowiec musiałby się wypowiedzieć. Może to jakimś przekaźnikiem by szło załatwić?
qubus Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 Panowie i gdzie podlaczyliscie ten pin 14 wszystko ogarnelem poza nim ;/ a jak bym sie podłączył pod bezpieczniki byłoby ok?
MaxsteRR Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 Chodzi Ci o 14 - do włącznika świateł pod pin 2 (1,5 żółto - czarny) ? Zdejmujesz obudowę kierownicy i wpinasz się w opisany przewód przy włączniku świateł.
qubus Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Ok dzieki za podpowiedzi :-) wszystko dziala jak należy :-) mam tylko pytanie tak jak na schemacie wpielem sie w bezpieczniki ale czy same halogeny gdzies trzeba na plusy do nich dwa bezpieczniki wpiac?
slaviozo Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Mam pytanie max w opisie ma ze wpina sie w bezpiecznik 4i 36 a w schemacie jest nr4 inr5 to nie robi ? I pytanie czy jak wywaliem strary przekaznik od halo z lamp boscha to nie przerwalem obiegu idaego do halogenow? I pytanie czy plus na halogen idzie z przekaznika pin 5 kabelek bialo zielony I to on idzie na kostke czerwona bo tam jest bialy zielony i on potem daje napiecie na halo? A ten kabelek z przekaznika mostkuje sie z pin 2 z wlacznika halo czyli informacja o o wlaczonych halo? Jat to dziala bo nie moge na logike tego ogarnac.
wisel1526 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 a jesli mam polifta 1 98rok i miałem tam halogeny juz (ESA) to jak to podłaczyć? bo mam zrobione ale prąd dostaje tylko na ułamek sekundy i nic pozatym.
pawelwor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 a jesli mam polifta 1 98rok i miałem tam halogeny juz (ESA) to jak to podłaczyć? bo mam zrobione ale prąd dostaje tylko na ułamek sekundy i nic pozatym. To jest to samo co zwykły I lift, więc podłączenie też takie samo. Lampy przednie boscha miały przeciwmgłowe zintegrowane w sobie.
slaviozo Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 a jesli mam polifta 1 98rok i miałem tam halogeny juz (ESA) to jak to podłaczyć? bo mam zrobione ale prąd dostaje tylko na ułamek sekundy i nic pozatym. Cos musiales pomylic. Ja tez mam 98 i boche mialem i mi bangla jak nalezy. Tylko pin 14 nie podlaczalem bo dziala mi to bez tego wlaczam postojowki i juz halo tez mozna elaczyc.
Nurek_bagieNNy Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 a pamięta ktoś może jak ogarnąć włącznik podgrzewania szyby ?
pawelwor Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Dwa grube pod klimatronik, dobrze jest trochę je przedłużyć.
Nurek_bagieNNy Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 podgrzewanie działa przewody faktycznie trzeba było przedłużyć, najgorsze było jednak to że po poskładaniu całego tunelu poliftowego 2din i już na samym końcu przy wkładaniu panelu klimatronika i popielniczki okazało się że kanały nawiewów są za duże i musiałem wszystko jeszcze raz rozbierać xD
donjakub1 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 w ktorym miejscu znajde przekaźnik 397 w polifcie angliku? ni cholery nie mogłem go dziś znaleźć od dawcy.
pawelwor Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Ten przekaźnik w europie przymocowany jest do poduszki powietrznej pasażera, wydaje mi się, że w angolu będzie podobnie.
donjakub1 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 dzięki wielkie! myślałem ze nigdy tego nie znjade
byziox Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Witam ,moze ktos podes;lac zdjecie tej czerwonej kostki oraz i tetgo czarno-czerwonego kabla ? z gory dzieki
SWARSZCZYK Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Widzę że ktoś pozamiatał w temacie Max
opti Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Czy przekaźnik o oznaczeniu 397 oraz 600 to jest ten sam ??? Edytowane 10 Czerwca 2015 przez opti
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się