Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Akcja zbiorowa - rozkminiamy zawieszenie 1BA vs 1BE ( kat. mas osi)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

7m jest naprawdę twardy. Zacznij od razu od amorków i sprężyn . Będzie niżej i twardo, Pojeździj kilka dni bez ustawiania zbieżności i się przekonasz czy pasuje. Jak nie to amory znow do zmiany na łagodniejsze.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
9 minut temu, michcio1985 napisał:

7m jest naprawdę twardy. Zacznij od razu od amorków i sprężyn . Będzie niżej i twardo, Pojeździj kilka dni bez ustawiania zbieżności i się przekonasz czy pasuje. Jak nie to amory znow do zmiany na łagodniejsze.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Co do stanu amorkow mam pytanie- tylne bardzo ciężko wchodzą- ciężko je wcisnąć.

Jak już wejdą, same nie bardzo wychodzą może z 10 minut zanim wyjdą do samego końca samoczynnie

KeSt sens zakładać w takim stanie?

nadaja się do jazdy?

 

Opublikowano

Jak najbardziej. Grunt żeby były szczelne i byla w nich cała zawartość.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

O to moja fota przód 10kl. Tył 13kl. 1ba18bf6149734e59c485453be1d949a852.jpg

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
9 godzin temu, michcio1985 napisał:

Jak najbardziej. Grunt żeby były szczelne i byla w nich cała zawartość.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

Najwyżej będę plomby robił/poprawiał ?

pytanie kolejne- potrzebuje dodatkowego usztywnienia do takiego zawiasu?

stabilizator bądź górna rozporka jak to jest w ori 1be/bv?

moga być konsekwencje ze np łożyska na mcperosnie poleca szybciej?

koncowki drążków itp?

moje obawy może są trochę amatorskie ale lepiej zapytać:-)

Opublikowano
16 godzin temu, michcio1985 napisał:

O to moja fota przód 10kl. Tył 13kl. 1ba

ostra kozica, tam w życiu nie ma 68cm :D

Opublikowano

Dokładnie tył ma 68,5 a przód 68, stoji na pochylym do przodu podłożu i 1/3 gnojowki w baku ;-) za to nie wiem co to zaspa i leżący policjant;-)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, tak jak kolega michcio1985 napisał wyżej - przy oryginalnych zawieszeniach tył w audi stoi niżej i u mnie też tak jest przy zawieszeniu 1BE przód 65,5 tył 63 oczywiście mierząc do nadkola, ale mierząc do podwozia a konkretnie do rantu na podnośnik przód i tył jest na identycznej wysokości. Czy nie jest tak, że to auto tak właśnie ma stać, a przednie nadkole jest po prostu trochę wyższe do skrętu koła?  

Opublikowano

walus81 wszystko wyjaśniłoby się gdybyś zmierzył auto po wyjechaniu z fabryki, a Ci co mają gwint skręcony na maxa to myślisz, że nie skręcają kołami? hehe chyba nie na tym opierała się myśl inzynierów audi

Opublikowano

Witam Wszystkich.podlacze sie do tematu, mam problem z moim nowym zakupem Audi A4 B7 1.9BRB sedan. Kupiłem auto na gwincie, ale ze świadomością,że i tak to zmienię. Polecony przez serwis audi mechanik wymienił na 4 sprężyny od s-line i 4 amortyzatory Monroe Reflex zamienniki oryginalnych s-line. Auto wygląda dobrze ale jest bardzo twarde. Czy to problem sprężyn czy amortyzatorów? Czy jest jakiś kompromis między 1BA a s-line? Co zrobić żeby było bardziej komfortowo?

Opublikowano

na jakie klasy wagowe wymieniłes? 

2 godziny temu, chudyboss napisał:

Czy jest jakiś kompromis między 1BA a s-line?

nie ma

Opublikowano

nie jestem specem w tej dziedzinie, zdałem się na mechanika który trochę zawieszeń audi już poskładał i zapewnia ze wszystko jest dobrane OK na 300%, ale sam twierdzi ze jest trochę za twardo,a  moje oczekiwania co do komfortu były inne bo nie ma dużej różnicy niż na gwincie i 19" a teraz S-line i na zimę 16".Przeczytałem już chyba wszystko na forum w tym temacie i dużo się dowiedziałem i może opisze co tam mam włożone a ktoś oceni czy jest 300% OK:

na wlepce 1BA i klasy wagowe przód OJH(8) i tył OYG(7) 

na przód mam sprężyny: niebieski,zielony,zielony,zielony(7) i amortyzatory Monroe reflex E2067

i tył sprężyny: 4 * niebieski(7) i amortyzatory Monroe reflex E1356

Z tego co wyczytałem to sprężyny chyba z B6 i autko ładnie siedzi i nie ma problemu z krawężnikami i innymi wystającymi panami ale kawy w czasie jazdy się nie napije.sorki ze tak długo ale już mi czacha dymi a chciałbym to zrobić raz i porządnie. proszę o jakieś podpowiedzi 

 

Opublikowano

Witam, posiadam a4 b7 avant. Padły mi z przodu amorki. 

Mam tam 1bv i biało zielone sprężyny. 

Czym zastąpić amorki ? Bo 1bv to tylko oryginał z aso a cena mała nie jest.

Opublikowano

Witam mam Audi a4 b6 1.8T quattro zawieszenie 1BE OYL OJG tył trochę siedzi więc zamierzam zastosować podkładki pod sprężyny. Jeśli podkładki nie zdadzą egzaminu będę chciał założyć 1BA moje pytanie ile mogę iść kategoriami wagowymi w górę np z 11 na? Czy 1BA jest dużo wyższy od 1BE w tej samej kategorii? 

Opublikowano (edytowane)
Edytowane przez frezergt
Opublikowano (edytowane)
Edytowane przez influencer
Opublikowano

Witam,panowie widzę że rozkminiacie konkretnie temat o sprężynach więcej zapytam

Czy przednie spręžyny z zawieszenia A4 B6 w napędzie quattro sedan  są takie same jak w przednim napędzie ??

 

Opublikowano

Czy wiecie, że wahacze w zawieszeniu 1BE są dłuższe niż 1BA?

Opublikowano (edytowane)

Jest ktoś w stanie rozładować z nr vin jakie jest zawieszenie włożone? WAUZZZ8E47A050158

Edytowane przez kuba491
dodanie nr vin
Opublikowano

Tez bym prosil jk kolega wyzej:

WAUZZZ8E34A136959

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...