michcio1985 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 7m jest naprawdę twardy. Zacznij od razu od amorków i sprężyn . Będzie niżej i twardo, Pojeździj kilka dni bez ustawiania zbieżności i się przekonasz czy pasuje. Jak nie to amory znow do zmiany na łagodniejsze.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Łukaszbl Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 9 minut temu, michcio1985 napisał: 7m jest naprawdę twardy. Zacznij od razu od amorków i sprężyn . Będzie niżej i twardo, Pojeździj kilka dni bez ustawiania zbieżności i się przekonasz czy pasuje. Jak nie to amory znow do zmiany na łagodniejsze. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Co do stanu amorkow mam pytanie- tylne bardzo ciężko wchodzą- ciężko je wcisnąć. Jak już wejdą, same nie bardzo wychodzą może z 10 minut zanim wyjdą do samego końca samoczynnie KeSt sens zakładać w takim stanie? nadaja się do jazdy?
michcio1985 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Jak najbardziej. Grunt żeby były szczelne i byla w nich cała zawartość.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 O to moja fota przód 10kl. Tył 13kl. 1baWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Łukaszbl Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 9 godzin temu, michcio1985 napisał: Jak najbardziej. Grunt żeby były szczelne i byla w nich cała zawartość. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Najwyżej będę plomby robił/poprawiał ? pytanie kolejne- potrzebuje dodatkowego usztywnienia do takiego zawiasu? stabilizator bądź górna rozporka jak to jest w ori 1be/bv? moga być konsekwencje ze np łożyska na mcperosnie poleca szybciej? koncowki drążków itp? moje obawy może są trochę amatorskie ale lepiej zapytać:-)
tobias Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 16 godzin temu, michcio1985 napisał: O to moja fota przód 10kl. Tył 13kl. 1ba ostra kozica, tam w życiu nie ma 68cm
michcio1985 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Dokładnie tył ma 68,5 a przód 68, stoji na pochylym do przodu podłożu i 1/3 gnojowki w baku ;-) za to nie wiem co to zaspa i leżący policjant;-)Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
walus81 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam, tak jak kolega michcio1985 napisał wyżej - przy oryginalnych zawieszeniach tył w audi stoi niżej i u mnie też tak jest przy zawieszeniu 1BE przód 65,5 tył 63 oczywiście mierząc do nadkola, ale mierząc do podwozia a konkretnie do rantu na podnośnik przód i tył jest na identycznej wysokości. Czy nie jest tak, że to auto tak właśnie ma stać, a przednie nadkole jest po prostu trochę wyższe do skrętu koła?
tobias Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 walus81 wszystko wyjaśniłoby się gdybyś zmierzył auto po wyjechaniu z fabryki, a Ci co mają gwint skręcony na maxa to myślisz, że nie skręcają kołami? hehe chyba nie na tym opierała się myśl inzynierów audi
chudyboss Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam Wszystkich.podlacze sie do tematu, mam problem z moim nowym zakupem Audi A4 B7 1.9BRB sedan. Kupiłem auto na gwincie, ale ze świadomością,że i tak to zmienię. Polecony przez serwis audi mechanik wymienił na 4 sprężyny od s-line i 4 amortyzatory Monroe Reflex zamienniki oryginalnych s-line. Auto wygląda dobrze ale jest bardzo twarde. Czy to problem sprężyn czy amortyzatorów? Czy jest jakiś kompromis między 1BA a s-line? Co zrobić żeby było bardziej komfortowo?
tobias Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 na jakie klasy wagowe wymieniłes? 2 godziny temu, chudyboss napisał: Czy jest jakiś kompromis między 1BA a s-line? nie ma
chudyboss Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 nie jestem specem w tej dziedzinie, zdałem się na mechanika który trochę zawieszeń audi już poskładał i zapewnia ze wszystko jest dobrane OK na 300%, ale sam twierdzi ze jest trochę za twardo,a moje oczekiwania co do komfortu były inne bo nie ma dużej różnicy niż na gwincie i 19" a teraz S-line i na zimę 16".Przeczytałem już chyba wszystko na forum w tym temacie i dużo się dowiedziałem i może opisze co tam mam włożone a ktoś oceni czy jest 300% OK: na wlepce 1BA i klasy wagowe przód OJH(8) i tył OYG(7) na przód mam sprężyny: niebieski,zielony,zielony,zielony(7) i amortyzatory Monroe reflex E2067 i tył sprężyny: 4 * niebieski(7) i amortyzatory Monroe reflex E1356 Z tego co wyczytałem to sprężyny chyba z B6 i autko ładnie siedzi i nie ma problemu z krawężnikami i innymi wystającymi panami ale kawy w czasie jazdy się nie napije.sorki ze tak długo ale już mi czacha dymi a chciałbym to zrobić raz i porządnie. proszę o jakieś podpowiedzi
mugolina Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Witam, posiadam a4 b7 avant. Padły mi z przodu amorki. Mam tam 1bv i biało zielone sprężyny. Czym zastąpić amorki ? Bo 1bv to tylko oryginał z aso a cena mała nie jest.
Chris91 Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 Witam mam Audi a4 b6 1.8T quattro zawieszenie 1BE OYL OJG tył trochę siedzi więc zamierzam zastosować podkładki pod sprężyny. Jeśli podkładki nie zdadzą egzaminu będę chciał założyć 1BA moje pytanie ile mogę iść kategoriami wagowymi w górę np z 11 na? Czy 1BA jest dużo wyższy od 1BE w tej samej kategorii?
frezergt Opublikowano 10 Maja 2018 Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) influencer jak coś to mam podkładki ori nówki sztuki nie używane Edytowane 10 Maja 2018 przez frezergt
Chris91 Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 (edytowane) frezergt podkładki kupione już mam ? Edytowane 11 Maja 2018 przez influencer
Bexior€ Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 Witam,panowie widzę że rozkminiacie konkretnie temat o sprężynach więcej zapytam Czy przednie spręžyny z zawieszenia A4 B6 w napędzie quattro sedan są takie same jak w przednim napędzie ??
martin0485 Opublikowano 21 Listopada 2018 Opublikowano 21 Listopada 2018 Czy wiecie, że wahacze w zawieszeniu 1BE są dłuższe niż 1BA?
kuba491 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Jest ktoś w stanie rozładować z nr vin jakie jest zawieszenie włożone? WAUZZZ8E47A050158 Edytowane 8 Stycznia 2019 przez kuba491 dodanie nr vin
kamilLBN Opublikowano 23 Września 2019 Opublikowano 23 Września 2019 Tez bym prosil jk kolega wyzej: WAUZZZ8E34A136959
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się