Filutek Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Mam problem ze spryskiwaczem xenonu, gdzieś coś musi w nim poszczać wodę bo kapie mi z niego. Rozbierał może ktoś te ustrojstwo, są do niego może jakieś zestawy naprawcze.
Dev Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 zdejmij zderzak, bez tego ani rusz wszystko bedziesz miec na jak dloni
kkam Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 W którym miejscu kapie? Ja ostatnio rozbierałem spryskiwacz bo nie działał. trzeba być bardzo ostrożnym żeby nic nie połamać.
Filutek Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 zdejmij zderzak, bez tego ani rusz wszystko bedziesz miec na jak dloni Wymontowałem lampę i widać jak z niego kapie woda, [br]Dopisany: 03 Lipiec 2011, 23:58_________________________________________________ W którym miejscu kapie? Ja ostatnio rozbierałem spryskiwacz bo nie działał. trzeba być bardzo ostrożnym żeby nic nie połamać. Kapie z niego na dole
kkam Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 a konkretnie z którego miejsca? z połączenia spryskiwacz przewód? czy z samego spryskiwacza? jeżeli z spryskiwacza to może być wyrobiony oring w spryskiwaczu. A Jeżeli cieknie z połączenia spryskiwacz-wąż to jest wyrobiony mały oring na króćcu wychodzącym z spryskiwacza
Filutek Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 a konkretnie z którego miejsca? z połączenia spryskiwacz przewód? czy z samego spryskiwacza? jeżeli z spryskiwacza to może być wyrobiony oring w spryskiwaczu. A Jeżeli cieknie z połączenia spryskiwacz-wąż to jest wyrobiony mały oring na króćcu wychodzącym z spryskiwacza Idzie ten oring do spryskiwacze kupic w ASO masz moze numer.
kkam Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 jak szukałem do siebie to znalazłem tylko spryskiwacz jako całość, koszt spryskiwacza to około 250 zł
Filutek Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 jak szukałem do siebie to znalazłem tylko spryskiwacz jako całość, koszt spryskiwacza to około 250 zł To mi sie nie podoba, 250 za nowy?
kkam Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 nowy, używany trudno dostać, a jak już ktoś ma to chce sprzedać komplet;/ Wyciągnij swoj spryskiwacz i zobacz dokładnie z którego miejsca cieknie. Aby wyjąć spryskiwacz najlepiej zdjąć zderzak, ale da się też bez sciągania zderzaka(mi sie udało wyjąć lewy spryskiwacz bez sciagania zderzaka). Wykręcasz lampę, potem prosisz kogosz zeby włączył spryskiwacze... gdy spryskiwacz sie wysunie to go przytrzymujesz i sciągasz zaślepke. Następnie wykręcasz 2 śruby od srodka i spryskiwacz wychodzi.
Filutek Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 OK dzięki za info, spróbuje rozebrać a jak się nie poskłada :>to kupie nowy
VicVega Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Mam ten sam problem. Cieknie mi z prawego spryskiwacza. Z tej strony przynajmniej. Cieknie zawsze jak zaleje płynu do pełna. Przestaje, jak opróżni się ten górny zbiorniczek. Za jakiś czas będę wymieniał paski, to wezmę się i za to przy okazji. Jak uporasz się z tym daj znać jak Ci poszło, na jakie przeszkody trafiłeś i takie tam. Pozdro!
kkam Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 jeżeli cieknie Ci do momentu opróżnienia górnego zbiorniczka to wyciek może być z połączenie obu zbiorniczków. Najlepiej wyjąć lampę i wtedy dokładnie widać zbierniczki, ewentualnie można jeszcze zdjąć nadkole
VicVega Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Okej, dzięki, muszę to skontrolować zatem. Dam znać jak mi poszło. Strasznie wkurzająca sprawa, bo człowiek kupi lepszy płyn, żeby się nie mazało itd., a tu po tygodniu się pół uciekło.. Kupuje się gorszy, żeby nie było go szkoda, to ćmy rozbryzganej na szybie już nie zmyje...
bubbba Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Niedawno opisywałem jak ja poradziłem sobie z kapiącymi spryskiwaczami ksenonów. Jeżeli się zdecydujesz na naprawę jednego to proponuje, od razu zapobiegawczo naprawić też drugi, bo z mojego doświadczenia wiem, że za kilka miesięcy padnie i drugi (u mnie padły w odstępie niecałego roku). A największy kłopot to ściągnięcie przedniego zderzaka, bez podnośnika dość trudno, ja robiłem bez podnośnika ale się trochę umęczyłem. Poniżej wklejam krótki opis jak ja sobie poradziłem. U mnie zdało to egzamin: Ja w swoim B6 naprawiałem obydwa spryski ksenonów. Z tego co zauważyłem, u mnie popuszczały uszczelki (oringi) w spryskach, powodem był nalot i kamień który wytrącał się z płynu do spryskiwania. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że kupiłem tzw motoryzacyjny kit naprawczy dwuskładnikowy i pozalepiałem na obwodzie spryski w miejscu gdzie łączą się dwie części obudowy. Trudno to tak obrazowo opisać, ale po wymontowaniu sprysków widać o co chodzi. Oczywiście trzeba zdemontować przedni zderzak, żeby dostać się do sprysków. Niestety nowe trochę kosztują, więc ja zdecydowałem się na reanimację starych.
Filutek Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Mam ten sam problem. Cieknie mi z prawego spryskiwacza. Z tej strony przynajmniej. Cieknie zawsze jak zaleje płynu do pełna. Przestaje, jak opróżni się ten górny zbiorniczek. Za jakiś czas będę wymieniał paski, to wezmę się i za to przy okazji. Jak uporasz się z tym daj znać jak Ci poszło, na jakie przeszkody trafiłeś i takie tam. Pozdro! No to mam dokładnie tak samo cieknie tylko jak jest pełny zbiorniczek.
agart Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 owinąłem spryski taśmą "ala mcgaiwer" (taśma do kupienia w sklepach żeglarskich) do naprawy żagli na razie nie cieknie
Gość intel35 Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Ja miałem ten sam problem u Siebie jak zalałem do pełna płynu to wyciekło zaraz z górnego zbiorniczka i nie wiedziałem skąd to może cieknąć tak dokładnie bo jakoś sobie ten płyn tak ściekał że na środku zderzaka była plama a okazało się jak ściągnąłem lampy i miałem dostęp do spryskiwaczy że tylko jeden oring (uszczelka) po stronie kierowcy był wyrobiony znalazłem jakiś w garażu kawałek gumki takiej okrągłej jak oring oryginalny założyłem go na tą plastikową końcówkę wcisnąłem spowrotem wąż co leci płyn nim i od tamtej pory już dobrze ponad rok problemu nie ma płyn nic nie ucieka więc polecam pierw wyjąć lampy nalać nawet wody destylowanej do pełna lub jak ktoś woli płynu i patrzeć czy nie nie kapie spod spryskiwaczy bo wtedy wszystko widać jak na dłoni bo po co niepotrzebnie demontować zderzak
hormon Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 A czy jest jakaś szansa żeby wymienić oring bez wymontowywania całego spryskiwacza? U mnie śrubki mocujące sprysk do zderzaka są mocno zapieczone a nie chciałbym niczego pourywać. Więc jeśli byłaby szansa na demontaż dolnej części sprysku byłoby ok.
VicVega Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Zlokalizowałem przyczynę. Kapie z prawego spryskiwacza, tak jak podejrzewałem (na zdjęciu poniżej zaznaczyłem strzałką skąd dokładnie cieknie). Spróbuję gdzieś dobrać oring, skoro nie występuje w ASO oddzielnie. Tylko teraz jak się ten spryskiwacz rozkłada? Da radę zdemontować np. tę dolną cześć (od strzałki w dół) bez wyjmowania całości? Zdjęcie:
zarzyk2 Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 MI też ubywało płynu w zbiorniczku i włąśnie leciało z okolic spryskiwaczy ... okazało się że nie mam jednej dyszy w spryskiwaczu i jak było dużo płyny to tamtędy wylatywało... zaślepiłem miejsce gdzie powinna być dysza. I mam pytanie czy można gdzięś dostać samą dyszę, czy też trzeba kupić cały nowy spryskiwacz...?? a może ktoś ma dyszę która tam przychodzi..?????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się