Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dziwne szarpanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i bardzo proszę o pomoc z moją a4 b5 110 AFN. Zaznaczę ze przeczytałem forum we wszystkie możliwe strony. Problem polega na tym ze jadąc czuć lekkie poszarpywanie silnika tak jakby się zapowietrzał :mysli:,nadmieniam że wszystkie filtry wymieniam co 10000 km a ten ma 3000km , błędów niema żadnych ,a na biegu jałowym niezależnie ile dodam gazu nie odczuwam żadnych drgań,auto pali normalnie nie kopci ,obroty nie falują ale w czasie jazdy czuć że lekko przerywa. Proszę o pomoc :notworthy:

Opublikowano

Kolego mam tak samo bądź podobnie :wallbash:

Tutaj wątek do mojego problemu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184375.0

Dodam tylko, że nie udało mi się ustalić winowajcy w 100% chociaż po podłączeniu z powrotem impulsatora szarpie jak szalony... także w weekend biorę się za czyszczenie nastawnika jak będę czyścił to zrobię fotki i umieszczę w swoim wątku :hi:

EDIT: chodzi mi po głowie jeszcze taka opcja(nie wiem tylko czy jest możliwa) nastawnik podłączyłem kilka dni temu... i nie szarpał aż tak często:cool1: dziś zatankowałem do pełna i zaczęła się dyskoteka ale po przejechaniu jakichś 20-30 km...

Opublikowano

U znajomego w 1Z tez mial taki problem wszystko wymieniał a okazało sie ze napinacz paska sie zapiekał

Opublikowano

U znajomego w 1Z tez mial taki problem wszystko wymieniał a okazało sie ze napinacz paska sie zapiekał

Było widać coś na pasku?

Opublikowano

na pasku nic nie bylo widac raz dobrze chodzil a raz sie zapiekal to nie dzialo sie caly czas

Opublikowano

Paski wielorowkowe są nowe napinacze też jak i z klimy i z alternatora, plus sprzęgiełko z alternatora. Rozrząd ma 24000 km. Ale ktoś mi podpowiedział że to filtr paliwa się może lekko zapchał o dziwo. Zostanie wymieniony na nowy to napiszę. A o jaki napinacz chodzi jak już ?

Opublikowano

napinacz paska klinowego

Opublikowano

Filtr wymieniony i co? Lipa jak szarpał tak szarpie dalej :confused4: Ma ktoś jakieś propozycje co to może być???????

Opublikowano

Może siteczko w baku masz przypchane.

Ok. tylko autko na biegu jałowym chodzi super i nie szarpie, tak więc jak Ty to widzisz że ,pod obciążeniem auto przerywa a na biegu jałowym też powinno przerywać?????
Opublikowano

Odłączyłem czujnik prędkościomierza i auto dalej poszarpywało , a z tego co wyczytałem u innych użytkowników którzy, mieli problem z nastawnikiem ,po odłączeniu prędkościomierza przerywanie powinno ustać a tego właśnie nie robi moje autko. A może przepływka już nie wydala .

Opublikowano

Właśnie, czy przepływka(u mnie tnie całkiem zdrowo) może mieć wpływ na takie szarpanie?

U mnie też po odłączeniu szarpało chociaż może mniej... ale jednak...

Gdzie należy szukać przyczyny jeśli szarpie po odłączeniu impulsatora...?

Opublikowano

Dziś kolega Sztomel zrobił logi w moim aucie, postaram się je jakoś wrzucić na forum (JAK MI SIĘ UDA ,BO W SPRAWACH KOMPUTEROWYCH JESTEM LEWY). Wiem tylko tyle że zaniżone są parametry przepływu powietrza i że na nastawniku jest za niska dawka. Ale po rozmowie ze Sztomelem podejrzewamy że niema to wpływu na poszarpywanie które opisywałem wcześniej. Postaram się jakoś wkleić te logi to ktoś może coś z nich wyczyta.Aaaa kupię klucz energetyczny do nastawnika i udam się do Sztomela żeby wyregulował nastawnik. Pozdrawiam osoby które widzą w cyfrach nasz problem

Opublikowano

Wkleję zatem za Ciebie te logi w dziale "Diagnostyka".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...