2fast4you Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam dzisiaj dostalismy pierwszy z wykresow nowego projektu audi narazie auto na seryjnych intrcoolerach i doladowaniu 1.45 bara wiec jeszcze jest z czego dmuchac ............... tylko pytanie czy jest sens zeby wlasciciel sie nie zabil Pacjent to audi rs4 2001 r asj silnik mody opisze wkrotce ( Maciek nie waz sie zdradzic )
lukaszr Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Sens zawsze jest - wszystko zależy od właściciela Myślisz, że da się z niego po zmianie IC i dodaniu trochę "dmuchanka" wyciągnąć coś pod 500 KM ?
letallec Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 He, he, jak już ktos kiedyś wspomniał, tutaj nikt nic ciekawego oprócz nie wyili sie(moze oprocz kilku dosłownie zapalenców). I ja nie bede oryginalny: Fajne parametry Do jakich celów szykowane jest to auto? Jak zmienia sie żywotosc silnika po takich modach?
2fast4you Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2008 bedzie ciezko pod 500 gdyz wtryski nie dadza rady i pompa. Zaufaj mi auto zapierdziela sa konie i " konie " te sa k**ewsko szybkie
castor Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Mierzyłeś może przyspieszenie i v-max ?? Kaganiec pewnie zdjęty
Piotrek98igo Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 chetnie zobaczylbym jakis filmik
Norbi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Adam to jest to autko wcześniej "uzdrawiane" przez VTG?
lukaszr Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 bedzie ciezko pod 500 gdyz wtryski nie dadza rady i pompa. Zaufaj mi auto zapierdziela sa konie i " konie " te sa k**ewsko szybkie Właśnie, zapomniałem zapytać o wydajność pompy i wtrysków. A nie można wstawić coś bardziej wydajnego ?
spanky Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Witam dzisiaj dostalismy pierwszy z wykresow nowego projektu audi narazie auto na seryjnych intrcoolerach i doladowaniu 1.45 bara wiec jeszcze jest z czego dmuchac ............... tylko pytanie czy jest sens zeby wlasciciel sie nie zabil ladnie to wyglada ... dajcie wlascicielowi furmanke ,niech poprobuje na tym setupie i nauczy sie tym jezdzic ... jak bedzie malo to zrobic korekte ... chyba dosyc sensowne wyjscie ... p.s jezeli autko ma byc dupowozem to wydaje mi sie ze takie parametry wystarcza ,jezeli wlasciciel ma zaciecie street fighter'a to zawsze bedzie malo ...
gregory Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Wciśnięcie pedala do deski przy 3k Rpm grozi skręceniem karku Zajefajnie!! :> Takiego przebiegu momentu to ja jeszcze nie widziałem Temp. dolotu tylko o 8st. wyższa od otoczenia. To przy takiej mocy chyba bardzo dobry wynik SMIC. Pytanie co da porządny FMIC bo temp. w dolocie niższa od otoczenia to raczej nie będzie. Chyba, że się zamrozi Intercooler
inco Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 to przysieszenie jest zabojcze :drool: a mozna z tego wyciagnac jeszcze sporo wiecej
Norbi Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Jak tym się jechało od 3 tys rpm do 4 tys np. na dwójce? Oczywiście mówie o pełnym ogniu.
gregory Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Jak tym się jechało od 3 tys rpm do 4 tys np. na dwójce? Oczywiście mówie o pełnym ogniu. Temat luźny to można troche OT zrobić To Rs4 od 3...4k Rpm to chyba jest ułamek sekundy i trudno zaobserwować co?
adamooo Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 napewno pali kapcie.. trzeba teraz nowe wtryski, pompe i FMICa dołożyć.. przy takich modach to koszt niewielki..ale czy turbo nie za małe ?
gregory Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Chodziło mi o trakcję Aha ,no własnie jak tam z trakcją
2fast4you Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Opublikowano 4 Lutego 2008 ogolenie nie wolno katowac jeszcze tego auta tym bardziej ze umarla juz do konca pompa paliwa ale powiem tak biegu pierwszego z procedury nie ma . Opony 255 i mozna zapomniec o trakcji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się