bonzo86 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 witam mam problem zmieniłem turbine i wystąpił jeden problem kopniecie ma dopiero przy 5000 tyś. obrotów co może być przyczyną
bonzo86 Opublikowano 9 Lipca 2011 Autor Opublikowano 9 Lipca 2011 tak k03 kupiłem używaną jak pojeżdże to turbina się świeci wiec turbina raczej sprawna jest
marcindlug Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 tak k03 kupiłem używaną jak pojeżdże to turbina się świeci wiec turbina raczej sprawna jest moge sie mylic ale to ze turbina swieci to wcale nie oznacza ze jest sprawna...
Pucek Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Świeci się Tylko raz tak miałem, po długim katowaniu, a winny okazał się zapchany katalizator, ale żeby był aż tak bardzo zapchany żeby dopiero turbo ładowało przy 5 rpm? wątpię
bonzo86 Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Opublikowano 10 Lipca 2011 nie mam kata został zastąpiony rurą . a jest to mozliwe że zaworek w turbinie przepuszcza i wtedy póżno sie turbawka załącza
tomek20stencel5 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 A zapytam laki olej lejesz? Mnie się wydaje, że turbo raczej pada..
kred Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 a wyregolowales ta druga turbine czy wsadziles tak jak dostaleś??
posti_a6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 moze zawór WG jest przypieczony i nie działa jak nalezy? tak małe turbo jak K03 powinno wstawac duzo wczesniej
ostry79 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Mam ten sam problem w moim 1.8 T. Strasznie zamula. Byłem już u paru mechaników, wymieniłem przepływkę, elektrozawory i dalej nic. Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. Niestety w moim mieście nikt nie zajmuję się stricte turbinami i wszyscy mówią, że wygląda to jakby było w porządku, bo samochód osiąga maksymalną prędkość. Nie wiem co mam teraz robić.
Dev Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Mam ten sam problem w moim 1.8 T. Strasznie zamula. Byłem już u paru mechaników, wymieniłem przepływkę, elektrozawory i dalej nic. Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. Niestety w moim mieście nikt nie zajmuję się stricte turbinami i wszyscy mówią, że wygląda to jakby było w porządku, bo samochód osiąga maksymalną prędkość. Nie wiem co mam teraz robić. :polew: :polew: gdzie Ty jezdziłeś ?????? o jakich elektrozaworach mowa ???? wyciągnij turbo i od razu bedziesz wiedziec co z nia nie tak podjedz jutro na spota to pogadamy
Gelooo Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 u mnie dalej nie wiadomo dokladnie co kopci wiem ze wymieniam na dniach cala odme ale tez nie ma zanego speca ktory powie na 100% za co mam sie zabrac :]
KICHOL Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 witam mam problem zmieniłem turbine i wystąpił jeden problem kopniecie ma dopiero przy 5000 tyś. obrotów co może być przyczyną przy wymianie turbo zmieniłeś również węże olejowe (dopływ i odpływ) od turbo...?
sobol Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 hej, coby nie zasmiecac forum, ma ktos fotke gdzie znajduje sie n75 w 1.8t aeb albo moze mi dokladnie wytlumaczyc?
grzes1150 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 hej, coby nie zasmiecac forum, ma ktos fotke gdzie znajduje sie n75 w 1.8t aeb albo moze mi dokladnie wytlumaczyc? Przy obudowie filtra powietrza pod tym tunelem doprowadzającym zimne powietrze do obudowy [br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 18:55_________________________________________________http://home.comcast.net/~hhong4/images/K04/k04-10.jpg
RFK Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Tak jak tu kolega wyżej podał w linku,a tak to wygląda w rzeczywistości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się