Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Dziwna reakcja 1,8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem zmieniłem turbine i wystąpił jeden problem kopniecie ma dopiero przy 5000 tyś. obrotów co może być przyczyną

Opublikowano

Jaka to turbina? Seria K03?

Opublikowano

tak k03 kupiłem używaną jak pojeżdże to turbina się świeci wiec turbina raczej sprawna jest

moge sie mylic ale to ze turbina swieci to wcale nie oznacza ze jest sprawna...

Opublikowano

Świeci się :decayed:

Tylko raz tak miałem, po długim katowaniu, a winny okazał się zapchany katalizator, ale żeby był aż tak bardzo zapchany żeby dopiero turbo ładowało przy 5 rpm? wątpię

Opublikowano

nie mam kata został zastąpiony rurą . a jest to mozliwe że zaworek w turbinie przepuszcza i wtedy póżno sie turbawka załącza

Opublikowano

moze zawór WG jest przypieczony i nie działa jak nalezy? tak małe turbo jak K03 powinno wstawac duzo wczesniej :)

Opublikowano

Mam ten sam problem w moim 1.8 T. Strasznie zamula. Byłem już u paru mechaników, wymieniłem przepływkę, elektrozawory i dalej nic. Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. Niestety w moim mieście nikt nie zajmuję się stricte turbinami i wszyscy mówią, że wygląda to jakby było w porządku, bo samochód osiąga maksymalną prędkość. Nie wiem co mam teraz robić.

Opublikowano

Mam ten sam problem w moim 1.8 T. Strasznie zamula. Byłem już u paru mechaników, wymieniłem przepływkę, elektrozawory i dalej nic. Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. Niestety w moim mieście nikt nie zajmuję się stricte turbinami i wszyscy mówią, że wygląda to jakby było w porządku, bo samochód osiąga maksymalną prędkość. Nie wiem co mam teraz robić.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

gdzie Ty jezdziłeś ?????? o jakich elektrozaworach mowa ????

wyciągnij turbo i od razu bedziesz wiedziec co z nia nie tak

podjedz jutro na spota to pogadamy

Opublikowano

u mnie dalej nie wiadomo dokladnie co kopci wiem ze wymieniam na dniach cala odme ale tez nie ma zanego speca ktory powie na 100% za co mam sie zabrac :]

Opublikowano

witam mam problem zmieniłem turbine i wystąpił jeden problem kopniecie ma dopiero przy 5000 tyś. obrotów co może być przyczyną

przy wymianie turbo zmieniłeś również węże olejowe (dopływ i odpływ) od turbo...?

Opublikowano

hej,

coby nie zasmiecac forum, ma ktos fotke gdzie znajduje sie n75 w 1.8t aeb albo moze mi dokladnie wytlumaczyc?

Opublikowano

hej,

coby nie zasmiecac forum, ma ktos fotke gdzie znajduje sie n75 w 1.8t aeb albo moze mi dokladnie wytlumaczyc?

Przy obudowie filtra powietrza pod tym tunelem doprowadzającym zimne powietrze do obudowy :rolleyes:[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 18:55_________________________________________________http://home.comcast.net/~hhong4/images/K04/k04-10.jpg

Opublikowano

Tak jak tu kolega wyżej podał w linku,a tak to wygląda w rzeczywistości :wink4:

n75.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...