Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Dziwna reakcja 1,8t


bonzo86

Rekomendowane odpowiedzi

tak k03 kupiłem używaną jak pojeżdże to turbina się świeci wiec turbina raczej sprawna jest

moge sie mylic ale to ze turbina swieci to wcale nie oznacza ze jest sprawna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeci się :decayed:

Tylko raz tak miałem, po długim katowaniu, a winny okazał się zapchany katalizator, ale żeby był aż tak bardzo zapchany żeby dopiero turbo ładowało przy 5 rpm? wątpię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze zawór WG jest przypieczony i nie działa jak nalezy? tak małe turbo jak K03 powinno wstawac duzo wczesniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem w moim 1.8 T. Strasznie zamula. Byłem już u paru mechaników, wymieniłem przepływkę, elektrozawory i dalej nic. Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. Niestety w moim mieście nikt nie zajmuję się stricte turbinami i wszyscy mówią, że wygląda to jakby było w porządku, bo samochód osiąga maksymalną prędkość. Nie wiem co mam teraz robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem w moim 1.8 T. Strasznie zamula. Byłem już u paru mechaników, wymieniłem przepływkę, elektrozawory i dalej nic. Nikt nie jest w stanie mi powiedzieć co jest nie tak. Niestety w moim mieście nikt nie zajmuję się stricte turbinami i wszyscy mówią, że wygląda to jakby było w porządku, bo samochód osiąga maksymalną prędkość. Nie wiem co mam teraz robić.

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

gdzie Ty jezdziłeś ?????? o jakich elektrozaworach mowa ????

wyciągnij turbo i od razu bedziesz wiedziec co z nia nie tak

podjedz jutro na spota to pogadamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie dalej nie wiadomo dokladnie co kopci wiem ze wymieniam na dniach cala odme ale tez nie ma zanego speca ktory powie na 100% za co mam sie zabrac :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem zmieniłem turbine i wystąpił jeden problem kopniecie ma dopiero przy 5000 tyś. obrotów co może być przyczyną

przy wymianie turbo zmieniłeś również węże olejowe (dopływ i odpływ) od turbo...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

coby nie zasmiecac forum, ma ktos fotke gdzie znajduje sie n75 w 1.8t aeb albo moze mi dokladnie wytlumaczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

coby nie zasmiecac forum, ma ktos fotke gdzie znajduje sie n75 w 1.8t aeb albo moze mi dokladnie wytlumaczyc?

Przy obudowie filtra powietrza pod tym tunelem doprowadzającym zimne powietrze do obudowy :rolleyes:[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 18:55_________________________________________________http://home.comcast.net/~hhong4/images/K04/k04-10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak tu kolega wyżej podał w linku,a tak to wygląda w rzeczywistości :wink4:

n75.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...