wojtekz Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 nie, a trzeba to robić? Jeszcze doczytałem że te rurki po ściągnięciu czujnika trzeba przedmuchać tak? jeszcze troche mnie powkurza to dziadostwo i wycinam
lukas309 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 ja wypalałem po wymianie czujnika roznicy cisnien poniewaz to zapewnia prawidlowa prace w pozniejszym czasie blad 5262 to wlasnie czujnik roznicy cisnien ale ten drugi blad nie wiem za co odpowiada , wypal filt skoro dyponujesz VCDS-em i wtedy sprobuj skasowac blad 5262 i co do rurek to nie wiem
wojtekz Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 cos nie mogę uruchomić tego wypalania, w momencie kiedy każe mi nacisnąć sprzęgło, hamulec, a później gaz, wskakuje komenda "running" ale poza mryganiem kontrolki sprężynki na fisie nic się nie dzieje, trwa chwile w takim stanie i wskakuje napis "aborted for safety reasons" Nie wiem czemu tak się dzieje, czy mój kabel klon vcds 10.6.0 tego nie ogarnia czy coś robię źle? Wypalałem świeżo po powrocie z dlugiej trasy, więc samochód zagrzany, paliwo i wszystkie warunki opisane spełnione.
arekp Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 wskakuje napis "aborted for safety reasons" A to nie jest czasem tak, że po uruchomieniu procedury stoisz w miejscu i "anulowanie z powodów bezpieczeństwa" ma ochronić Ciebie przed spaleniem fury?
lukas309 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 mi wypalano podczas jazdy DPF-a , widzialem Q5 to miala wypalany na postoju ale moje A4 w trasie
wojtekz Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 doszła mi kontrolka żółtego silniczka która świeci się no stop - to coś związane z DPF?
lukas309 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 elektornika silnika szczytaj kody bledow i je tutaj podaj , mi sie palila jak walniety byl CZUJNIK ROZNICY CISNIEN
ziomek1988 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Jak długo wypala się Wam DPF z czasie jazdy? Zauważylem, że kiedyś 5minut i się wypalił ... teraz czasami 25minut czekam aż obroty spadną, żebym mógł wyłączyć silnik...
szuwx Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Witam, wczoraj pojawił mi się symbol dpf i info" particular filter malufunction, see manual" czy coś w tym stylu, a że wracałem z trasy to cisnąłem auto powyżej 2-2,5tyś i po 30-40 minutach alarm zgasł. dziś podłączyłem vcds i oto 4 błędy jakie znalazłem: 7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533) U1008 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2452 00 [036] - Elect. Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 14 Mileage: 262338 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 5615 - Door Control Module - Driver's Door U0199 00 [032] - No Communications Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 10085 - Neutral Gear Sensor P15A1 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Po skasowaniu błędów i odpaleniu auta błędy nie wróciły. Do tego robiłem logi dynamiczne: particle filter pressure difference 074, 58 hPa particle filter ash oil value 079, 0,18l particle filter offset for differentia press 080, 17 hPA particle filter soot mass calculated 8,62g particle filter soot mass measured -3,28g I tu moje pytanie , czy czasem jakiś czujnik nie szwankuje, wartość zmierzona popiołu jest ujemna.
lukas309 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 u mnie zawsze po wypalaniu dwie wartości sa dodatnie, co do kodu bledu 5253 odpowiada za to czujnik roznicy cisnien, kod 5615 blad w komunikacji ze sterownikiem drzwi kierowcy tym bym się nie przejmowal ,jeżeli chodzi o czujnik roznicy cisnien to nie ma no co czekac tylko wymiana ponieważ będzie on zaklocal procedurę wypalania filtra DPF nie zapomnij o jego kalibracji po wymianie :wink:
Gresus Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Panowie wskazania mojego DPF to 7mg. Czy powinienem przeprowadzić wypalanie na postoju czy raczej poziom w normie ?
lukas309 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Przy wartosci okolo 20 - 25 g powinien sterownik rozpoczac regeneracje sam przynajmniej u mnie tak jest
Gresus Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Ok dzięki za info będę kontrolował stan co jakiś czas. Pozdro
cooljack Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 nikt nie udzielił się nt. ujemnej wartości zasyfienia zmierzonego dpfa ..... bledów zwiazych z dpfem brak. profilaktycznie zerknąłem na wartości dpfa...i wyszlo cos takiego (czy powinienem sie jakoś specjalnie martwic skoro wszystko chodzi? chce autem jechac w sierpniu za granice na wakacji i wolałbym nie miec przygód : Address 01: Engine (03L 906 022 NN) 12:12:59 140 Oil fill level 55.828 mm 143 Particle filter; difference pressure 2 hPa 144 Particle filter; field regeneration lock status 0 145 Particle filter; field regeneration request status 0 146 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 14.48 l 147 Particle filter; kilometers since last regeneration 185372 m 148 Particle filter; offset for differential press. 0 hPa 149 Particle filter; oil ash volume 0.16 l 150 Particle filter; soot mass calculated 12.41 g 151 Particle filter; soot mass measured -2.95 g 152 Particle filter; time since last regeneration 17765 s
orzeszek75 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Uruchomiono dzis w moim aucie wypalanie DPF i nie zostalo zakonczone czemu ?? ---------- Post dopisany at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany at 16:13 ---------- Dodam że filtr ma tylko 33% zapylenia :/
Bruuuum Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 33% osadu nieusuwalnego chyba? To już powinieneś wywalić dawno temu.
Ccartmanek Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Tylko nie próbuj wypalać na siłe, bo w taki sposób wydmuchałem uszczelkę pod głowicą, najlepiej jedź czym prędzej i wywal to ustrojstwo
manio12 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Koledze chyba chodziło o usunięcie całego DPF'a a nie nieusuwalnego osadu z filtra. Robi się takie rzeczy ale ważne jest by zabrał się za to fachowiec a nie jakiś magik. Wymianę na nowy filtr odradzam jak chyba każdy na tym forum. Zresztą poczytaj o tym bo bardzo dużo tego jest. Pozdro
orzeszek75 Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Panowie nic nie robie tylko czytam :/ robili dziś wypalanie i komputer nie zakończył procedury jutro rano założą nowy czujnik i zrobią wypalanie ponownie jeśli to nie pomoże to nie będę już nic z tym robił :/ w aucie nie było 1/4 baku paliwa czy to mogło mieć wpływ na niezakonczenie procedury wypalania ?? ---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ---------- Mieszkam w UK tu nikt się nie bawi w usuwanie filtra :/ trzeba będzie wdrożyć bardziej radykalne czynności . Choć zrobię to z ciężkim sercem bo lubię to auto :/ ale ostatnio dwumas ze sprzęgłem rozrząd to za dużo wydatków :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się