apba Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 wg wlepki to 9Q3[br]Dopisany: 02 Lipiec 2009, 13:44_________________________________________________Halo jest tu kto ???[br]Dopisany: 07 Lipiec 2009, 16:45_________________________________________________Witam raz jescze Wprawdzie nikt sie juz z pomocą nie odezwał, ale sie udało. Gościowi z laptopem zajęło wszystko 5 min. Rada dla kolejnych potrzebujacych, nie ma problemu z rekonfiguracją ustawien w komputerze. Wymienic manetke (nowa ok 300 PLN) Vag i wszystko hula. Powodzonka
leewang Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Faktycznie, dziękuję za podpowiedź. Tak na przyszłość to czy np z A4 B7 lub z B8 będą pasowały manetki do A4 B6? Jeszcze drugie pytanie co do: Nie łapię za bardzo o co chodzi,więc czekam bo też dokładałem fis... to moze bardziej na chlopski rozum. Wskazowka jest na fulla i w baku (dla uproszczenia) 60litrow paliwa. Jak depniesz bez fisa to wskazowka wskazuje Ci faktyczna ilosc paliwa w baku, natomiast jak masz fisa (komputer ktory liczy srednie spalanie m. in.) i depniesz i przez ostatnich np. 10km deptales ostro i srednie spalanie wyszlo Ci 20/100 to fis Ci pokazuje ze zostalo Ci do przejechania na tych 60l tylko 300km. i w normalnym przypadku wskazowka pokazywala by Ci tyle ile masz paliwa czyli lekko poniezej pelnego baku albo i jeszcze pelny, a przy odblokowanym FISIE wskazowka pokazuje tyle ile FIS, czyli pokaze pol zbiornika paliwa. Dlatego warto rozlaczyc wskazowke z FISem, zeby wskazowka pokazywala rzeczywista ilosc paliwa Dlatego tez samego powodu w Audi z kompem pokladowym nie wystepuje problem przechylonego auta na postoju i blednych wskazan paliwa. Mam nadzieje ze poprzez to przekolorowanie choc troche przekazalem jak to wyglada, bo nauczyciel ze mnie nienajlepszy Teraz załapałem.Dzięki Kerczi,ale wiesz jak to się konfiguruje..../?> Czy już ktoś wie jak rozłączyć FIS ze wskazówką paliwa?
miro_x Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Opublikowano 13 Lipca 2009 U mnie tego nie zaobserwowałem. Jeśli są wachania to bardzo małe.
sikszak Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 witam, chciałem puścić kabel od czujnika płynu do licznika poprzez obudowę komputera ale nie umiem zdjąć podszybia. Wiem żę trzeba zdjąć wycieraczki ale jak się zdejmuje ten plastik On wygląda jak przyklejony do szyby. Macie jakieś sugestie?
Maniek Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 witam, chciałem puścić kabel od czujnika płynu do licznika poprzez obudowę komputera ale nie umiem zdjąć podszybia. Wiem żę trzeba zdjąć wycieraczki ale jak się zdejmuje ten plastik On wygląda jak przyklejony do szyby. Macie jakieś sugestie? nie prosciej zdjac nadkole i puscic kabel gora? w nadkolu (jak patrzysz na kolo po prawej stronie) jest zrobiona gumowa przelotka do kabiny, tam wciskasz przewod i wychodzi pod nogami kierowcy za skrzynka bezpiecznikow, przeciagasz w gore do licznika i gotowe
sikszak Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 nie zauważyłem tej gumowej przelotki Muszę się jutro temu przyglądnąć
Maniek Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 wydaje mi sie ze jak fabrycznie montuja czujnik to wlasnie tamtedy prowadza przewody, ale to by musial sie wypowiedziec ktos kto mial fabrycznie zamontowany ten czujnik ja dokladalem i puscilem wlasnie ta droga i zeszlo mi moze z 40 minut i gotowe, takze zobacz czy masz ta przelotke i dzialaj powodzonka 1
studziany Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Ja też puszczałem przez tą przelotke jednak musiałem sobie poradzić bez ściągania koła (ciężko jest wtedy ztym czujnikiem) bo tak masakrycznie mi się koło zakleszczyło, że nie mogłem go ruszyć. Kopałem, ciągłem, pchałem (oczywiście koło) i ani rusz. Zapuszczałem też WD-40 i dalej nic. Wie ktoś może jakim sposobem ściągnąc to koło, bo nie daj Panie Boże złapie kapcia wtym kole to co wtedy zrobie?? pozdr
yaboo Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 w B6 kolegi zrobiłem pełnego FIS-a bez problemu natomiast u siebie w B7 napotkałem problem bo miga kontrolka ciśnienia powietrza w oponach można to wyłączyć kodowaniem ??? czy po prostu wyciągnąć żarówkę o ile tam jest ???
wladca_pierscieni Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 pany mam problem kupilem kabelek tak zwany "ten za siedem zloty" rozkrecilem zegary rozebralem kostke ta niebieska a tam niespodzianka w pinie numer 1 jest juz kabelek brazowy z czerwonym paskiem co mam zrobic ;(
sikszak Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 wyjmij go i zamień na ten za 7 zł lub podłącz do tego brązowego ten nowy (przylutuj) Ja wyciągnąłem brązowy i wpiąłem w to miejsce nowy Brązowy wisi obok licznika
fayera Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 pany mam problem kupilem kabelek tak zwany "ten za siedem zloty" rozkrecilem zegary rozebralem kostke ta niebieska a tam niespodzianka w pinie numer 1 jest juz kabelek brazowy z czerwonym paskiem co mam zrobic ;( a gdzie idzie drugi jego koniec?
wladca_pierscieni Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 nie wiem idzie gdzieś z cala wiązka myślicie ze Niemiec wyciągnął kabel do czujnika i gdzieś go zakończył kolo zbiornika jest to możliwe ?
Maniek Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 nie wiem idzie gdzieś z cala wiązka myślicie ze Niemiec wyciągnął kabel do czujnika i gdzieś go zakończył kolo zbiornika jest to możliwe ? Moze tak byc, ze instalacje masz pociagnieta do czujnika ale samego czujnika brakuje. Najlepiej jak bys sprawdzil przy zbiorniku czy sa jakies przewody (moze beda gdzies przypiete albo przyklejone tasma).
fayera Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 nie wiem idzie gdzieś z cala wiązka myślicie ze Niemiec wyciągnął kabel do czujnika i gdzieś go zakończył kolo zbiornika jest to możliwe ? Moze tak byc, ze instalacje masz pociagnieta do czujnika ale samego czujnika brakuje. Najlepiej jak bys sprawdzil przy zbiorniku czy sa jakies przewody (moze beda gdzies przypiete albo przyklejone tasma). oby miałbyś już 1/2 roboty zrobione
wladca_pierscieni Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ?
fayera Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ? tylko płyn odkręć zbiornik płynu i zobacz może masz czujnik
wladca_pierscieni Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ? wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika [br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 19:07_________________________________________________ nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ? wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika no i jest tak jak pisaliscie obcielem brazowy kabelek wpielem nowy i wszystko gra
Maniek Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ? wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika [br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 19:07_________________________________________________ nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ? wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika no i jest tak jak pisaliscie obcielem brazowy kabelek wpielem nowy i wszystko gra no to super, czyli misja zakonczona powodzeniem i wszystko dziala?
wladca_pierscieni Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ? wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika [br]Dopisany: 11 Sierpień 2009, 19:07_________________________________________________ nie widac tam zadnych przewodow przy zbiorniku pin 1 jest odpowiedzialny tylko za czujnik poziomu plynu ? wczoraj wszystko po pomontowalem nowy czujnik i kabel doszlem do etapu rozebrania kostki czyli sama koncowka zaraz wypne ten bronzowy i wszaze nowy z czujnika no i jest tak jak pisaliscie obcielem brazowy kabelek wpielem nowy i wszystko gra no to super, czyli misja zakonczona powodzeniem i wszystko dziala? tak jest wszystko gra fontanna znikla plastik wyryzany przy okazji polutowałem wszystkie kable od radia bo byl balagan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się