Marek86232 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 No właśnie robie wszystko tak jak jest w instrukcji i nic. Nie moge tego odblokować. Manetka jest zakodowana bo jak wciskam reset to włącza i wyłącza FISa. Jak to możliwe że wszystkim hula a u mnie nie
VTG Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Potwierdzam Adaptacja 31001. Przy tej 31101 fis się nie włączył.
Marek86232 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Mieliście racje Panowie Adaptacja 31001 a nie 31101, już wszystko działa dzięki wielkie za pomoc
agoonzo Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Mieliście racje Panowie Adaptacja 31001 a nie 31101, już wszystko działa dzięki wielkie za pomoc a czy przy takim kodowaniu macie podświetlone zegary po przekręceniu kluczyka czy dopiero po włączeniu świateł?u mnie działa dopiero po włączeniu świateł,a chciałbym mieć podświetlone igły po przekręceniu kluczyka,kodowanie nie pomaga
marekg Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Znalazłem na allegro kilka aukcji z przełącznikami wycieraczek ze sterowaniem FIS jednak nie są to oryginały. Cena poniżej 100 złotych, moje pytanie czy ktoś to montował i jak bardzo różni się to wizualnie od oryginału? jak się sprawuje? ja montowałem i praktycznie nie różni się od oryginału,mam już od pół roku i wszystko jest ok Właśnie przyszła manetka pocztą... no identyczna to ona nie jest z oryginałem trochę jaśniejszy plastki a nadruki jakby bardziej szarawe niż białe. Ogólnie jednak nie wygląda na całkiem badziewną a po potraktowaniu plakiem wygląda już całlkiem dobrze Jak ktoś jest szczególnie wrażliwy na tym punkcie i jest estetą to niech poluje na oryginał
proton2 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Mieliście racje Panowie Adaptacja 31001 a nie 31101, już wszystko działa dzięki wielkie za pomoc a czy przy takim kodowaniu macie podświetlone zegary po przekręceniu kluczyka czy dopiero po włączeniu świateł?u mnie działa dopiero po włączeniu świateł,a chciałbym mieć podświetlone igły po przekręceniu kluczyka,kodowanie nie pomaga Aby mieć podświetlane tylko wskazówki na pierwszym miejscu musi być 1 a nie 3.
agoonzo Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Aby mieć podświetlane tylko wskazówki na pierwszym miejscu musi być 1 a nie 3 wiem,probowałem różnych kombinacji,teraz mam ustawione tak,że powinny być podświetlone tylko igły a i tak nie chce działać,tak samo jest przy 31001,też nic się nie podświetla po przekręceniu kluczyka co może być tego przyczyną ? u kumpla w rok młodszej a4 ( 2002) działa a u mnie nie chce ;(
Marek86232 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Wie może ktoś co odpowiada za pomiar spalania?? Chodzi mi o to skąd FIS wie ile samochód pali w danej chwili, co dokonuje pomiaru?? Możliwe że to przepływomierz???? U mnie on chyba świruje i podejrzewam że wskazania FISa nie są prawdziwe bo jak odpale samochód i jest na ssaniu to FIS pokazuje spalanie chwilowe 51 L/100km a nawet pedału gazu nie dotykam.
akjam Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Mam pytanko drodzy forumowicze. Mam moduł obsługujący MF + manetka obsługująca pełen FIS oraz tempomat (wszystko z jednego autka). Ktoś kto próbował mi to zainstalować stwierdził, że niestety mój licznik nie będzie obsługiwał FISa... Czy jest taka szansa aby mój zestaw wskaźników (licznik) nie obsługiwał pełengo FISa? (brak możliwości przełączania pomiędzy funkcjami: średnie spalanie, dystans przejechany, etc.) Wczytując się w wątek nigdzie nie zauważyłem podobnego problemu i szczerze mówiąc nie wiem co o tym mysleć? To nieudolność kogoś kto próbował mi to wszystko razem złożyć? Zdjęcia mojego licznika na wszelki wypadek... :gwizdanie: Dzięki za info z góry!
akjam Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 To nieudolność :gwizdanie: Dzięki! Czekałem na potwierdzenie moich przypuszczeń.
marekg Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Mam pytanko drodzy forumowicze. Mam moduł obsługujący MF + manetka obsługująca pełen FIS oraz tempomat (wszystko z jednego autka). Ktoś kto próbował mi to zainstalować stwierdził, że niestety mój licznik nie będzie obsługiwał FISa... Czy jest taka szansa aby mój zestaw wskaźników (licznik) nie obsługiwał pełengo FISa? (brak możliwości przełączania pomiędzy funkcjami: średnie spalanie, dystans przejechany, etc.) Wczytując się w wątek nigdzie nie zauważyłem podobnego problemu i szczerze mówiąc nie wiem co o tym mysleć? To nieudolność kogoś kto próbował mi to wszystko razem złożyć? Zdjęcia mojego licznika na wszelki wypadek... :gwizdanie: Dzięki za info z góry! Hmmm a u mnie nie wyświetla się ikona dystrybutorka przy szacowanym zasięgu na baku.... co to ma być??? Jeszcze nic przy tym nie dłubałem, tak fabryka dała.
Maniek Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Hmmm a u mnie nie wyświetla się ikona dystrybutorka przy szacowanym zasięgu na baku.... co to ma być??? Jeszcze nic przy tym nie dłubałem, tak fabryka dała. bo w B6 nie ma ikonki dystrybutorka, a kolega zamiescil foty z B7 :gwizdanie:
cobra-1313 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 U mnie wszystko OK tempomacik i FIS smiga az milo . Na trase do polski jak znalazl.
Jozymek24 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 witam, zamontowalem przelacznik od tempomatu i fis ale podczas kodowania udalo sie zakodowac 1 wersje czyli kanal 19 a podczas kodowania 2 czyli recode 07 nie chce zaakceptowac innych ustawien przy wyborze komputer i tempomatu, moge wybrac sam komputer czyli 2,a 4 nie wchodzi. przelacznik fis dziala ale tylko przycisk reset a nie mozna przewijac opcji spalania itd
proton2 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Oczywiście Recode robisz w module kierownicy (Steering wheel 16) a nie w zegarach ?
Jozymek24 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 tak. komputer juz dziala musialem zastosowac kod 31201 i poszlo. 2 dlatego chyba ze sa 2 pamieci spalania a jak sie wybierze 0 te bedzie tylko jedna pamiec spalania. ale tempomat nie chce ruszyc . wpisuje w recode 07 nastepujacy kod- 00012 gdyz mam kombi i wtedy mam tylko fis a jak wpisze 00042 to nie chce przyjac takiego kodu. czy nie zaszla pomylka w pierwszym poscie co do opisu. tempomat/komputer nie powinno byc pod 3?? musze sprobowac jeszcze z kodem 00032. moze to pomylka ze jest 4. mam jeszcze jedno pytanie, po uruchomieniu komputera zapalila mi sie ta kontrolka od spryskiwaczy ale wydaje mi sie ze mam czujnik od poziomu, czy po wykasowaniu bledow na vag moze zniknac??pzdr.[br]Dopisany: 09 Grudzień 2009, 12:33_________________________________________________rozumiem ze wystarczy zamontowac manetke do tempomatu zeby dzialal. piszecie modul do tempomatu ale to chodzi o sam przelacznik tak?? a pozniej kodowanie
letallec Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 rozumiem ze wystarczy zamontowac manetke do tempomatu zeby dzialal. piszecie modul do tempomatu ale to chodzi o sam przelacznik tak?? a pozniej kodowanie Moduł i manetka to 2 różne elementy.
Jozymek24 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 aha czyli po zamontowaniu samej manetki nie uruchomie tempomatu?? a co z tym bledem od spryskiwaczy, da rade go skasowac vag i bedzie dobrze
letallec Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Jaki masz numer modułu? Chodzi o literę na końcu numeru. Możesz to sprawdzić VAG'iem? Jesli chodzi o błąd spryskiwaczy, to musisz zmostkowac piny przy liczniku. Nie znam lub nie spotkałem sie z możliwością zakodowania licznika, żeby nie wyświetlał tego błędu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się