Miroo Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 tzn mam średnie spalanie , ile mi zostało do końca na baku , czas jazdy, chwilowe spalanie i tyle nie mam tej małej jedynki
steve69 Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 tzn mam średnie spalanie , ile mi zostało do końca na baku , czas jazdy, chwilowe spalanie i tyle nie mam tej małej jedynki A jaką wartość masz wstawioną na drugiej pozycji w 17-Instruments --> Adaptation - 10 --> Chanel 19 ? 0 na drugim miejscu powoduje wyświetlanie WYŁĄCZNIE wskazań pamięci długoterminowej. Wtedy przy wskazaniach nie ma żadnej cyfry: 1 na drugim miejscu powoduje wyświetlanie zarówno pamięci krótkoterminowej jak i długoterminowej. Wtedy przy wskazaniach wyświetlana jest albo 1, albo 2. -- Pozdrawiam. Sławek
Miroo Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 dzięki steve69 jutro podepnę kompa i zobaczę Tak jak mówiłeś przestawiłem i mam już wszystkie funkcje Jeszcze raz dzięki Mam takie pytanie jak jakiś czas temu spaliła mi się żarówka postojowa z przodu to nie było żadnej inf dziś przepaliła mi się druga i po zmianie tej manetki wyświetliła mi się informacja która się spaliła i jaka. teraz pytanie dlaczego tego wcześniej nie było? Czy to zostało uaktywnione przy zmianie manetki jakoś??
grzes1150 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Słyszałem że nie jest musem zakładanie czujnika braku płynu bo można to wyprogramować - tak mi kiedyś jeden macher powiedział A teraz pytanie za 100 punktów- jest możliwe aby na FISie było pokazyweane aktualne ciśnienie doładowania (1.8T bfb) ?????
seves Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Słyszałem że nie jest musem zakładanie czujnika braku płynu bo można to wyprogramować - tak mi kiedyś jeden macher powiedział Kolego ale mi sie wydaje po co.. za 50peelenow i godzinke latwego rezania masz kolejne (bardzo przydatne dla mnie) info.. mialem to w passatach i na poczatku az sie zdziwilem ze w b6 nie mam kontrolki od plynu w spryskiwaczu.. ja sobie to chwale;) A teraz pytanie za 100 punktów- jest możliwe aby na FISie było pokazyweane aktualne ciśnienie doładowania (1.8T bfb) ????? ja przynajmniej nie slyszalem a cisnienie tak szybko sie zmienia ze fis wg mnie by tego nie ogarnal i zawsze pokazywalby spozniona wartosc no chyba ze chcialbys wyswietlic sobie srednie
grzes1150 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Słyszałem że nie jest musem zakładanie czujnika braku płynu bo można to wyprogramować - tak mi kiedyś jeden macher powiedział Kolego ale mi sie wydaje po co.. za 50peelenow i godzinke latwego rezania masz kolejne (bardzo przydatne dla mnie) info.. mialem to w passatach i na poczatku az sie zdziwilem ze w b6 nie mam kontrolki od plynu w spryskiwaczu.. ja sobie to chwale;) A teraz pytanie za 100 punktów- jest możliwe aby na FISie było pokazyweane aktualne ciśnienie doładowania (1.8T bfb) ????? ja przynajmniej nie slyszalem a cisnienie tak szybko sie zmienia ze fis wg mnie by tego nie ogarnal i zawsze pokazywalby spozniona wartosc no chyba ze chcialbys wyswietlic sobie srednie W a6 c4 2.2T była taka opcja więc może i tu da się to obudzić
miro_x Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Czujnik to nie takie duże koszta. Ale wyprogramować to nie wiem. NA pewno da się zrobić mostek z masa i nie będzie się palił komunikat. Miroo Może miałeś moduł tylko był nieaktywny co wydaje mi się bardzo dziwne bo jeszcze takiego przypadku nie widziałem.
Miroo Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Miroo Może miałeś moduł tylko był nieaktywny co wydaje mi się bardzo dziwne bo jeszcze takiego przypadku nie widziałem. No właśnie dziwne coś to jest no ale...
miro_x Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 ....tylko się cieszyć że jest
antonio Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam, musiałem usunąć poprzednią wiadomość i dokładniej opisać problem: A4 B7 produkcja IV/05 FIS i tempomat zamontowany, zakodowany, działa jak należy Problem w tym, że nie mogę sobie poradzić z wyskakującym komunikatem o braku płynu do spryskiwaczy W pierwszym pinie niebieskiej kostki jest umiejscowiony kabel koloru czerwono-brązowego jeżeli już tam jest to oznacza to chyba tylko jedno - kumpla A4 prawdopodobnie dostało w gratisie czujnik sprysków (teza nie potwierdzona, gdyż jeszcze nie było czasu na odkręcanie koła i nadkola) Wypięcie tego kabelka z kostki, wpięcie tego który kupiłem w ASO i podłączenie go do masy nic nie dało - ikonka sprysków nie znika co powoduje ten błąd?? Wczoraj dostałem od Bart-S rozpiskę pinów w kostkach licznika, poniżej ją wrzucam: 32-pin multi-pin connector, blue 1 - Washer fluid low 2 - Coolant level low 3 - Fuel gauge sender 4 - Coolant temperature 5 - Control group 2 Navigation system 6 - Control group 3 Navigation system 7 - Control group x Telematics 8 - Menu switch 9 - Vacant 10 - Bonnet switch 11 - Fuel gauge sender 2 12 - Menu switch (Out A) 13 - Vacant 14 - Vacant 15 - Vacant 16 - FDR/TCS (= ESP) 17 - Convenience CAN High 18 - Convenience CAN Low 19 - Infotainment CAN Low 20 - Infotainment CAN High 21 - Ambient temp. (input) 22 - S contact 23 - Oil level / oil temperature 24 - Self-levelling suspension 25 - Menu switch (enter) 26 - Vacant 27 - Vacant 28 - Menu switch (Out 29 - Vacant 30 - Transponder 2 31 - Transponder 1 32 - Terminal 31 (sensor) 32-pin multi-pin connector, green 1 - Terminal 58d 2 - Terminal 30 3 - Terminal 15 4 - Vacant 5 - Speedometer (input) 6 - Speedometer (output 2) 7 - Airbag (inverted) 8 - Turn signal (right-side) 9 - Brake fluid low 10 - Turn signal (left-side) 11 - Turn signal (trailer) 12 - CAN drive Low 13 - CAN drive High 14 - Terminal 61/charge warning 15 - Vacant 16 - Oil pressure 2 17 - Terminal 58s 18 - Terminal 31 load 19 - Terminal 31 load 20 - Vacant 21 - Speedometer (output 1) 22 - ABS warning 23 - K wire 24 - CAN drive (display) 25 - Tank flap switch 26 - CAN diagnosis Low 27 - CAN diagnosis (display) 28 - CAN diagnosis High 29 - HRC (headlight range control) 30 - Belt buckle 31 - External buzzer 32 - Brake pad wear
adadur Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Czy auta z fabrycznym ksenonem nie sa czasem wyposażone w czujnik poziomu płynu i jak jest mało to nie spryska lamp tylko sama szybę. wieć jak dołoży się FIS to nie powinno być błędu spryskiwaczy. Dobrze to sobie gdybam czy wówczas są dwa niezależne czujnik?
antonio Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Czy auta z fabrycznym ksenonem nie sa czasem wyposażone w czujnik poziomu płynu i jak jest mało to nie spryska lamp tylko sama szybę. wieć jak dołoży się FIS to nie powinno być błędu spryskiwaczy. Dobrze to sobie gdybam czy wówczas są dwa niezależne czujnik? moje A4 ma ori Zenka i po dołożeniu do niej manetki FIS wywaliło info o braku płynu nie sprawdzałem czy jest czujnik bo poszedłem na łatwiznę i zmasowałem pierwszy pin
Artur82 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 dzis wkoncu wyrezalem pelen fis :yeee: ale nurtuje mnie jedna sprawa...a mianowicie...czy wam na postoju auta (oczywiscie jesli jest odpalone ) pokazuje chwilowe wskazanie ostatnie ktore komputer zapamietal przed zatrzymaniem sie jesli mozecie to prosze o wypowiedzi
marekg Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 dzis wkoncu wyrezalem pelen fis :yeee: ale nurtuje mnie jedna sprawa...a mianowicie...czy wam na postoju auta (oczywiscie jesli jest odpalone ) pokazuje chwilowe wskazanie ostatnie ktore komputer zapamietal przed zatrzymaniem sie jesli mozecie to prosze o wypowiedzi a owszem pokazuje jakieś dziwne spalanie podaczas pracy na biegu jałowym. I zazwyczaj są to bardzo różne wartości...
Artur82 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 a szkoda ze nie pokazuje ile pali na tym biegu jalowym ale poradnik przygotowany przez MIRO poprostu - REWELACJA!! dziekuje
ROBERT Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 VAG'iem w gr. 015 tylko to można sprawdzić
seves Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 a szkoda ze nie pokazuje ile pali na tym biegu jalowym ale poradnik przygotowany przez MIRO poprostu - REWELACJA!! dziekuje VAG'iem w gr. 015 tylko to można sprawdzić no dokladnie, wszyscy tak mamy szkoda bo np w passatach z tych lat produkcji (b5FL) pokazywalo realne spalanie w L/h tryb przelaczal sie z l/km na L/h juz przy malej predkosci
Artur82 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 a szkoda ze nie pokazuje ile pali na tym biegu jalowym ale poradnik przygotowany przez MIRO poprostu - REWELACJA!! dziekuje VAG'iem w gr. 015 tylko to można sprawdzić no dokladnie, wszyscy tak mamy szkoda bo np w passatach z tych lat produkcji (b5FL) pokazywalo realne spalanie w L/h tryb przelaczal sie z l/km na L/h juz przy malej predkosci o wlasnie o to mi chodzilo o L/h podczas postoju...wiedzialem, ze czegos brakuje ale nie moglem sobie przypomniec o co mi dokladnie chodzi no ale skoro nikt tego nie ma...to uznam, ze problemu nie ma
antonio Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 chłopaki zawracacie sobie głowę pierdołami, pogdybajcie co zrobić z problemem który opisałem u góry
seves Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 chłopaki zawracacie sobie głowę pierdołami, pogdybajcie co zrobić z problemem który opisałem u góry no Antonio nic nie pisze bo mi sie wydaje ze obowiazkowo musicie zerknac za kolko jak tam wyglada sprawa w zbiorniczku.. Jesli jestes w PL to pogoda odpowiednia 10minut i bedziesz wszystko wiedzial .. Serio nie ma z tym duzo roboty.. stawiasz fure na lewarek odkrecasz kolko i zaczynasz od przodu sciagac nadkole- torxem odkrec tylko 3sruby (nie zdejmuj calego nadkola tylko przednia czesc i nagniesz je latwo i odchylisz do tylu tak zeby odslonic tylko zbiorniczek.. wszystko zobaczysz bez koniecznosci zdejmowania nadkola (ja u siebie kiedy montowalem czujnik tak zrobilem - okazalo sie w ogole ze mialem czujnik tylko nie byl podlaczony wsadzilem wtyczke pociagnalem kabel gora wzdluz zbiorniczka i hula) zerkniesz i bedziesz widzial czy masz tam kable czy nie.. Ja mialem zbiorniczek ze czujnik byl akurat z zewnetrznej strony przy blotniku..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się