Fr0styyy. Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Da się coś zrobić bez tej wtyczki z zamym czujnikiem i żółtym kabelkiem?
tomekSSK Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Fr0styyy, użytkownik DareQ pisał na 2 stronie tego tematu, że można wykorzystać 2 małe krokodylki. Podobno pasuje i dużo taniej.
?uki1984 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Panowie a do odkręcenia koła kierownicy można użyć zwykłego torxa z sześcioma ząbkami zamiast tego M12
domin79 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 domin79 dzieki za podpowiedz :)no to po fakcie zjazylem ze ten caly modul jest wazny... ale nie kumam jednej zeczy... ? dlaczego wszystkie te dziwne mrugania itp zaczely dziac sie po 4 dniach? ..błędy powodowały nastepne błędy i tak to wyglądało na końcu Da się coś zrobić bez tej wtyczki z zamym czujnikiem i żółtym kabelkiem? ..mam gdzieś taką kostke na zbyciu jak coś Panowie a do odkręcenia koła kierownicy można użyć zwykłego torxa z sześcioma ząbkami zamiast tego M12 ..raczej torksem nie da rady ,aczkolwiek nigdy nie próbowałem , tyle że torx ma większy skok ząbków i niewiem czy wejdzie
jarek_ns Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę.
?uki1984 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę. Byłbym wdzięczny
letallec Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę. To musial byc duzy torx , ale na pewno sie da.
?uki1984 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę. To musial byc duzy torx , ale na pewno sie da. Duży na pewno ale jaki A ten M12 to rozmiar 55???
miszcz_kierownicy Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę. Również odkręcałem dużym torxem. Rozmiaru nie pamiętam niestety
?uki1984 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Ja odkręcałem torxem tylko nie pamiętam jakim rozmiarem wieczorem mogę sprawdzić to napiszę. Również odkręcałem dużym torxem. Rozmiaru nie pamiętam niestety A ktoś pamięta
jarek_ns Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Jak wrócę z pracy to napisze. O ile będzie miał oznaczenie.
?uki1984 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Jak wrócę z pracy to napisze. O ile będzie miał oznaczenie. Ok to czekam
jarek_ns Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Jak wrócę z pracy to napisze. O ile będzie miał oznaczenie. Ok to czekam Rozmiar TARXA który zastosowałem do odkręcenia kierownicy to TX60
?uki1984 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jak wrócę z pracy to napisze. O ile będzie miał oznaczenie. Ok to czekam Rozmiar TARXA który zastosowałem do odkręcenia kierownicy to TX60 Super dzięki :notworthy: Musze takiego poszukać
miro_x Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 Myślę że szybciej kupisz te nasadkę spline niż takiego torxa Ja kupiłem w jakimś markecie zestaw takich nasadek chyba za 6 albo 8 zł.
foxxracing Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 witam mam pytanko czy idzie tego fisa zaprogramowac programem vw tool jak tak to prosze o instrukcje bo moj kabelek nie chce sie polonczyc przez program vag com jedynie to przez polski vag2.5 lub 4.9 no i przez vwtool jak ktos wie jak to zrobic tymi programami to prosze o pomoc[br]Dopisany: 24 Styczeń 2012, 16:33_________________________________________________udalo sie vw tool'em. Powiedzcie mi tylko jedna zecz czy gdy sie zmienia z opcji 2 na 1 to tez wam gasnie caly fis? bo pomiedzy opcja 1 a 2 to raz naciskam restet a pomiedzy opcja 2 na 1 to musze 2 razy przycisnac przycisk reset bo gdy raz przycisne to caly fis sie robi czarny i nic nie pokazuje dopiero po ponownym przyciniecu reset wskakuje opcja 1. Tak ma byc? Czy cos pokminilem przy programowaniu?
Lukaszxxx Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 udalo sie vw tool'em. Powiedzcie mi tylko jedna zecz czy gdy sie zmienia z opcji 2 na 1 to tez wam gasnie caly fis? bo pomiedzy opcja 1 a 2 to raz naciskam restet a pomiedzy opcja 2 na 1 to musze 2 razy przycisnac przycisk reset bo gdy raz przycisne to caly fis sie robi czarny i nic nie pokazuje dopiero po ponownym przyciniecu reset wskakuje opcja 1. Tak ma byc? Czy cos pokminilem przy programowaniu? Tak ma byc
olololo201 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 graty kupione , czekam tylko na kabelek od czujnika poziomy spryskiwaczy wymiana next week ciekawe ile przeobojów ja bede miał po odblokowaniu pełnego fisu , bo z postow wynika że można sie pochlastać . Czy mocowanie czujnika też trzeba zakupić jeżeli tak to jaki indeksik moze ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się