Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To zebys nie czekal to odpowiem ze nie ma takiej mozliwosci. Tylko wymiana calego licznika :wink:

Opublikowano

Panowie, a jak z mojej naklejki nie jestem w stanie nic odczytać bo poprzedni właściciel zamalował, to czy jest jakiś inny sposób spradzić jakie jest oznaczenie komputera ?

Opublikowano

Panowie, a jak z mojej naklejki nie jestem w stanie nic odczytać bo poprzedni właściciel zamalował, to czy jest jakiś inny sposób spradzić jakie jest oznaczenie komputera ?

Jak nie masz manetki do sterowania FISem (komputerem pokładowym), to dokupujesz manetkę, zakładasz i kodujesz (co możesz przeczytać w temacie). Po co Ci to szukać na naklejce?

Opublikowano

czy jest jakiś inny sposób spradzić jakie jest oznaczenie komputera ?

Jest. Trzeba podłączyć VAG-a i jak się połączysz z modułem to będziesz wiedział jaki ma numer.

Tylko co ty chcesz zrobić?

Opublikowano

Dzisiaj zamontowałem zgodnie z opisem i potwierdzam że działa. Mam jeszcze pytanie. Co można jeszcze wycisnąć żeby się wyświetlało na FIS-e ?.

Opublikowano (edytowane)

witam mam takie pytanko wymieniłem manetkę wchodzę w 17 instruments 10 adaptacja kanał 19 wybieram i pokazuje mi sie takie okienko http://zapodaj.net/742b6cacc5558.png.html wartość 100 mam zmienić na inną bo troszkę nie ogarniam

Edytowane przez pcmirek
Opublikowano

witam mam takie pytanko wymieniłem manetkę wchodzę w 17 instruments 10 adaptacja kanał 19 wybieram i pokazuje mi sie takie okienko http://zapodaj.net/742b6cacc5558.png.html wartość 100 mam zmienić na inną bo troszkę nie ogarniam

W tym temacie, to już było kilka razy, czasem wystarczy poszukać.

Zapewne masz rok modelowy auta 2001 (przed lipcem 2001) w którym to nie ma podświetlonych wskazówek na zapłonie, dlatego masz 100. Dasz 1000 i FIS ruszy :wink:

Opublikowano

ok wielkie dzięki tak rok 2001


mam problem wpisuje tak jak kolega podał nową wartość 1000 i nic się nie dzieje klikam test i nic zapisuje dane i gdy ponownie robie kanał 19 odczytaj to wychodzi znów 100 juz brak mi sił

Opublikowano (edytowane)

Nie ma tu innej opcji jak 1000. Robisz to VCDSem? Po wciśnięciu testu jaka wartość testowana się pokazuje?

Możesz ewentualnie sprawdzić i ustawić 11000 lub 31000 bo też takie wartości przyjmie (tyle że nie włączy podświetlenia zegarów przy zapłonie).

Edytowane przez Slawek
Opublikowano

tak vdcs 10.6.5 pl jak klikam test to pokazuje wartość 1000 i pożniej pyta czy zapisać nowe wartości klikłem tak i nic na liczniku się nie pokazało

Opublikowano

zrobiłem chyba z 150 aut na manetki i nigdy nie mialem jakich kolwiek problemow z kodowaniem i td cos robisz zle

Opublikowano (edytowane)

wszystko robię krok po kroku jak opisane wł vdcs wchodze na 17 instruments poźniej wybieram 10 adaptacje kanał 19 i mam wartość na zielono 100 wpisuje nową wartość 1000 klikam test nic sie nie dzieje aby pyta mnie czy zapisać dane klikam tak i fis się nie pokazuje

Edytowane przez pcmirek
Opublikowano

a mozesz print screeny zrobic ? z operacji ?

Opublikowano

ok jutro wrzucę screeny

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam dwa problemy do rozwiązania i proszę o pomoc, może robię coś nie tak. Chcąc odblokować pełen FIS wymieniłem starą manetkę 8EO 953 503 na 8EO 953 503 B, po skręceniu zaczeła mi świecić kontrolka AIRBAG. Odkręciłem wszystko jeszcze raz, sprawdziłem czy coś się nie wypieło, ale wszystko ok, dodam też że nie mogę się połaczyć z 15-Airbage żeby sprawdzić błędy i je wykasować. Następnym problemem jaki mnie napotkał to kodowanie sterowania manetki (pełen FIS uruchomiony bez problemów), nie moge się połączyć z Adres 16 Steering Wheel (przy próbie połaczenia, pojawia się VAG Number, Component i za chwile wywala błąd). Wie ktoś co może być winą tych problemów?

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam dwa problemy do rozwiązania i proszę o pomoc, może robię coś nie tak. Chcąc odblokować pełen FIS wymieniłem starą manetkę 8EO 953 503 na 8EO 953 503 B, po skręceniu zaczeła mi świecić kontrolka AIRBAG. Odkręciłem wszystko jeszcze raz, sprawdziłem czy coś się nie wypieło, ale wszystko ok, dodam też że nie mogę się połaczyć z 15-Airbage żeby sprawdzić błędy i je wykasować. Następnym problemem jaki mnie napotkał to kodowanie sterowania manetki (pełen FIS uruchomiony bez problemów), nie moge się połączyć z Adres 16 Steering Wheel (przy próbie połaczenia, pojawia się VAG Number, Component i za chwile wywala błąd). Wie ktoś co może być winą tych problemów?

Wyciągnąłeś kluczyk ze stacyjki jak wyjmowałeś poduchę? Pewnie nie, skoro masz błąd.

Czym się łączysz? Jakim kablem i programem?

Opublikowano

Jeśli chodzi o poduchę to myślę że właśnie jest to kwestia usunięcia błędu z pamięći, tylko właśnie że nie mogę się coś połączyć. Polsi vag / vag-com 311 (win7). Kabel posiadam taki:

http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb-ftdi232rl-letnia-promocja-i4721374469.html

i jeszcze mam takie coś, ale na tym coś nic nie trybi:

http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl-obd2-obd1-piny-promocja-i4661682356.html

Jeszcze mam vag-com 409.1 ale tylko na xp mi działa a mam tam coś problem ze sterami, coś nie chce zainstalować, może system nowy zrobie i zobaczymy.

Opublikowano

ludziska wbijcie sobie do głowy ze kable z allegro w detki sobie moze powkładac, nie ktore mylą bity przy zapisie nawet :), nie wspomne o zabytkowych jak kolega wyzej używa

Opublikowano

Jeśli chodzi o poduchę to myślę że właśnie jest to kwestia usunięcia błędu z pamięći, tylko właśnie że nie mogę się coś połączyć. Polsi vag / vag-com 311 (win7). Kabel posiadam taki:

http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb-ftdi232rl-letnia-promocja-i4721374469.html

i jeszcze mam takie coś, ale na tym coś nic nie trybi:

http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl-obd2-obd1-piny-promocja-i4661682356.html

Jeszcze mam vag-com 409.1 ale tylko na xp mi działa a mam tam coś problem ze sterami, coś nie chce zainstalować, może system nowy zrobie i zobaczymy.

No powinien błąd się skasować przy połączeniu ze sterownikiem. Polskiego VAGa nawet nie używaj, VAG-COM 311 niby powinien się łączyć, ale nie zawsze chce. A do tego tak jak czaki pisze te tanie kable z allegro są naprawdę wątpliwe. VAG-COM 409.1 Ci nie pójdzie na tym kablu. Spróbuj jeszcze VCDS lite. Możesz jeszcze ewentualnie spróbować tym 311 na XP.

A najlepiej jakbyś kogoś dorwał z pełnym VCDSem :wink:

Opublikowano (edytowane)

dodaje fotki z mojej operacji adaptacji manetki http://www17.zippyshare.com/v/13701582/file.html dziś sie meczyłem jeszcze pare razy i zero efektu na końcu mi wyrzucilo ze za dużo błędów żeby kontynuować zauważyłem też tak jak by vdcs nie mógł połączyć sie ze sterownikiem vdcs pełna wersja

Edytowane przez pcmirek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...