Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dodaje fotki z mojej operacji adaptacji manetki http://www17.zippyshare.com/v/13701582/file.html dziś sie meczyłem jeszcze pare razy i zero efektu na końcu mi wyrzucilo ze za dużo błędów żeby kontynuować zauważyłem też tak jak by vdcs nie mógł połączyć sie ze sterownikiem vdcs pełna wersja

Z tego co widzę po screenach, to VCDS Ci się rozłącza ze sterownikiem licznika. Kiedy jest prawidłowe połączenie wyświetla Ci "Protokół: KW1281", a kiedy rozłącza jest "G71M=-1 G71M=-1"

Rada: reinstalacja VCDS lub próba na innym systemie (ewentualnie kabel coś bzikuje).

Opublikowano (edytowane)

kurde po nie udanej operacji adaptacji manetki przednie drzwi z pilota mi się nie otwierają pomocy pewno cos zminiło sie w sterowniku

Edytowane przez pcmirek
Opublikowano

mam nadzieje ze przy takiej zabawie nic nie uwalisz w aucie z tym kablem :)

Opublikowano (edytowane)

problem rozwiązany zmieniłem laptopa i wszystko poszło git

aby pozostał mi problem z otwieraniem i zamykaniem przednich drzwi kierowcy rozwiązać dzięki za pomoc

Edytowane przez pcmirek
Opublikowano

No tak myślałem że może być wina instalacji lub sprzętu. :)

Z otwieraniem/zamykaniem musisz sprawdzić błędy w module komfortu i w odpowiednim dziale możesz o to zapytać, choć najlepiej poszukaj tematów, może to zbieg okoliczności i np. masz zimne luty w zamkach lub przerwała się wiązka (jakiś kabelek) w gumowej przelotce. :wink:

Opublikowano

a mam jeszcze takie pytanie jak ustawić godzine na fisie

Opublikowano

Na FISie nie masz godziny. To jest czas jazdy, co 2 godziny w trasie będzie migać by zrobić przerwę w jeździe :wink:

Opublikowano

Widocznie nie miałeś czujnika w ręce że pytasz, gdyż są te piny podpisane. Ale Ci odpowiem - pin lewy to 1, a pin prawy to 2. :wink:

Opublikowano

ok dzięki no nie miałem bo w aucie zamontowany jest bo chyba ktoś juz zmienił zbiorniczek kiedyś ok ale dzieki

Opublikowano

Czyli koledzy, rozumiem, ze bez dzióbania w zbiorniczku płynu się nie obejdzie? czy jest możliwość ominięcia tego czujnika bez grzebania? Mam na myśli "oszukanie" komputera

Opublikowano

czy jest możliwość ominięcia tego czujnika bez grzebania? Mam na myśli "oszukanie" komputera

pierwszy post sie kłania :)

Opublikowano

Czyli koledzy, rozumiem, ze bez dzióbania w zbiorniczku płynu się nie obejdzie? czy jest możliwość ominięcia tego czujnika bez grzebania? Mam na myśli "oszukanie" komputera

Zobacz na stronie 70. Tam jest moja fotka punktu masy pod licznikiem.

Opublikowano

Witam, jestem po udanym przeszczepie. Wydaję mi się, że popieprzyłem coś przy kodowaniu. Co prawda FIS działa, ale najpierw w 17 Instruments nie dałem na adaptacja tylko Coding i tam kodowałem. Mam wrażenie, że przed modyfikacją przy otwieraniu i zamykaniu auta światła w środku zapalały się stopniowo a teraz dzieję się to nagle. Wklejam screeny z vcds i proszę o poradę czy wygląda to dobrze.

<a href=http://zapodaj.net/e3a78cba7a49f.jpg.html>1.jpg</a>

<a href=http://zapodaj.net/a6bd84cc88dfa.jpg.html>2.jpg</a>

Opublikowano

Witam, jestem po udanym przeszczepie. Wydaję mi się, że popieprzyłem coś przy kodowaniu. Co prawda FIS działa, ale najpierw w 17 Instruments nie dałem na adaptacja tylko Coding i tam kodowałem. Mam wrażenie, że przed modyfikacją przy otwieraniu i zamykaniu auta światła w środku zapalały się stopniowo a teraz dzieję się to nagle. Wklejam screeny z vcds i proszę o poradę czy wygląda to dobrze.

<a href=http://zapodaj.net/e3a78cba7a49f.jpg.html>1.jpg</a>

<a href=http://zapodaj.net/a6bd84cc88dfa.jpg.html>2.jpg</a>

Licznik nie ma nic wspólnego z podświetleniem wnętrza bo tym steruje komfort, jedynie iluminacja jest z licznika.

Kodowania są dobre na zdjęciach. :wink:

Opublikowano

Witam, jestem po udanym przeszczepie. Wydaję mi się, że popieprzyłem coś przy kodowaniu. Co prawda FIS działa, ale najpierw w 17 Instruments nie dałem na adaptacja tylko Coding i tam kodowałem. Mam wrażenie, że przed modyfikacją przy otwieraniu i zamykaniu auta światła w środku zapalały się stopniowo a teraz dzieję się to nagle. Wklejam screeny z vcds i proszę o poradę czy wygląda to dobrze.

<a href=http://zapodaj.net/e3a78cba7a49f.jpg.html>1.jpg</a>

<a href=http://zapodaj.net/a6bd84cc88dfa.jpg.html>2.jpg</a>

Licznik nie ma nic wspólnego z podświetleniem wnętrza bo tym steruje komfort, jedynie iluminacja jest z licznika.

Kodowania są dobre na zdjęciach. :wink:

Dzięki za info, światło nie było w pozycji środkowej tylko włączonej i o to chodziło. Pierwsze spotkanie z vcds i troche stresu było żebym nic nie namieszał.

Opublikowano

Będzie pasować ta manetka.

Opublikowano

Fajnie zrobiony poradnik ;) Przy okazji nauczyłem się korzystać z VAGA :)

Opublikowano

Koledzy pomóżcie :) wymieniłem manetke ale gdy próbuję zakodowac nowa wartość po jej wpisaniu i wcisnieciu TEST pojawia się napis error, w dodatku kontrolka ESP zapala się dopiero po 3-4 minutach jazdy i nie gasnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...