Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu w A4 B8 2007-2011


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Ten problem o którym wcześniej pisałem, chciałem zaadaptować czujnik kąta skrętu.

I jakby częściowo wyszło - linie na kamerze już nie znikają, ale ESP i kierownica ciągle się święci.

Sprawdzając w ABS mam informację przy G85 jako "nie współpracujący"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten problem o którym wcześniej pisałem, chciałem zaadaptować czujnik kąta skrętu.

TU masz procedure :

Ustawienie podstawowe

Czujnik kąta skrętu kierownicy G85 Kalibracja

[Wybierz]

[16 - Kierownica]

Włącz kierownicy co najmniej 30 ° w lewo lub w prawo iz powrotem prosto (tolerancja: ± 5,0 °).

[Access Security - 16]

Wpisz 40168

[Do It!]

[ustawienia podstawowe - 04]

Grupa 001

[idź!]

Uaktywnij ustawienia podstawowego.

[ON / OFF / Dalej]

Po udanym ustawienie podstawowych, pole 3 należy powiedzieć "OK".

[Gotowe, powrót]

[Pom. Blocks - 08]

Grupa 032 Pole 1 (kąt skrętu kierownicy Sensor-G85-)

Specyfikacja: 0.0 °

Tolerancja (po prostej): ± 1,5 °

[Gotowe, powrót]

I jakby częściowo wyszło - linie na kamerze już nie znikają

mozesz jaśniej kolego bo nie mam pojecia o co chodzi .

Sprawdzając w ABS mam informację przy G85 jako "nie współpracujący"

daj scan z błedami z Adresów sterowników 03 i 16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zmieniłem taśme na kolejną - dalej kodowanie taśmy przechodzi a active streeting ustawienia postawowe już nie.

Pojechałem do osoby która niby super ogarnia diabnostyke audi - tez poległa mówi że pierwszy taki przypadek gdzie nie udaje sie ustawić poprawnie.

Macie jakieś pomysły co jeszcze może być nie tak ?

Problem rozwiązany - wymieniłem tasmę na taką którą miałem pierwotnie - z numermiem M i zadziałało wszystko od 1wszego kliknięcia (dzwoniąć do ASO powiedzieli że tylko taśma M lub Q ewentualnie V może zadziałać - nie wiem najle to prawda)

Edytowane przez xirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Czy wiecie może dlaczego nie mogę zakodować modułu silnika aby włączyć Cruise Control podstawową, dostaje coś takiego jak Error 22... Próbowałem też w ASO aby mi zakodowali i nic nie przechodzi. Jakieś pomysły ? Podeśle skan wieczorem.

Edytowane przez xine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co kupowałes ? zmieniałes ?

Pasuje scan ze sterownika silnika 01 oraz Moduł kierowniczy 16 :wink:

Kupiłem manetki z tempomatem (nie ACC, tylko zwykłe), taśmę przełożyłem z poprzednich, wszystko wymienione, kodowanie przeszło na module kierownicy 16 ale na silniku już nie. Poniżej skan błędu z silnika i 16


Chassis Type: 8T0
Scan: 01 02 03 05 08 09 10 15 16 17 19 42 46 47 52 53 55 56 62 6D
          72 77
 
VIN: XXXXXXXXXXXXXXX   Mileage: 151740km/94286miles
 
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CAHA)       Labels: 03L-906-022-CAG.clb
   Part No SW: 03L 906 019 AS    HW: 03L 906 022 B
   Component: R4 2,0L EDC   H04 8476  
   Revision: 11H04---    
   Coding: 01210023240F2018
   Shop #: WSC 00060 259 82077
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906019AS A01008
   ROD: EV_ECM20TDI03L906019AS.rod
   VCID: 7CF3F0C3442B
 
1 Fault Found:
4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus  
          P1647 00 [167] - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 151746 km
                    Date: 2010.01.22
                    Time: 00:23:50
 
Readiness: 0 0 0 0 1 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8T1 820 043 AN    HW: 8T1 820 043 AN
   Component: KLIMA 1 ZONE  H08 0180  
   Revision: A1000000    Serial number: 01260520100629
   Coding: 34010000
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 7DF5FDC75F31
 
1 Fault Found:
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 83
                    Mileage: 1048575 km
                    Time Indication: 0
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel (J527)       Labels: 8K0-953-568.clb
   Part No SW: 8K0 953 568 F    HW: 8K0 953 568 F
   Component: Lenks.Modul   H16 0014  
   Revision: --------    Serial number: 90319JEO000BU 
   Coding: 000017
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 3D753DC71FB1
 
   Component: E221 - MFL  H04 0010 
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------

Wszystko załatwione, nikt wcześniej nie napisał, że trzeba kodować moduł silnika przy WYŁĄCZONYM SILNIKU :wink: Więc dla potomnych zostawiam tutaj takie info. Pierwsza moja przeróbka zakończyła się sukcesem :D

Edytowane przez xine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Proszę o pomoc. W Aso Audi otrzymałem info że moj sterownik silnika nie może zostać uaktualniony tak, żeby obsłużyć dołożony tempomat. Czy to możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Troche kwas, ze nie mozna dolaczyc tempomatu jak robilismy to w B6/7... :thumbdown: Wrclaguna mam pytanie odnosnie obslugi wyposarzenia tasmy 8K0 953 568 F

W Q5 mam lopatki zmiany biegow i zastanawiam sie czy nie bedzie problemow. Mam mozliwosc kupic caly zestaw z w/w numerem tasmy i nie wiem czy sie bawic w przekladanie jej ze starych przelacznikow..?

Aha czy u was ASO robi nieodplatnie ten update wyposarzenia?

Edytowane przez jendker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie odnosnie obslugi wyposarzenia tasmy 8K0 953 568 F

W Q5 mam lopatki zmiany biegow i zastanawiam sie czy nie bedzie problemow. Mam mozliwosc kupic caly zestaw z w/w numerem tasmy i nie wiem czy sie bawic w przekladanie jej ze starych przelacznikow..?

obsluzy MF oraz łopatki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie jest problem tego typu - w Audiku został dołożony tempomat . Zmieniono taśmę + dołożona została kierownica multifunkcyjna. Multifunkcja w kierownicy działa bezproblemowo, natomiast kłopot jest z tempomatem. Otóż sprawa wygląda następująco : przy pierwszym uruchomieniu silnika ( po całej nocy postoju) tempomat nie działa. Wystarczy zgasić silnik i ponownie uruchomić i tempomat działa, i następnie po całej nocy postoju pojawia sie ten sam problem. Po podłączeniu do komputera wyskakuje błąd czujnika na wałku rozrządu ? Może to mieć wpływ na to iż tylko przy pierwszym odpaleniu nie działa tempomat ( wogóle nie reaguje na ruchy manetką ). Mowa jest o a4 b8 sedan 2012 r ( polift ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Btw zapomnialem podziekowac za super foto story, bardzo przydatny material... :thumbup1: Mielismy majówkowy weekend, wiec zabralem sie za montowanie tempomatu. Wszystko pieknie do czasu kodowania, gdzie pojawily sie schody... :kwasny: Tak jak pisales, po montazu modulu odpalilem vcds wszedlem do 16 -> 07 i nastepnie Long coding helper. Pod czwórka nie mam jednak tych opcji co u Ciebie. Daje screena :

1462350149-520-x-322px-scr.jpg

i jestem w kropce :kox: nie wiem czy to problem z modulem czy VCDS za cienki. Grzes pomocy!

Edytowane przez jendker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...