xirus Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Ten problem o którym wcześniej pisałem, chciałem zaadaptować czujnik kąta skrętu. I jakby częściowo wyszło - linie na kamerze już nie znikają, ale ESP i kierownica ciągle się święci. Sprawdzając w ABS mam informację przy G85 jako "nie współpracujący"
wrclaguna Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 Ten problem o którym wcześniej pisałem, chciałem zaadaptować czujnik kąta skrętu. TU masz procedure : Ustawienie podstawowe Czujnik kąta skrętu kierownicy G85 Kalibracja [Wybierz] [16 - Kierownica] Włącz kierownicy co najmniej 30 ° w lewo lub w prawo iz powrotem prosto (tolerancja: ± 5,0 °). [Access Security - 16] Wpisz 40168 [Do It!] [ustawienia podstawowe - 04] Grupa 001 [idź!] Uaktywnij ustawienia podstawowego. [ON / OFF / Dalej] Po udanym ustawienie podstawowych, pole 3 należy powiedzieć "OK". [Gotowe, powrót] [Pom. Blocks - 08] Grupa 032 Pole 1 (kąt skrętu kierownicy Sensor-G85-) Specyfikacja: 0.0 ° Tolerancja (po prostej): ± 1,5 ° [Gotowe, powrót] I jakby częściowo wyszło - linie na kamerze już nie znikają mozesz jaśniej kolego bo nie mam pojecia o co chodzi . Sprawdzając w ABS mam informację przy G85 jako "nie współpracujący" daj scan z błedami z Adresów sterowników 03 i 16
xirus Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Witam, zmieniłem taśme na kolejną - dalej kodowanie taśmy przechodzi a active streeting ustawienia postawowe już nie. Pojechałem do osoby która niby super ogarnia diabnostyke audi - tez poległa mówi że pierwszy taki przypadek gdzie nie udaje sie ustawić poprawnie. Macie jakieś pomysły co jeszcze może być nie tak ? Problem rozwiązany - wymieniłem tasmę na taką którą miałem pierwotnie - z numermiem M i zadziałało wszystko od 1wszego kliknięcia (dzwoniąć do ASO powiedzieli że tylko taśma M lub Q ewentualnie V może zadziałać - nie wiem najle to prawda) Edytowane 16 Listopada 2015 przez xirus
xine Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, Czy wiecie może dlaczego nie mogę zakodować modułu silnika aby włączyć Cruise Control podstawową, dostaje coś takiego jak Error 22... Próbowałem też w ASO aby mi zakodowali i nic nie przechodzi. Jakieś pomysły ? Podeśle skan wieczorem. Edytowane 2 Grudnia 2015 przez xine
wrclaguna Opublikowano 2 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2015 co kupowałes ? zmieniałes ?Pasuje scan ze sterownika silnika 01 oraz Moduł kierowniczy 16
xine Opublikowano 2 Grudnia 2015 Opublikowano 2 Grudnia 2015 (edytowane) co kupowałes ? zmieniałes ? Pasuje scan ze sterownika silnika 01 oraz Moduł kierowniczy 16 Kupiłem manetki z tempomatem (nie ACC, tylko zwykłe), taśmę przełożyłem z poprzednich, wszystko wymienione, kodowanie przeszło na module kierownicy 16 ale na silniku już nie. Poniżej skan błędu z silnika i 16 Chassis Type: 8T0 Scan: 01 02 03 05 08 09 10 15 16 17 19 42 46 47 52 53 55 56 62 6D 72 77 VIN: XXXXXXXXXXXXXXX Mileage: 151740km/94286miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-022-CAG.clb Part No SW: 03L 906 019 AS HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H04 8476 Revision: 11H04--- Coding: 01210023240F2018 Shop #: WSC 00060 259 82077 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906019AS A01008 ROD: EV_ECM20TDI03L906019AS.rod VCID: 7CF3F0C3442B 1 Fault Found: 4332 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus P1647 00 [167] - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 151746 km Date: 2010.01.22 Time: 00:23:50 Readiness: 0 0 0 0 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AN HW: 8T1 820 043 AN Component: KLIMA 1 ZONE H08 0180 Revision: A1000000 Serial number: 01260520100629 Coding: 34010000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 7DF5FDC75F31 1 Fault Found: 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 83 Mileage: 1048575 km Time Indication: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 8K0-953-568.clb Part No SW: 8K0 953 568 F HW: 8K0 953 568 F Component: Lenks.Modul H16 0014 Revision: -------- Serial number: 90319JEO000BU Coding: 000017 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3D753DC71FB1 Component: E221 - MFL H04 0010 No fault code found. End --------------------------------------------------------------------- Wszystko załatwione, nikt wcześniej nie napisał, że trzeba kodować moduł silnika przy WYŁĄCZONYM SILNIKU Więc dla potomnych zostawiam tutaj takie info. Pierwsza moja przeróbka zakończyła się sukcesem Edytowane 2 Grudnia 2015 przez xine
daniell-gda Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Mam pytanko , chce zmienić manetki na lifta + zwijak mam już tempomat seryjnie , coś będę musiał kodować ?
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 kodowanie wg wyposazenia oraz kalibracja G85
daniell-gda Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 nie będę musiał jechać do aso przypisać kodowania do Vin auta ?
krystian3769 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 nie będę musiał jechać do aso przypisać kodowania do Vin auta ?Nie będziesz musiał ...
daniell-gda Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Sent from my 6039Y using Tapatalk
Reamer Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Hej. Proszę o pomoc. W Aso Audi otrzymałem info że moj sterownik silnika nie może zostać uaktualniony tak, żeby obsłużyć dołożony tempomat. Czy to możliwe?
wrclaguna Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2015 W skrócie napisze tak : Pracownicy ASO sa THE BEST Przeciez jest nawet kod SVM
Luk82 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Panowie podpinam się pod temat chociaż oryginalnie mam ACC. Pytanie, co oznaczają dane opcje w MMI dla tej funkcji? http://i66.tinypic.com/23ksyza.jpg
wrclaguna Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 Kolego poczytaj Instrukcje obslugi ACC i nie tylko
jendker Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Hej. Troche kwas, ze nie mozna dolaczyc tempomatu jak robilismy to w B6/7... Wrclaguna mam pytanie odnosnie obslugi wyposarzenia tasmy 8K0 953 568 F W Q5 mam lopatki zmiany biegow i zastanawiam sie czy nie bedzie problemow. Mam mozliwosc kupic caly zestaw z w/w numerem tasmy i nie wiem czy sie bawic w przekladanie jej ze starych przelacznikow..? Aha czy u was ASO robi nieodplatnie ten update wyposarzenia? Edytowane 20 Marca 2016 przez jendker
msurma Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Zlecę montaż tempomatu, A4 B8 '10 rok. Poznań / Piła lub okolice. Info Priv.
wrclaguna Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 mam pytanie odnosnie obslugi wyposarzenia tasmy 8K0 953 568 F W Q5 mam lopatki zmiany biegow i zastanawiam sie czy nie bedzie problemow. Mam mozliwosc kupic caly zestaw z w/w numerem tasmy i nie wiem czy sie bawic w przekladanie jej ze starych przelacznikow..? obsluzy MF oraz łopatki
mateuszb8 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Witam Panowie jest problem tego typu - w Audiku został dołożony tempomat . Zmieniono taśmę + dołożona została kierownica multifunkcyjna. Multifunkcja w kierownicy działa bezproblemowo, natomiast kłopot jest z tempomatem. Otóż sprawa wygląda następująco : przy pierwszym uruchomieniu silnika ( po całej nocy postoju) tempomat nie działa. Wystarczy zgasić silnik i ponownie uruchomić i tempomat działa, i następnie po całej nocy postoju pojawia sie ten sam problem. Po podłączeniu do komputera wyskakuje błąd czujnika na wałku rozrządu ? Może to mieć wpływ na to iż tylko przy pierwszym odpaleniu nie działa tempomat ( wogóle nie reaguje na ruchy manetką ). Mowa jest o a4 b8 sedan 2012 r ( polift ).
jendker Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Btw zapomnialem podziekowac za super foto story, bardzo przydatny material... Mielismy majówkowy weekend, wiec zabralem sie za montowanie tempomatu. Wszystko pieknie do czasu kodowania, gdzie pojawily sie schody... Tak jak pisales, po montazu modulu odpalilem vcds wszedlem do 16 -> 07 i nastepnie Long coding helper. Pod czwórka nie mam jednak tych opcji co u Ciebie. Daje screena : i jestem w kropce nie wiem czy to problem z modulem czy VCDS za cienki. Grzes pomocy! Edytowane 4 Maja 2016 przez jendker
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się