Pawel_M Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 W listopadzie 2009r po sprzedaży Audi 100 C4 padła decyzja o zakupie A4 koniecznie w quattro z silnikiem 1.8T lub 2.8 30V która miała być w miarę bogato wyposażona i w dobrym stanie technicznym. Pod koniec grudnia trafiło się A4 1.8T quattro które odpowiadało moim wymaganiom i po negocjacjach związanych z ceną auto zaparkowało 22 grudnia u mnie pod domem. Auto miało malowaną maskę przednią, poza tym lakier fabryczny i brak szpachli. W Niemczech jeden właściciel - lekarz który zrobił autem niecałe 190tyś km. Audi A4 1.8T quattro 1996r Wyposażenie fabryczne: - quattro - telefon - bose - pełny fis - klima - kubełki w pół-skórach - kierownica s-line - podłokietnik - 4x elektryczne szyby - fabryczny alarm + centralny z pilota w kluczyku + domykanie szyb - fabryczne koła 16" i inne pierdoły o których nie pamiętam Tak auto wyglądało po zakupie: Po pewnym czasie przyszła kolej na małe modyfikacje mechaniczne i wizualne typu: - tip - test pipe - końcowy tłumik z S4 - sprężyny supersport 55/40 - słupek ze wskaźnikiem doładowania - gałka zmiany biegów od polifta - przednie lampy poliftowe + malowanie na czarno - tylne lampy diodowe - felgi ATS 18" z oponami 225/40 18 - wyjście usb jako emulator zmieniarki pod fabryczne radio Po tych kilku zmianach auto tak się prezentowało: Na dzień dzisiejszy auto czeka na dokończenie projektu ( brak czasu ) który zrodził się jeszcze w zeszłym roku ale został wdrożony w życie dopiero w kwietniu z przyczyn finansowych jak i nie do końca przemyślanych działań co do ustalenia kierunku pewnych założeń. Poniżej przedstawiam listę modyfikacji które zrobiłem w celu usprawnienia silnika 1.8T większość z rzeczy wymienionych jest już założona a samo auto jest palące i przetacza się o własnych siłach - wałki z ADR-a - turbosprężarka K16/24 - kolektor wydechowy Hohenester - wtryskiwacze 440cc - pompa paliwa S4 - wydech zrobiony na tłumikach z S4 ( końcowy ze środkowym ) rura do przodu puszczona tej samej średnicy co tłumiki czyli 2.5" a następnie rozszerzenie DP na 2.75" - sprzęgło Radzikowskiego z tarczą organiczną i dociskiem wzmocnionym o 40% - zamiast n75 zostanie założony MAC - tip + obudowa przepływki 3" + filtr ITG - fmic + orurowanie fi60 + zderzak S4 Na końcu całej tej zabawy jak już temat będzie ogarnięty w 100% auto zostanie wystrojone Założony FMIC + orurowanie fi60 ( rdzeń 630x205x65 )
Dev Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 z tą turbiną to bym uwazał, strasznie cięzko ja wysterowac :wallbash: :wallbash:
Inkognito Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 no zacne plany i świetna baza zazdroszczę Q
LU_Angel Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autko obejżane z bliska, i potwierdzam bardzo ładnie wygląda, zadbany egzemplarz, i srodek tez robi wielkie WOW... Aha będę musiał z toba pogadac na temat wskaźnika doładowania bo tak samo chce zrobic u siebie...
Pawel_M Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 w ile celujesz ? Plany są na 300Ps a co wyjdzie to zobaczymy :gwizdanie: Autko obejżane z bliska, i potwierdzam bardzo ładnie wygląda, zadbany egzemplarz, i srodek tez robi wielkie WOW... Aha będę musiał z toba pogadac na temat wskaźnika doładowania bo tak samo chce zrobic u siebie... Odezwij się bo będę chciał zamówić rozpórki i jak by co to pójdą jedną paczką...
Reggi Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 300 raczej nie będzie Tysz mi się tak wydaje
kubson Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 A ja sądze, że 300km pęknie i tego życze :good: fajnie sie prezentuje !
markus85 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Widziana na żywo, przyciąga oko, ładna felga, powodzenia w dalszych modach.
Pawel_M Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 szukaj hamulców 312/256mm Jak auto zacznie już normalnie jeździć to zajmę się hamulcami
Pawel_M Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ciekawe czy wyjedzie te 300 km Nie nastawiam się że będzie 300 ( chodź było by miło mieć 3 z przodu ) więc ile wyjdzie tyle będzie i już modzić przy silniku nie będę, jedynie co to chciałbym aby mój projekt był w miarę bezawaryjny
Dev Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 przy tej turbinie to raczej watpliwe mam pytanie, skąd wziałeś turbo i kolektor ?
Pawel_M Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2011 przy tej turbinie to raczej watpliwe mam pytanie, skąd wziałeś turbo i kolektor ? Jest to zestaw na którym kiedyś jeździł Nosb :gwizdanie:
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 przy tej turbinie to raczej watpliwe mam pytanie, skąd wziałeś turbo i kolektor ? Jest to zestaw na którym kiedyś jeździł Nosb :gwizdanie: no to juz wszystko wiadomo..... :wallbash: :wallbash:
Pawel_M Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Dzisiaj się zebrałem w sobie i w końcu założyłem cały FMIC - do końca projektu coraz bliżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się