marcys Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Koledzy zauważyłem od pewnego czasu że podczas przyspieszania w aucie zrobiło się głośniej słychać to już od 40km/h.po kupnie auta taki objaw był ale dopiero powyżej 140km/h.byłem teraz na wymianie oleju posprawdzali mi wszystkie opaski i były podokręcane.może wydech albo.......... :mysli:pozdro
Darek_G Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 Przede wszystkim musisz bardziej precyzyjnie opisać rodzaj hałasu oraz czy jego nasilenie nastąpiło nagle, czy stopniowo. Z tego co napisałeś trudno wywnioskować coś więcej niż Ty sam (wydech).
marcys Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Opublikowano 9 Lutego 2008 koledzy poprostu silnik zaczyna chodzić głośniej w momencie przyspieszania.jakieś trzy miesiące temu taki objaw był ale powyżej 140km/h jak przyspieszalem a teraz od zera.choć dziś jak wracałem wlkp.to przez chwiele było ok. a po jakiś 20 kilometrach spowrotem zaczął głośniej chodzić.a zauważyłem jeszcze jak puszcze pedalł gazu a samochód oczywiście jest na biegu,wskazówka obrotomierza jak zejdzie do ok.1300 to zaczyna lekko szarpac normalne to.
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 dla spokojnosci, podepnij VAG, sprawdz bledy porob logi. co do dzwiekow samochod na podnosnik z kims w srodku ktos od spodu i trzebaby obsluchac
marcys Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Opublikowano 10 Lutego 2008 koledzy słabszy nie jest a dwa dni temu znajomy z vagiem poprawiał mi parametry nastawnika i robił logi na postoju i w trakcie jazdy były ok.poza tym że wyszło że mam jeden wtrysk słabszy może być to przyczyną.jutro jade sprawdze plecionke.a ten wtysk może być przyczyną.pozdro
spanky Opublikowano 11 Lutego 2008 Opublikowano 11 Lutego 2008 sprawdz zawieszenie silnika,skrzyni,wydechu ....
marcys Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Opublikowano 11 Lutego 2008 koledzy właśnie wruciłem z warsztatu jeszcze raz podłączali pod vaga sprawdzili plecionke jest ok.cały wydech też ok.sprawdzili wszystkie opaski na wężach te co idą do turba intecolera, wszysko podokręcane.sprawdze jeszcze to co SPANKY pisał.a i jeszcze jedno jak wracałem od magika zuważyłem takie coś jak puszcze gaz auto zwalnia samo to przy ok. 40 km/h na czwartym biegu zaczyna szarpać autem, ogólnie wtedy na obr. jest 1200 obr. na min to niepowinno jeszcze szarpać.czyzby zaczął odzywać się dwumas.[br]Dopisany: 11 Luty 2008, 19:37 _________________________________________________SPANKY a zawieszenie silnika to są poduszki pod silnikiem,bo jak tak to je wymieniałem 3 miesiące temu,silnika,skrzyni kupiłem lemfordera.
spanky Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 koledzy właśnie wruciłem z warsztatu jeszcze raz podłączali pod vaga sprawdzili plecionke jest ok.cały wydech też ok.sprawdzili wszystkie opaski na wężach te co idą do turba intecolera, wszysko podokręcane.sprawdze jeszcze to co SPANKY pisał.a i jeszcze jedno jak wracałem od magika zuważyłem takie coś jak puszcze gaz auto zwalnia samo to przy ok. 40 km/h na czwartym biegu zaczyna szarpać autem, ogólnie wtedy na obr. jest 1200 obr. na min to niepowinno jeszcze szarpać.czyzby zaczął odzywać się dwumas.[br]Dopisany: 11 Luty 2008, 19:37 _________________________________________________SPANKY a zawieszenie silnika to są poduszki pod silnikiem,bo jak tak to je wymieniałem 3 miesiące temu,silnika,skrzyni kupiłem lemfordera. tak to jest zawieszenie silnika ....
adadur Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Sprawdz jeszcze konty wtrysku bo te zejście to nic innego jak zwiększanie dawki paliwa do utrzymania auta w ruchu. łatwiej to sprawdzać na 2 i 3 biegu rozpędzasz auto troszeczkę i puszczasz gaz, auto wyhamowuje silnikiem do pewnej prędkości - jak wiesz wówczas nic paliwa nie zurzywa po czym przy pewnym spadku obrotów zapodaje paliwo by utrzymać auto w ruchu, a że diesel ma wysoki moment obrotowy to ma siłę by sam jechac bez gazu. A tak poza tym kiedy zmieniałes filtr powietrza i filtr paliwa?
marcys Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Opublikowano 18 Lutego 2008 filtry zmieniam wszystkie co 8 tyś rzaem z olejem.a fachowiec poprawił mi parametry nastawnika i auto troche lepiej chodzi to raczej ma coś wspólnego z dawką paliwa. nastawnik miał 4,4 a teraz ma wartośc 3,4.koledzy a jak sprawdzał ustawienie rozrządu to tam było widać te katy wtrysku.[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 18:08 _________________________________________________koledzy rece opadają. niemam juz pomysłu co robić.plecionka cały wydech, wszystkie opaski pompa wtryskowa zawieszenie silnika i skrzyni wszystko jest ok.mechanior ostatnio wywróżył że może pompa wody albo łożysko alternatora, jakieś łożysko w skrzyni........... co Wy na to. a słychać ten chałas w czasie jazdy na podnośniku sluchali od spodu i nic cisza.
Musashi Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 a czy ten halas wystepuje na kazdym biegu przy tej samej predkosci obrotowej? to ze na podnosniku jest cisza to swiadczy ze nie jest to reznonans luznego, badz uszkodzonego elementu zwiazany z predkoscia obrotowa silnika. a btw sprawdzaliscie to nabiegu? czy tylko silnik pracowal?
marcys Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Opublikowano 19 Lutego 2008 ten hałas występuje praktycznie od zera i na kazdym biegu,czym większa prędkośc na danym biegu to robi się glośniej.dziś byłem u kolejnego magika to chciał wymieniać przeguby rece opadają.
tomaszv8 Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Napisz coś o tym nastawniku dawki. Co on ci poprawiał? Jakie parametry? Może jednak wrzucisz logi na forum.
marcys Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Opublikowano 22 Lutego 2008 w natawniku jak dobrze kojarze zwiększył dawke paliwa.na początku nastawnik miał 4.4 a teraz ma parametry 3,2.
tomaszv8 Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 Zwiększył wydajność pompy a to nie zawsze pomaga. Przy zwiększonej wydajnośi po zejściu z obrotów następuje problem z regulacją dawki i silnik "trzęśie". Jak chodzi na wolnych obrotach to pojawia sie taki objaw jak by wyrzucał cykle. Sprubuj iść w drugą stronę tzn. zmniejszyć wydajność pompy. Jeżeli masz VAG-a to ustaw napięcie w gr1poz3 na ok1,5volta. Jeżeli nie to możesz sprubować zrobić to z "ręki". Zaznacz bardzo precyzyjnie położenie dolnej pokrywy pompy wtryskowej, poluzuj 3 śruby od dolnej pokrywy i jedną z górnej - potrzebny specjalny klucz i bardzo delikatnie przesuń w osi wzdłużnej pukając gumowym młoteczkiem . Cała operacja jest dość precyzyjna a niewielkie przesunięcie powodują zmiany wydajności pompy. Tą metodą możesz dojść do optymalnego ustawienia ale najbardziej precyzyjny jest VAG.
Łaszczu Opublikowano 23 Lutego 2008 Opublikowano 23 Lutego 2008 U mnie w pracy juz były takie 2 przypadki ze była głosna praca silnika. Okazywało sie ze to własnie porzeguby wewnetrzne hałasowały.
tomaszv8 Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 marcys piszesz że wymieniałeś wszystkie poduszki. Hałas pojawił sie przed czy po wymianie? Jeżeli po to być może zespół napedowy źle leży na poduszkach.
marcys Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 poduszki wymieniłem jakieś pół roku temu.łapy opadają.a jeśli chodzi o ten przegób to zauważyłem że guma na jednym przegubie jest spocona.
tom2009 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 sprawdz zawieszenie silnika,skrzyni,wydechu .... Mam podobny problem jak kolega. Czy wywalone poduszki silnika mogą powodować głośniejszą pracę silnika ?? Na jeden poduszcze u mnie są takie sznity chyba z oleju i ciężko je sczyścić. Czy to może być wylany olej z poduszki ?? Pęknięcia nie widać.
FuThe Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 U mnie było głośno od nieszczelności na kolektorze wydechowym. Dmuchało z jednej uszczelki...po wymianie ustało. Sprawdzałeś wydech od samego kolektora?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się