dodos27 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 witam wszystkich mam duży ale to duży problem w skrócie : kupiłem audi a 4 w budzie b5 z niezbyt dobrym ale fajnym 2.5 tdi . auto miało być sprawne , wałki były sprawdzane , rozrząd zrobiony , generalnie prawie wszystko. Przejechałem 600 km i coś ZACZEŁO STUKAĆ z okolic dekla zaworowego . Wszystko wskazywało na szklanki i miałem rację , ale gdy zaczołem rozbierać wszystko po koleji okazało się że do wymiany są : - wałki - komplet szklanek - komplet koników - komplet pestek - rozrząd - dwie głowice (tzn w osadzeniach szklanek są DZIURY !!!!) - do tego dojdą uszczelki na góre silnika , śruby do głowic i jeszcze jakieś drobiazgi Mało tego jedna stopka była pęknięta i brakowało połowy jednego konika ! Jestem trochę przerażony bo naprawa silnika na zasadzie POD SIEBIE wyniesie około 6500 zł. I TU PYTANIE DO WAS : CO ZROBIĆ , CO ZROBILIBYŚCIE .... CZY OPŁACA SIE REMONTOWAĆ TEN SILNIK CZY MOŻE LEPIEJ POSZUKAĆ NOWEGO ... MECZY MNIE T5A SPRAWA I NIE WIEM CO ROBIĆ WIEC LICZĘ NA WAS POZDRAWIAM...
Rafal1988Lodz Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Jak bym mial wydac na remont 6500 to wolalbym zrobic jakiegos swapa. Nawet AWX
tomasimo Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Kup silnik , bo 6500 to troszke jest .
kubson Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 kupi silnik i po 600km znowu mu coś walnie
zuloo Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Podjedz do kolesia i jebnij mu w zeby A tak na poważnie, musisz zadac sobie pytanie ile chcesz pojezdzic tym samochodem? Jak już chcesz smigac nim długo to można by robic pod siebie. Jak nie to złóż i sprzedaj :gwizdanie: byle jezdził. kupno uzywki<silnika> moze sie skonczyc tak jak z kupnem tego auta a zwłaszcza 2,5 tdi Ja bym raczej tanim kosztem naprawil i sprzedal a poszukal cos rozsądnego 1,9 albo benzzzyyyyn w turbinie....jesli chcesz mocy
dodos27 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 tak na poważnie to chciałbym nim długo pojeździć ale dołożyć do auta wartego 14000zł 6500zł to troche przesada a jeśli ma to być dobrze zrobione to tyle trzeba wydać [br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 21:39_________________________________________________znalazłem silnik po wymianie wałków rozrządu za 4000 zł to link http://moto.allegro.pl/audi-a6-c5-silnik-2-5-tdi-afb-idealny-stan-i1749124023.html tylko zastanawia mnie jak wyglądały obsady szklanek ????
Killer1984 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 musiałbyś się dowiedzieć dokładnie... ale z tego co wiem to możesz domagać się rozwiązania umowy bo można to podciągnąć pod wadę o której sprzedawca Cię nie poinformował... ale tak jak mówię, zasięgnij opinii u prawnika
Gość Damian A4 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Coś to mam głowice na sprzedaż
pawel1380 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Podjedz do kolesia i jebnij mu w zeby A tak na poważnie, musisz zadac sobie pytanie ile chcesz pojezdzic tym samochodem? Jak już chcesz smigac nim długo to można by robic pod siebie. Jak nie to złóż i sprzedaj :gwizdanie: byle jezdził. kupno uzywki<silnika> moze sie skonczyc tak jak z kupnem tego auta a zwłaszcza 2,5 tdi Ja bym raczej tanim kosztem naprawil i sprzedal a poszukal cos rozsądnego 1,9 albo benzzzyyyyn w turbinie....jesli chcesz mocy A potem ktoś jebnie w zęby Tobie..
g1zm0 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 moje sugestie po moich doswiadczeniach z awariami 2.5 tdi i kosztami ich napraw - kup anglika 1.9tdi i zrób swapa. z 2 aut zrobisz jeden wóz którym bedziesz mógł jeździć bardzo długo jeśli kochasz za wszelką cenę klekot ropniaków koszt podobny - kup wolnossącą benzynę o większej pojemnosci i też polatasz miło i przyjemnie oraz nie bedziesz miał stresów związanych z tym 2.5tdi z mojego punktu widzenia remont tego co masz średnio na jeża ma sens, nigdy nie iwesz czy po remoncie czasem głowica nie pęknie tak sobie jak to mi się przytrafiło a one potrafią takie psikusa zrobic
morsdicti Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Nic nie możesz zrobić odnośnie poprzedniego właściciela taka jest prawda niestety .... ja kupiłem jakiś czas temu Escorta (1.8 wolnossący agregat) po miesiącu pękł blok silnika, okazało się, że pękł w zupełnie innym miejscu, ale mechanik stwierdził że wcześniej był już uszkodzony w drugim ... i też niby wada ukryta - kuzyn prawnik odradził jakichkolwiek działań na drodze prawnej bo nic bym tym nie osiągnął tylko same koszta .... Wymienisz 2.5 TDI na inny "nowy" 2.5 TDI - prawdopodobnie za jakiś czas czeka Cię to samo - niestety ten silnik to nie jest obiekt którym Audi się kiedykolwiek chwaliło :/ Z drugiej strony 6.5 tys wwalić w remont tego .... przy aucie wartym 13-14 tyś ... też słabo. Niestety w Polsce Ciebie oszukują to i TY nie masz wyjścia i musisz oszukiwać - zrób go tak aby jeździł i sprzedaj ... ktoś tu kiedyś mądrze napisał na forum "kupując auto używane kupujesz też problem poprzedniego właściciela"
kuba84 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 ja bym zeswapował na 1,9 najlepsza opcja
IDUAL Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Dlaczego nikogo przed kupnem nie zastanawia dlaczego 2,5 tdi są o oko 2 nawet 3 tyś tansze od 1,9 tdi na roczniku. Wiadomo że coś nie tak. A co do sądu to jeżeli kupiłeś od zarejestrowanego handlaża lub komisu to muszą znać stan techniczny i wygrasz sprawe ale jeżeli od prywatnej osoby to nic nie zdziałasz tak zwana wada ukryta mógł nie wiedzieć. Zresztą masz odpowiedni dział o tym możesz tam zadać pytanie.
Kali S4 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 auto miało być sprawne , wałki były sprawdzane , rozrząd zrobiony , generalnie prawie wszystko. to jak w końcu,sprawdzane były te wałki czy nie?
Szamek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 ja bym zeswapował na 1,9 dokładnie, wrzucaj AWX, AVF
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja nie jestem zwolennikiem swapu itp. chyba ze już do końca będziesz jeździł tym autem bo przy sprzedaży każde będzie kręcił głową :gwizdanie: :gwizdanie:
Szamek Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 sorry ale swap AWX, AVF wyszedłby go taniej niż remont silnika, poza tym taki silnik kupi z mniejszym przebiegiem i to będzie 1.9 a nie 2.5 poza tym auto robi pod siebie-chce nim pojeździć, a klient później zawsze się znajdzie
aju Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 dokładnie, ja bym się nie zastanawiał, wywalał to 2,5 i wstawiał jakiś dobre 1,9
kubson Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ja bym remontował a nie wstawiał jakiegoś klekota 1.9 R4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się