lukjar7 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Panowie kto jest w stanie zespawać gtb22 na kolektor i przerobić na podcis? i ew jaka cena jestem zainteresowany,
lukjar7 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 z tym to nie bedzie problemu, problemem jest spawanie zeliwa i postawienie suszarki na miejscu bo jak wiemy to nie p&p
lukjar7 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 gtb nie ale brd tak, damy rade, mam w razie czego support
mnetzimny Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Można prosić o numery turbosprężarki z 2.0 TDI BRD która będzie pasować do mojej A4 B5 AHH ?? oraz co trzeba przerobić żeby ją zamontować .
bpl Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 laduj gtb2260vk , lepszy dol , mocniejsza gora , potencjal na jakies 320hp
mnetzimny Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Można prosić o numery turbosprężarki z 2.0 TDI BRD która będzie pasować do mojej A4 B5 AHH ?? oraz co trzeba przerobić żeby ją zamontować . Jako że dalej się nosze z zamiarem kupna turbosprężarki , mam dylemat . Co do turba z 2.0 TDI BRD , widzę że turbo jest ciężko kupić i nikt ci nie da logów z wiadomych przyczyn . Nowe to 3400 zł więc trochę kosztuje , a za używkę na którą ktoś da gwarancje przynajmniej 3 miesiące to też wyjdzie z 1500 zł . Jak wygląda sprawa z Garret-em z 2.7 TDI która jest dużo tańsza , ile wynosi koszt przeróbki który pozwoli wsadzić tą turbinę do 1.9 TDI VP ?? Rozumiem że turbo z 2.7 TDI jest wydajniejsze i żywotniejsze niż z 2.0 TDI BRD . Mody które przeprowadziłem w mojej 1.9 TDi AHH to : 216 , fmic , kat out , dolot AWX , sprzęgło z 2.0 TDI BRD i program oczywiście oraz DQS .
dejf Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Można prosić o numery turbosprężarki z 2.0 TDI BRD która będzie pasować do mojej A4 B5 AHH ?? oraz co trzeba przerobić żeby ją zamontować . Jako że dalej się nosze z zamiarem kupna turbosprężarki , mam dylemat . Co do turba z 2.0 TDI BRD , widzę że turbo jest ciężko kupić i nikt ci nie da logów z wiadomych przyczyn . Nowe to 3400 zł więc trochę kosztuje , a za używkę na którą ktoś da gwarancje przynajmniej 3 miesiące to też wyjdzie z 1500 zł . Jak wygląda sprawa z Garret-em z 2.7 TDI która jest dużo tańsza , ile wynosi koszt przeróbki który pozwoli wsadzić tą turbinę do 1.9 TDI VP ?? Rozumiem że turbo z 2.7 TDI jest wydajniejsze i żywotniejsze niż z 2.0 TDI BRD . Mody które przeprowadziłem w mojej 1.9 TDi AHH to : 216 , fmic , kat out , dolot AWX , sprzęgło z 2.0 TDI BRD i program oczywiście oraz DQS . Juby_p Ci ładnie zmodzi taką turbinkę do twojego AHH.
adrian998998 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Już jemu to mówiłem przez telefon:P
dejf Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Adrian, kiedy przyjeżdżasz na jakiegoś spota?
mnetzimny Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ja cie Adrian rozumiem a koszty mniej więcej przeróbki ??
dejf Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ja cie Adrian rozumiem a koszty mniej więcej przeróbki ?? No to napisz sobie do jubego to Ci wyceni.
adrian998998 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Dejf wiesz przeciez ze rozbilem auto...???? wiec teraz poszukiwania trwaja kolejnego
greg2505 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 panowie jaki łączny koszt gtb1756vk (turbo +przerobienie żeby podeszło p&p do 1.9 avf)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się