Musashi Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Tak od siebie dodam. 1Z to najlepsze TDi jakie mialem okazje miec. To genialny silnik... kwintesencja inzynierskiej mysli technicznej. Smiem twierdzic, ze juz nigdy lepszego silnika zadna fabryka nie wypusci. przeciez wszystkie silniki 1,9 tdi az po BKE VW to ta sama kwintesencja z grubsza - roznia sie turbina i systemem zasilania paliwem[br]Dopisany: 26 Sierpień 2011, 08:03_________________________________________________ a odnosnie czarnego weza po lewej stronie na tej fotce http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/571209845a26af29.html mechanik powiedzial mi wczoraj ze nie powinno byc w nim oleju i znowu pojawil sie metlik w glowie olej w dolocie zawsze sie bedzie pojawial. pochodzi z turbiny oraz z ukladu odp0wietrzania silnika.[br]Dopisany: 26 Sierpień 2011, 08:05_________________________________________________faktycznie na fotografii wyglada na niepolaczone sterowanie zaworem N75.
mati101086 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2011 panowie bo sam go odlaczylem jak odkrecalem weze zaraz sie wezme za wyciaganie go i czyszczenie a jak wpadnie troche gotowki to zakupie nowy n75. Logi bym i zrobil ale gdzies zapodzialem kabel
grippen Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 wszystko ok pomyj wszystkie węże odkręć IC wyczyść go dobra będzie nafta będzie później lepsze chłodzenie. dopatrzyłem się jednej rzeczy kabel elektro sprzęgła sprężarki masz chyba nie zaizolowany
mati101086 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 czyli mam wyciagnac caly IC i go wyczyscic ? w sumie moze to cos da bo wlasnie z weza ktory idzie do IC po odkreceniu wyplynelo troche tego oleju http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b31ea61b92e05c4d.html wiec napewno IC bedzie zawalony olejem
swimmer Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Koledzy czy silnik AHU to jest to samo co 1Z??
przemik Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Koledzy czy silnik AHU to jest to samo co 1Z?? Praktycznie tak... AHU to taki nowszy 1Z... technologicznie i konstrukcyjnie to samo. Roznią się tym ze AHU jest wyposazony w koło dwumasowe.
vauxhall95 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Koledzy czy silnik AHU to jest to samo co 1Z?? Praktycznie tak... AHU to taki nowszy 1Z... technologicznie i konstrukcyjnie to samo. Roznią się tym ze AHU jest wyposazony w koło dwumasowe. nie zawsze ahu ma dwumas.Ale ma 16 bitowca
swimmer Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 :confused4: o cholera a jak koledzy sprawdzić czy mój ahu ma dwumasę pewnie u mechanika?? A oco chodzi z tym 16 bitowcem?? dzięki za podpowiedź
vauxhall95 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 ecu(komputer) jest 16 bitowy.Ale ty raczej juz dwumas bedziesz mial,wiem ze poczatkowe ahu nieraz nie mialy.
swimmer Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dzięki a jakie mogą być przybliżone koszty wymiany takiego sprzęgła?
grippen Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dwumas około 1500 zł +sprzęgło komletne koło 700 zł + robocizna
spanky Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Dwumas około 1500 zł +sprzęgło komletne koło 700 zł + robocizna skad Ty masz takie ceny .... u forumowych sprzedawcow odpowiedznio ~1100 + ~500 zł ...
grippen Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 skad Ty masz takie ceny .... u forumowych sprzedawcow odpowiedznio ~1100 + ~500 zł ... napisałem około więc zależy czy będzie brał w sklepie czy naprzykład od Toma77
mati101086 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 Dobra odkopie swój stary temat gdyz nie chce zakladac kolejnego. Wiec tak zacytuje swoje pytanie ktore zadalem w temacie na temat lejacych wtryskow. Jakis uzytkownik potwierdzil ze to moga byc lejace wtryski lecz wczoraj po zrobieniu 200km na trasie zauwazylem jeszcze inne objawy witam u mnie tez zastanawiam sie nad tym czy wtryski nie leja czasami mam mianowicie nastepujace objawy. -Samochod podczas odpalania gdy jest zimny puszcza chure czarnego dymu. - Nie wazne czy silnik zimny czy cieply, nie wazne czy go przegonie zeby wydmuchac sadze zostawia pod wydechem czarna plame taka jakby z sadza czy coc - Podczas jazdy ze stala predkoscia puszcza takie jakby czarne bąki, nie dymi naczarno podczas gwaltownego przyspieszania - i lapie tryb awaryjny bynajmniej tak mi sie wydaje gdyz np rozedzam sie i nagle 120km/h pedal w podloce a samochod nie przyspiesza a te inne objawy a raczej objaw to taki ze gdy zaczynam delikatnie przyspiesza a zadziej pofczas jazdy stala predkoscia zamula auto na doslownie mniej niz sekunde i puszcza dzieje sie tak za kazdym razem podczas nie zbyt gwaltownego przyspieszania i na kazdym biegu Moze to jednak nie problem z wtryskami
Killer1984 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Dobra odkopie swój stary temat gdyz nie chce zakladac kolejnego. Wiec tak zacytuje swoje pytanie ktore zadalem w temacie na temat lejacych wtryskow. Jakis uzytkownik potwierdzil ze to moga byc lejace wtryski lecz wczoraj po zrobieniu 200km na trasie zauwazylem jeszcze inne objawy witam u mnie tez zastanawiam sie nad tym czy wtryski nie leja czasami mam mianowicie nastepujace objawy. -Samochod podczas odpalania gdy jest zimny puszcza chure czarnego dymu. - Nie wazne czy silnik zimny czy cieply, nie wazne czy go przegonie zeby wydmuchac sadze zostawia pod wydechem czarna plame taka jakby z sadza czy coc - Podczas jazdy ze stala predkoscia puszcza takie jakby czarne bąki, nie dymi naczarno podczas gwaltownego przyspieszania - i lapie tryb awaryjny bynajmniej tak mi sie wydaje gdyz np rozedzam sie i nagle 120km/h pedal w podloce a samochod nie przyspiesza a te inne objawy a raczej objaw to taki ze gdy zaczynam delikatnie przyspiesza a zadziej pofczas jazdy stala predkoscia zamula auto na doslownie mniej niz sekunde i puszcza dzieje sie tak za kazdym razem podczas nie zbyt gwaltownego przyspieszania i na kazdym biegu Moze to jednak nie problem z wtryskami Cześć Przyczyn może być kilka jak już pewnie wiesz bez logów Ciężko powiedzieć coś sensownego, aczkolwiek u mnie było podobnie ostatnio - okazało się, że wężyki paliwowe były pozatykane ( pewnie woda zamarzła... ) co prawda czasami pojawia się leciutkie kołysanie mocą ale tutaj szukałbym winowajcy w N75 ( przynajmniej u mnie ) Być może u Ciebie będzie podobnie a może będzie to zupełnie co innego
mati101086 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 logi to nie problem tylko pogoda gdyz zasypane drogi sa i nie ma szans by je bezpiecznie wykonac jedynie logi statyczne. Napewno pojde zobaczyc co tam pod maska sie dzieje. A czy moze byc to problem z przeplywka ?
Killer1984 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 może być jak najbardziej, możliwe, że czasem mierzy gorzej a czasami lepiej i dlatego czujesz falowanie mocy... może być stary lub przypchany filtr paliwa i ciężko mu pociągnąć ropkę itd przyczyn może być sporo niestety
mati101086 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 dobra zaczne od czyszczenia przeplywki bo z tego co pamietam ktos kiedys patrzac na moje logi mi sugerowal wlasnie ten zabieg
Killer1984 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 tylko myj ją "bezdotykowo" niektórzy mówią, żeby pędzelkiem potraktować ale wydaje mi się, że przy technologi jaka jest tam zastosowana to chybiony pomysł...
mati101086 Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 kurde wlasnie szukam czego na temat jak czyscic przeplywke lecz nie moge nic zlokalizowac jak do tej pory
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się