PG Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Zakładał ktos może takie spryski? Jak one się spisują? będą jakos pasować przyrezać w zderzak przedliftowy? http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-i-i1376930686.html wczoraj wlasnie wkladelem ten typ do przedlifta. pasuja i spisuja sie.
przemciotorun Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 a czasem nie te? http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-ii-i1376930728.html, chodzi o mocowanie spryskow, jak bralem z takim mocowaniem...
PG Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 nie, kupilem model I. mocowanie to nie problem model II trzeba pod kątem ustawiac a model I idzie pionowo. wsumie zdalem sie na wiedze sprzedawcy bo to on wlasnie zaproponowal model I jako najbardziej odpowiedni do przedliftu. noi nie zaluje bo fajnie weszly
przemciotorun Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 no tak jak piszesz, skoro te 1 sa latwiejsze w montazu to lepiej je brac do 2 trzeba dorabiac mocowania, ale tez bez problemu sie mieszcza....
pawlopwl Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 A w tym modelu I, jak jest z mocowaniem? dużo trzeba rzeźbić? wogóle, da sie to jakoś zrobić nie ściągając zderzaka?
PG Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 do modelu 1 trzeba miec gietkie a zarazem mocne blaszki. ja uzywam paskow z blachy perforowanej szerokosc okolo 1cm dostepne na skladach budowlanych. wtryskiwacz mocuje w 2 miejscach przy kroccu wodnym i wyzej, mam jakies foty wiec jak sie oderwe od swiatecznego sprzatania to postaram sie wkleic. ;p oczywiscie model I nie jest taki " hop siup na krowe i ciele gotowe" bo tez trzeba sie pomeczyc zeby to przymocowac ale jest duzo latwiejszy moim zdaniem od modelu II gdzie trzeba dodatkowo ustawiac go pod katem dochodzi jeszcze wyciecie otworu w zderzaku i przydaloby sie zeby wyszlo rowno zarowno po prawej jak i lewej stronie :gwizdanie: sciagac zderzak niestety trzeba. a jak jeszcze ktos chce przekladac zbiorniczek z 3.5 na 4.5l to trzeba sciagac kolo ,odkrecic nadkole a potem jeszcze przerabiac wspornik jezeli ktos ma IC bo 4.5l do przedliftu niechce wejsc plug&play, dodatkowo dochodzi przedluzenie wiazki od pompki oraz samych przewodow wodnych do szyb bo pompka jest duzo nizej. chyba ze ktos chce miec pompke od szyb wyzej a od swiatel nizej... ale w moim przypadku to wolalem zeby najpierw sie skonczyl plyn na swiatla a nie na szybe....
przemciotorun Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 ten 4,5l wchodzi prawie p&p do przedlifta, trzebe to mocowanie lekko przegiac ale to tyle roboty co nic.... gdzies powyzej wrzucilem fotke jak to wyglada
PG Opublikowano 24 Grudnia 2010 Opublikowano 24 Grudnia 2010 ten 4,5l wchodzi prawie p&p do przedlifta, trzebe to mocowanie lekko przegiac ale to tyle roboty co nic.... gdzies powyzej wrzucilem fotke jak to wyglada no wlasnie patrzylem wczesniej jak jest u Ciebie ale u mnie niestety wygiecie malo dawalo... i trzeba bylo wspornik przerabiac... moze sa jakies roznice miedzy 1.8t a 1.9...
Vandit Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 witam , trochę odświeżę, orientuje się ktoś czy nakładki spryskiwaczy od focusa choć trochę przypominają te od B5 bo takowych nie miałem okazji mieć w reku poniżej daje foto nakładek od focusa... Uploaded with ImageShack.us
przemciotorun Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 te bardzie przypominaja te ze skody od tadzie, tylko mocowanie inne, zobacz na allegro jak to wyglada
Vandit Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 nie chodzi o mocowanie tylko o sam wygląd i zastanawiam się czy duża jest różnica
przemciotorun Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 tak wyglada sprysk ze skody od tadzie http://img156.imageshack.us/i/dscf5007z.jpg/
wacek_l Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Czytam tego posta już któryś raz i wydaje mi się ze nie podołam z elektryką żeby się tak fajnie włączały czy jest ktoś kto może pomóc z okolic Nowego Sącz w podłączeniu tego mechanizmu ja na razie kompletuje cześć do mojego A4 zestaw od pana "tadzia" model 1 http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-i-i1376930686.html zbiornik: http://allegro.pl/zbiorniczek-spryskiwaczy-audi-a4-99-01-i1468469267.html I kable gdzie tkwi cały problem
burus2 Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Cały wątek przeczytany i zastanawiam się ponieważ mam przekaźnik od wycieraczek 229, wiem że do sterowania spryskami reflektorów potrzebny jest 389 ewentualnie 603. Czy można przełożyć kabelki ze starego przekaźnika do przekaźnika 389, 603 i dołożyć te 3 nowe kabelki od sprysków lamp ? Podpinam sie mam problem kupiłem przekaźnik 389 zanim rozebrałem i zobaczyłem że mam 229 zamiast 377 i co mam z tym fantem zrobić bo widze że koledze szymoonk nikt nie odpowiedział a też ma 229
henias1987 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 koledzy jak to w koncu ma byc, moze mi ktos to narysuje ;/ mam angola na czesci ze spryskami i chce cala instalacje przelozyc do swojej i jak z tymi przekaznikami ma byc to juz nie wiem ;/
HaVoK Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 witaj zestaw jest idealny .musisz dokupić troszkę więcej przewodu bo jest za mało ,i dorobić mocowanie dysz spryskiwaczy z jakiejś blachy najlepiej ,otwory w zderzaku robiłem frezarką ręczną ,poradzisz sobie wiem bo sam mam taki od 2 tygodni.podłączenie fabryczne jest takie ze po ok 3 sek po przytrzymaniu sprysku szyby przedniej wysuwają się spryskiwacze lamp,a tu masz jak to wszystko podłączyć demontujesz osłonę pod kierownicą na wprost mamy skrzynkę przekaźnikową a w niej przekaźnik o numerze 377, wyciągasz go w podstawce tego przekaźnika brakuje 3 styków. Styki są numerowane od 1 do 18. Musimy mieć odpowiednie styki do przekaznika dokładamy styk numer 9 - kabelek od tego styku prowadzimy do do styku gniazda bezpiecznika od świateł to jest nr 20 dokładamy styk numer 6 - kabelek od tego styku prowadzimy i łączmy ze stykiem "+" pompki wysokiego ciśnienia dokładamy styk numer 15 - kabelek od tego styku prowadzimy do skrzynki bezpiecznikowej do wolnego miejsca w skrzynce bezpieczników 7. drugie wolne miejsce pod bezpiecznik także uzupełniamy stykiem i prowadzimy kabel do zacisku 30 (zasilanie) widocznego na spodzie skrzynki przekaźnikowej 8. drugi kabelek z pompki łączymy do masy (na pompce są oznaczone styki jako "+" i "-" - nie pomylić). 10. W miejsce po przekaźniku 377 zakładamy przekaźnik o numerze 389 i to wszystko.pozdrawiam Poczytaj cały temat. Jest tu wszystko co trzeba.
zgredek27 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Panowie, a myślał ktos o takim motywie. Czy da sie zaadaptowac manetke od avanta do sedana? I w miejsce właczenia tylnej wycieraczki podłączyć sobie spryski lamp? Ułatwiło by to kombinowanie z przkaźnikami itp. Jest to do zrobienia?
henias1987 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Poczytaj cały temat. Jest tu wszystko co trzeba. tylko ze ja nie mam przekaznika 389 i 377 mam inne juz nie pamietam oznaczen ;/ angol mial oddzielny na spryski lamp a polak tez calkiem inny i to jest wersja 96' ze spryskami a te przekazniki 389 i 377 dopiero robili po 97'
przemciotorun Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Panowie, a myślał ktos o takim motywie. Czy da sie zaadaptowac manetke od avanta do sedana? I w miejsce właczenia tylnej wycieraczki podłączyć sobie spryski lamp? Ułatwiło by to kombinowanie z przkaźnikami itp. Jest to do zrobienia? tez tak chcialem zrobic.... ale skonczylo sie na dodatkowym przycisku..
zgredek27 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Ok, spryski w drodze, manetka od avanta w drodze, ma ktos może wiedzę czy manetki oprócz dodatkowej funkcji tylnej szyby i tym samym kabli różnią się czymś? Jeśli nie.. i jest to jedynie kwestia podpięcia pod manetke pompki, to chyba będzie najprostsze i najlepsze rozwiązanie do sedanów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się