Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHU] Jak dorezać spryskiwacze lamp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stara pompka od szyb zostaje tylko dokłada się drugą do spryskiwaczy reflektorów zbiornik można wymienić na ten przystosowany do dwóch pompek, ja nie wymieniałem tylko dorezałem pompkę do starego zbiornika.

Fotki jak obiecałem.

20090711001.th.jpg

20090711002.th.jpg

Opublikowano

Stara pompka od szyb zostaje tylko dokłada się drugą do spryskiwaczy reflektorów zbiornik można wymienić na ten przystosowany do dwóch pompek, ja nie wymieniałem tylko dorezałem pompkę do starego zbiornika.

Fotki jak obiecałem.

20090711001.th.jpg

20090711002.th.jpg

Chcę założyć HID i też myślę o takim modzie.

Nie ma problemu z wycinaniem dziur w zderzaku?

może podjedziesz we wtorek na spot do Katowic

Mógłbym zobaczyć to sobie z bliska :wink4:

Opublikowano

Zaba84 a czujniki położenia nadwozia do tych HID-ów też zakładasz ?

Jeżeli nie to nie chcę się z tobą mijać na drodze bo moje gały będą tak wyglądały :shocked:

Opublikowano

system poziomowania xenonów to potłuc o kat d*py i tak nie nadążają na polskich dziurach :decayed:

Opublikowano

system poziomowania xenonów to potłuc o kat d*py i tak nie nadążają na polskich dziurach :decayed:

Na pewno jest tak jak mówisz, bo widać to porównując oryginalne xenony z dorabianymi własnoręcznie.

Ja bym tego nie założył bo bał bym się że ktoś we mnie wjedzie, ale czy to ważne że kogoś oślepiasz.

Opublikowano

nie wszystkie samochody maja poziomowanie xenonów i spryski i takie były wypuszczane z fabryki na europejskie drogi z przed lat

ja mam auto seryjne bez xenonów

zamontowałem sobie nowe ori lampy d2s z aso i system sprysków i jakoś nie zauważyłem że oślepiam innych

ważne jest aby był to ori żarnik a nie jakiś chinol bo róznica jest ogromna i nie wposmne o bdb ustawieniu świateł

Opublikowano

tak tak widać tak że nie widać, mam merca z ori xenonami oraz audi z dorezanymi xenonami i nie widać różnicy więc skończcie gadać, czy dorezany czy nie zasada lampy wyładowczej jest taka sama.

Ważne żeby palnik nie był za szkłem a w soczewce

Opublikowano

kolego aju a co to za różnica soczewka czy zwykła lampa :cool1: w przypadku xenona

nowy Forester Subaru lampa zwykła i żarnik D2R świeci bdb ładnie

ja miałem załozone hid 6000 świeciło to zdecydowanie lepiej niz zwykła H7 ale jak załozyłem lampe przystowana z soczewką d2s na ori zarnik 4300k czyli to samo co a4 z ori zezonami jak z ASO to róznica kolosalna miedzy hid na soczewce h7 a ori zezonami na d2s

i nigdy juz nie wstawie chinola w lampe

dlatego wolałem wydać 2400zł na nowe ori lampy i niż pier...ć sie z ponownie z hidami

Opublikowano

witaj zestaw jest idealny .musisz dokupić troszkę więcej przewodu bo jest za mało ,i dorobić mocowanie dysz spryskiwaczy z jakiejś blachy najlepiej ,otwory w zderzaku robiłem frezarką ręczną ,poradzisz sobie wiem bo sam mam taki od 2 tygodni.podłączenie fabryczne jest takie ze po ok 3 sek po przytrzymaniu sprysku szyby przedniej wysuwają się spryskiwacze lamp,a tu masz jak to wszystko podłączyć

demontujesz osłonę pod kierownicą na wprost mamy skrzynkę przekaźnikową a w niej przekaźnik o numerze 377, wyciągasz go w podstawce tego przekaźnika brakuje 3 styków. Styki są numerowane od 1 do 18. Musimy mieć odpowiednie styki do przekaznika

dokładamy styk numer 9 - kabelek od tego styku prowadzimy do do styku gniazda bezpiecznika od świateł to jest nr 20

dokładamy styk numer 6 - kabelek od tego styku prowadzimy i łączmy ze stykiem "+" pompki wysokiego ciśnienia

dokładamy styk numer 15 - kabelek od tego styku prowadzimy do skrzynki bezpiecznikowej do wolnego miejsca w skrzynce bezpieczników

7. drugie wolne miejsce pod bezpiecznik także uzupełniamy stykiem i prowadzimy kabel do zacisku 30 (zasilanie) widocznego na spodzie skrzynki przekaźnikowej

8. drugi kabelek z pompki łączymy do masy (na pompce są oznaczone styki jako "+" i "-" - nie pomylić).

10. W miejsce po przekaźniku 377 zakładamy przekaźnik o numerze 389

i to wszystko.pozdrawiam :hi:

To jest rozwiazanie jak ori?

Czy w b6 bedzie taki sam schemat?

Opublikowano

Zaba84 a czujniki położenia nadwozia do tych HID-ów też zakładasz ?

Jeżeli nie to nie chcę się z tobą mijać na drodze bo moje gały będą tak wyglądały :shocked:

:polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

co wy z tymi sensorami xenonów

ile smiga ludzi na hidach 10000K w starych rupciach to ich trzeba tępić :wallbash:

Opublikowano
kolego aju a co to za różnica soczewka czy zwykła lampa cool1 w przypadku xenona

źle to napisałem chodziło mi o lampę ze szkłem z "wypustkami" kierującą snop światła, np w starszych a4 b5 :) tam to ksenon to masakra, w soczewce jest normalny snop światła jak biblia karze .

Nie możesz porównywać 6k do 4,3K bo wiadomo że na 4,3K będzie dużo jaśniej :good:

Opublikowano

Zaba84 a czujniki położenia nadwozia do tych HID-ów też zakładasz ?

Jeżeli nie to nie chcę się z tobą mijać na drodze bo moje gały będą tak wyglądały :shocked:

niee... ustawiam tak zeby swiecily po galach takim jak ty..:D

a spryski po to zeby lepiej swiecily.....

Opublikowano

witaj zestaw jest idealny .musisz dokupić troszkę więcej przewodu bo jest za mało ,i dorobić mocowanie dysz spryskiwaczy z jakiejś blachy najlepiej ,otwory w zderzaku robiłem frezarką ręczną ,poradzisz sobie wiem bo sam mam taki od 2 tygodni.podłączenie fabryczne jest takie ze po ok 3 sek po przytrzymaniu sprysku szyby przedniej wysuwają się spryskiwacze lamp,a tu masz jak to wszystko podłączyć

demontujesz osłonę pod kierownicą na wprost mamy skrzynkę przekaźnikową a w niej przekaźnik o numerze 377, wyciągasz go w podstawce tego przekaźnika brakuje 3 styków. Styki są numerowane od 1 do 18. Musimy mieć odpowiednie styki do przekaznika

dokładamy styk numer 9 - kabelek od tego styku prowadzimy do do styku gniazda bezpiecznika od świateł to jest nr 20

dokładamy styk numer 6 - kabelek od tego styku prowadzimy i łączmy ze stykiem "+" pompki wysokiego ciśnienia

dokładamy styk numer 15 - kabelek od tego styku prowadzimy do skrzynki bezpiecznikowej do wolnego miejsca w skrzynce bezpieczników

7. drugie wolne miejsce pod bezpiecznik także uzupełniamy stykiem i prowadzimy kabel do zacisku 30 (zasilanie) widocznego na spodzie skrzynki przekaźnikowej

8. drugi kabelek z pompki łączymy do masy (na pompce są oznaczone styki jako "+" i "-" - nie pomylić).

10. W miejsce po przekaźniku 377 zakładamy przekaźnik o numerze 389

i to wszystko.pozdrawiam :hi:

To jest rozwiazanie jak ori?

Czy w b6 bedzie taki sam schemat?

cześć. musisz sprawdzić czy masz przekaznik 377. jeżeli tak to powinno być ok. :hi: :hi:

Opublikowano

Witam.

Zamówiłem polecany przez Was zestaw sprysków z alledrogo (165 zeta), w aso zbiornik 6,5L na dwie pompki (211 zeta) oraz wspomniany przekaźnik 389 (150 zeta) + oczywiście styki i wtykę do nowej pompki + styki do wtyki( w sumie to już będzie jakieś 650 zeta). Dla informacji, w aso ori sprysk podnoszony to koszt 323 zeta / jedna szt(!), plus ori pompka 200 zeta oraz 35 zeta każdy metr przewodu ciśnieniowego - dlatego kupiłem ten zestaw z alledrogo.

Za dwa do trzech dni powinno wszystko już być u mnie. Podczas montażu mam zamiar w 100% wykonywać polecenia kolegi czaja77 i mam ogromną nadzieję się nie zawieść :) .

Porobię jak zwykle kilka fotek. Wyniki postaram się opisać i pokazać. Nastepny krok to już xenonki... ale trochę kasu, znaczy czasu musi upłynąć :disgust: , bo to też jakieś 300 - 800 zeta - w zależności od drogi jaką obiorę.

Pozdrawiam wszystkich, a w szczegulności czaja77 bo to dzięki niemu zdecydowałem się na montaż spryskiwaczy, dlatego że w gre wchodziło tylko i wyłącznie działanie jak oryginał, z manetki, a nie rezanie dodatkowych jakiś przycisków czy tam czego innego. No ale jak wyjdzie - zobaczymy.

Aaaaaa i tylko nie napisałeś jaki bezpiecznik zapodałeś ( jaką moc ) w podłączeniu styku 15 i zacisku 30. Dopiszesz?

Opublikowano

Mam ten sam zestaw ale jak się okazało pompka była z awarią ( to pewnie jeden z tych przypadków wadliwych wyprodukowanych 1/10), ale chyba trochę się pośpieszyłeś z tym zbiornikiem, za ten sam z dwiema pompkami z Allegro mogłeś dać 100 max :gwizdanie:, sporo jest do sprzedania A4 na części i tak mi się udało kupić no ale ja mam u siebie spryski na przycisk, idzie trochę mniej płynu no i taniej a efekt ten sam. Ale zakup :good: i oby ci służył

Opublikowano

Wiem , wiem, żona też mi tak powiedziała - przepłaciłeś! A ja poprostu chciałem sobie, a raczej mojej audi dokupić coś świeżego, nowego, pachnącego salonem..... :naughty: . Żonie się nie dziwię bo zazdrosna, ale Wam to trochę tak. Wy tak czasem nie macie? Że nie chcecie części ze starego auta z którym bóg i może partia tylko wiedzą co sie działo?

A tak poważnie to chyba poprostu nie miałem szczęścia - bo poprostu po tygodniu szukania w sieci dałem sobie spokój, nie znalazłem ( może źle szukałem ) całego zbirnika, nie klejonego, z uszczelkami na dwie pompki i o pojemności 6,5L ( bo taki wchodzi wg etki, nr. rys.955-30 dla modelu z 98, poz.nr. 3, a przynajmniej tak mi powiedziano w aso ) :naughty:

Opublikowano

Stary, o ilu ja nowych rzeczach do swojego autka nie powiedziałem :gwizdanie:, ja musiałem zaoszczędzić bo zbiegło mi się w czasie kilka kosztownych spraw. Swoją drogą w ASO kilka razy mnie wprowdzili w błąd że nie pasuje, co pan opowiada, niemożliwe, itd. Żona zmieni zdanie jak zobaczy końcowy efekt :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...