siwucha 1 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 W ASO VW pod Poznaniem zaproponowano mi 2100brutto z pompą wody, przy okazji odgrzybianie klimy, filtr kabinowy, wymiana płynu hamulcowego i oleju (własny olej Mobil 1 LL), jakieś 2500brutto powinno wyjść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 sporawo ale masz spokój na następne ileś tam tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rslj 0 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Panowie, kiedy warto zrobić wypalanie serwisowe dpf przez vcds?, czy można to robić bez ograniczeń?, jakie są wartości w blokach mierzalnych kiedy warto zrobić wypalanie?. Oil ash u mnie to 0,06l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 nie warto robic wypalania serwisowego, w Twoim wypadku jesli masz oil ash w takich wartosciach, to rozumiem, ze Twoj samochod ma przejechane okolo 50-60tys km wiec badz spokojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rslj 0 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Mam przejechane 32 tys, tylko w większości po mieście i raz na miesiąc mi się kontrolka zapala, a nie bardzo mam jak od razu jechać wg książki i zwykle kontrolka sama gaśnie. Wczoraj podczas wypalania dpfa podczas jazdy miejskiej miałem srednie spalanie 20l aż w końcu i tak kontrolka się zapaliła, a za nim dojechałem na trasę, żeby wypalić to wcześniej zgasła, ale obroty silnika i spalanie nie spadły. Oczywiście po przejachaniu około 20 min na trasie z obrotami 2500 na min, obroty i spalanie na biegu jałowym wróciły do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 jak masz problem z wypalaniem dpf'a... (nie masz gdzie go wypalic od razu) to proponuje zostawic samochod zapalony na kilka minut, zeby sobie pochodzil na wolnych obrotach - po okolo 15 minutach filtr bedzie wypalony - obroty spadna do okolo 650rpm aha... i jeszcze jedno - filtr zacznie sie wypalac tylko wtedy, jak silnik bedzie zagrzany(90C) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 W CAPA toto dziala podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ 1 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 wypalanie? tak - to naturalna sprawa, ze jak auto stoi, to pokilku chwilach zaczyna sie regeneracja proponuje troszke dluzej studzic turbinki, jesli sie duzo jezdzi po miescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genesis 0 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Masz diesla a nie masz okazji, żeby pojechać choć raz na tydzień na 15km w traskę, żeby wypalić dpfa? Kontrolka nie powinna w ogóle się zapalać, bo to znak, że warunki do regeneracji są wyjątkowo marne. Zwykle filtr się bezinfiormacyjnie wypala, nawet w mieście to idzie zrobić, bo jak widzisz, że na postoju obroty się podniosły to skręcam w ulicę z mniejszym ruchem i choćbym miał jechać na dwójce i wysokich obrotach to przynajmniej się uda go wypalić. A nawet jeśli w ciągu dnia nie miałem takiej możliwości to wybieram się wieczorkiem na półgodzinną przejażdżkę dla zdrowia swojego i autka. Kontrolka nie powinna się zapalać nawet przez całe życie autka. Ona się zapala dopiero po kilku nieudanych cyklach regeneracji. A każdy taki cykl dodaje bonusa w postaci niespalonego paliwa do oleju silnikowego. Co do wypalania serwisowego - to jest ostateczność i po prostu niszczenie oraz zmniejszanie żywotności dpfa. W ogole nie jest to zalecane, chyba, że nie mamy już innego wyjścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Takie tam małe rezanko zrobiłem jakby ktoś chciał załozyc sobie http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/asystent-swiatel-drogowych-high-beam-assist-236568/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Panowie, co ja mam za zderzak, ze listwa od ski nie pasuje? Genesis, cos jest chyba nie tak, bo wczoraj zrobilem trase 500 km, a dzisiaj jezdzac w trakcie czyszczenia klimy przy wlaczonym silniku zapalila sie kontrolka dpf. Podlacze sie zaraz vcdsem i sprawdze wartosci na filtrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Pewnie masz zwykly zderzak, a do tego jest potrzebny S4/S-line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 No to mam do sprzedania nowa listwe )) Chyba, przedniego parktronica wrzuce od razu, jakie koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Adv Meas Block -> soot mass measured, oil ash - to Cie interesuje! jesli masz trudnosci ze znalezieniem, mozesz z klawiatury pierwsze litery wpisac - tylko najpierw kliknij na liste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Juz drugi raz widze dzisiaj to: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Juz drugi raz widze dzisiaj to:http://img.tapatalk.com/50bb666c-ecac-c73f.jpg To niedobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregski 2 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Dzis go probowalem wypalic obserwujac parametry, udalo sie zejsc z 30 do 7. Do tego traska 500 km dosc szybko - powinno byc ok. Posiedzialem dzis z czlowiekiem ktory sie zna i ma sprzet nad swoim AMI - modul ami mimo tego, ze jest widoczny jest chyba uwalony. Nie dal sie przetestowac w zaden sposob, caly czas nie chce widziec muzy z iphona, podlaczalismy tez inne kabelki np usb itp. Kupie inny modul i sie przekonam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwucha 1 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Panowie, wiecie może czy w naszych B8 jest nadal ten felerny napęd pompy oleju z tym krótki "imbusikiem" który się wyciera i może doprowadzić do zatarcia silnika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Panowie, wiecie może czy w naszych B8 jest nadal ten felerny napęd pompy oleju z tym krótki "imbusikiem" który się wyciera i może doprowadzić do zatarcia silnika??? od któregoś tam miesiąca 2009 nie ma w 2008 jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ja tam wiem że go wydłuzyli o 1 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się