Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak dla mnie nie ma dużej różnicy między jedna a drugą lotką więc po co się męczyć:decayed:

+1 jak dla mnie zbędny zabieg

Jest ładniejsza i inaczej wyprofilowana, kwestia gustu, mi się podoba :naughty:

Ja wychodzę z założenia, ze albo pełen S-line albo S-line bez S :wink: u mnie juz postanowione wiec bede szukal tej lotki. Jakby ktos znalazl przypadkiem to bede wdzieczny :hi:

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzięki Bogdan. Masz może numer tej pompki?

Niestety nie, wiesz kupiłem kompletny zbiornik i nie interesowałem się pompką, ale będę miał chwilke to coś wyszukam:wink:

Opublikowano
Dzięki Bogdan. Masz może numer tej pompki?

Niestety nie, wiesz kupiłem kompletny zbiornik i nie interesowałem się pompką, ale będę miał chwilke to coś wyszukam:wink:

Super, dzięki!

Opublikowano

Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie :naughty:

Opublikowano
Panowie jeździł ktoś na takich ? chodzi mi o parametry. 9J et 33

FELGA AUDI A6 19'' 5X112 9J ET33 4H0601025L AU035 (3892201186) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Może ktoś ma foto jak taka felga wygląda na b8 ?

Jeszcze jedno pytanko między felgą 8,5j a 9j w szerokości będzie różnica 5mm tak ? dobrze myślę ?

Też mi się to koło podoba, najczęściej spotykane na A8, z dobrą oponą mogło by ciekawie wyglądać. Tak jak Miron pisze może przycierać jak będzie przysiadał na dziurach, może ratunkiem było by założenie opony 235/40R19, zawze masz o 5 mm głębiej krawędź opony.

---------- Post dopisany at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:04 ----------

A tutaj link do fajnej stronki, wpisujesz dotychczasowe parametry felgi albo felgi fabrycznej a poniżej tej nowej i wylicza Ci średnice, przekłamanie w wskazaniu km rysuje różnicę ET itp. Fajne do takiej prostej wizualizacji przy zmianie kół.

Online Wheel and Tyre Fitment Calculator. Offset, Tyre Stretch and Speedo Error | Will They Fit

Opublikowano
Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie :naughty:

Szukaj INTERPAKa. Czarny polysk, otwierany na obie strony. Albo THULE, ale to inna klasa cenowa...

Ja mam Interpaka z kumplem do spolki i moge tylko polecic:wink: Cztery pary nart+ ekwipunek i nawet wyglada.

Opublikowano
Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie :naughty:

Szukaj INTERPAKa. Czarny polysk, otwierany na obie strony. Albo THULE, ale to inna klasa cenowa...

Ja mam Interpaka z kumplem do spolki i moge tylko polecic:wink: Cztery pary nart+ ekwipunek i nawet wyglada.

Dzięki za info! Stwierdziłem, że w tym roku sobie wypożyczę. Zaklepałem Interpacka właśnie (model 6.6). Razem z belkami bazowymi za tydzień to koszt 250 zł (cena z Warszawy). Myślę, że na obecną chwilę to lepszy pomysł niż zakup, bo po zimie na Allegro mogą się pojawić tańsze sztuki.

---------- Post dopisany at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

Jeszcze jedno pytanie. Jak jest z mocowaniem np. nart w takim bagażniku? Po prostu wrzucasz do środka i sobie skaczą na dołkach, czy są jakieś "szelki", żeby to wszystko jakoś przymocować w środku?

Opublikowano
Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie :naughty:

Szukaj INTERPAKa. Czarny polysk, otwierany na obie strony. Albo THULE, ale to inna klasa cenowa...

Ja mam Interpaka z kumplem do spolki i moge tylko polecic:wink: Cztery pary nart+ ekwipunek i nawet wyglada.

Dzięki za info! Stwierdziłem, że w tym roku sobie wypożyczę. Zaklepałem Interpacka właśnie (model 6.6). Razem z belkami bazowymi za tydzień to koszt 250 zł (cena z Warszawy). Myślę, że na obecną chwilę to lepszy pomysł niż zakup, bo po zimie na Allegro mogą się pojawić tańsze sztuki.

---------- Post dopisany at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

Jeszcze jedno pytanie. Jak jest z mocowaniem np. nart w takim bagażniku? Po prostu wrzucasz do środka i sobie skaczą na dołkach, czy są jakieś "szelki", żeby to wszystko jakoś przymocować w środku?

Są pasy do mocowań też mam interpacka otwierany na obie strony. Nie używam go w ogóle w sumie. Ja bym wypożyczył za 5stów za miesiąc:P

Opublikowano

Ja potrzebuję tylko na tydzień ;) Jakbyś chciał się pozbyć, to daj znać ;)

---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ----------

Padła mi żarówka. Jakie kupić na wymianę?

- Osram Night Breaker Unlimited

- Philips Blue Vision (nie dają jakiejś tandetnej niebieskiej poświaty?)

- Philips Xtreme Vision

- jakiś inny wynalazek?

Opublikowano

W borze miałem Phillips Blue Vision i Xtreme Vision. Dużej różnicy na H4 nie widziałem, a Xtreme Viosn padły bardzo szybko. Blue Vision świeci dużo lepiej niż zwykłe H4, i całkiem ładnie wygląda, bo światło nie jest tak chamsko żółte :wink:

Opublikowano

Bora dobre auto, też jeździłem :decayed: Dzięki za poradę.

Opublikowano

Panowie,

mam pytanko odnosnie kalibrowania kata skretu - od jakiegos czasu podczas jazdy na wprost mam kierownice skrzywiona o 11st w lewo i podobno da sie ja skalibrowac poprawnie.

kalibracje robi sie na wylaczonym silniku/stacyjne/ czy zapalonym? bo juz sie pogubilem.

mam u siebie ADS, ale wszystko odbywa sie w sterowniku STEERING WHEEL.

dzieki z gory za wskazowki

Opublikowano

Kierownice masz fizycznie skręconą?

Opublikowano

Jak masz fizycznie skręconą przy jeżdzie na wprost, to ustaw sobie zbieżność. Kompem to tu nic nie poradzisz. :wink:

Opublikowano

geometria swoja droga. wiem, ze da sie ja ustawic poprzez kalibracje kata skretu - i o to pytam

Opublikowano

Kąt skrętu to sobie pewnie ustawisz ale kiera dalej będzie krzywo.

---------- Post dopisany at 00:59 ---------- Poprzedni post napisany at 00:56 ----------

Tu masz jak ustawić kąt skr.

http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-montaz-crusie-control-system-tempomat-przelacznikami-195073/

Opublikowano

dzieki - znam te schematy.

tylko w dalszym ciagu nie wiem, czy trzeba miec wlaczony samochod, czy na wylaczonym silniku. a moze na stacyjce.

Opublikowano

Myślę, że na zapalonym, na zgaszonym ręce połamiesz kręcąc. :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...