pieron82 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 jak dla mnie nie ma dużej różnicy między jedna a drugą lotką więc po co się męczyć +1 jak dla mnie zbędny zabieg Jest ładniejsza i inaczej wyprofilowana, kwestia gustu, mi się podoba Ja wychodzę z założenia, ze albo pełen S-line albo S-line bez S u mnie juz postanowione wiec bede szukal tej lotki. Jakby ktos znalazl przypadkiem to bede wdzieczny
proximpuh Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Dzięki Bogdan. Masz może numer tej pompki? Niestety nie, wiesz kupiłem kompletny zbiornik i nie interesowałem się pompką, ale będę miał chwilke to coś wyszukam:wink:
Hohe Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Dzięki Bogdan. Masz może numer tej pompki? Niestety nie, wiesz kupiłem kompletny zbiornik i nie interesowałem się pompką, ale będę miał chwilke to coś wyszukam:wink: Super, dzięki!
sowiq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie
mumen Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Panowie jeździł ktoś na takich ? chodzi mi o parametry. 9J et 33FELGA AUDI A6 19'' 5X112 9J ET33 4H0601025L AU035 (3892201186) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Może ktoś ma foto jak taka felga wygląda na b8 ? Jeszcze jedno pytanko między felgą 8,5j a 9j w szerokości będzie różnica 5mm tak ? dobrze myślę ? Też mi się to koło podoba, najczęściej spotykane na A8, z dobrą oponą mogło by ciekawie wyglądać. Tak jak Miron pisze może przycierać jak będzie przysiadał na dziurach, może ratunkiem było by założenie opony 235/40R19, zawze masz o 5 mm głębiej krawędź opony. ---------- Post dopisany at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:04 ---------- A tutaj link do fajnej stronki, wpisujesz dotychczasowe parametry felgi albo felgi fabrycznej a poniżej tej nowej i wylicza Ci średnice, przekłamanie w wskazaniu km rysuje różnicę ET itp. Fajne do takiej prostej wizualizacji przy zmianie kół. Online Wheel and Tyre Fitment Calculator. Offset, Tyre Stretch and Speedo Error | Will They Fit
griga-st Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie Szukaj INTERPAKa. Czarny polysk, otwierany na obie strony. Albo THULE, ale to inna klasa cenowa... Ja mam Interpaka z kumplem do spolki i moge tylko polecic:wink: Cztery pary nart+ ekwipunek i nawet wyglada.
sowiq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie Szukaj INTERPAKa. Czarny polysk, otwierany na obie strony. Albo THULE, ale to inna klasa cenowa... Ja mam Interpaka z kumplem do spolki i moge tylko polecic:wink: Cztery pary nart+ ekwipunek i nawet wyglada. Dzięki za info! Stwierdziłem, że w tym roku sobie wypożyczę. Zaklepałem Interpacka właśnie (model 6.6). Razem z belkami bazowymi za tydzień to koszt 250 zł (cena z Warszawy). Myślę, że na obecną chwilę to lepszy pomysł niż zakup, bo po zimie na Allegro mogą się pojawić tańsze sztuki. ---------- Post dopisany at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- Jeszcze jedno pytanie. Jak jest z mocowaniem np. nart w takim bagażniku? Po prostu wrzucasz do środka i sobie skaczą na dołkach, czy są jakieś "szelki", żeby to wszystko jakoś przymocować w środku?
wrclaguna Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Cyfrowe radio DAB+ w Polsce: test - Car Audio Auto Świat
Gibons Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Pany, może ktoś polecić jakiś ludzki bagażnik na narty (trumna)? Żeby nie wiało od tego tandetą, trochę się zmieściło i jakoś ludzko wyglądało na aucie Szukaj INTERPAKa. Czarny polysk, otwierany na obie strony. Albo THULE, ale to inna klasa cenowa... Ja mam Interpaka z kumplem do spolki i moge tylko polecic:wink: Cztery pary nart+ ekwipunek i nawet wyglada. Dzięki za info! Stwierdziłem, że w tym roku sobie wypożyczę. Zaklepałem Interpacka właśnie (model 6.6). Razem z belkami bazowymi za tydzień to koszt 250 zł (cena z Warszawy). Myślę, że na obecną chwilę to lepszy pomysł niż zakup, bo po zimie na Allegro mogą się pojawić tańsze sztuki. ---------- Post dopisany at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- Jeszcze jedno pytanie. Jak jest z mocowaniem np. nart w takim bagażniku? Po prostu wrzucasz do środka i sobie skaczą na dołkach, czy są jakieś "szelki", żeby to wszystko jakoś przymocować w środku? Są pasy do mocowań też mam interpacka otwierany na obie strony. Nie używam go w ogóle w sumie. Ja bym wypożyczył za 5stów za miesiąc:P
sowiq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja potrzebuję tylko na tydzień Jakbyś chciał się pozbyć, to daj znać ---------- Post dopisany at 16:37 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ---------- Padła mi żarówka. Jakie kupić na wymianę? - Osram Night Breaker Unlimited - Philips Blue Vision (nie dają jakiejś tandetnej niebieskiej poświaty?) - Philips Xtreme Vision - jakiś inny wynalazek?
Cocco Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 W borze miałem Phillips Blue Vision i Xtreme Vision. Dużej różnicy na H4 nie widziałem, a Xtreme Viosn padły bardzo szybko. Blue Vision świeci dużo lepiej niż zwykłe H4, i całkiem ładnie wygląda, bo światło nie jest tak chamsko żółte
sowiq Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Bora dobre auto, też jeździłem Dzięki za poradę.
_Gabriel_ Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Panowie, mam pytanko odnosnie kalibrowania kata skretu - od jakiegos czasu podczas jazdy na wprost mam kierownice skrzywiona o 11st w lewo i podobno da sie ja skalibrowac poprawnie. kalibracje robi sie na wylaczonym silniku/stacyjne/ czy zapalonym? bo juz sie pogubilem. mam u siebie ADS, ale wszystko odbywa sie w sterowniku STEERING WHEEL. dzieki z gory za wskazowki
Hohe Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jak masz fizycznie skręconą przy jeżdzie na wprost, to ustaw sobie zbieżność. Kompem to tu nic nie poradzisz.
_Gabriel_ Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 geometria swoja droga. wiem, ze da sie ja ustawic poprzez kalibracje kata skretu - i o to pytam
Hohe Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Kąt skrętu to sobie pewnie ustawisz ale kiera dalej będzie krzywo. ---------- Post dopisany at 00:59 ---------- Poprzedni post napisany at 00:56 ---------- Tu masz jak ustawić kąt skr. http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/all-b8-montaz-crusie-control-system-tempomat-przelacznikami-195073/
_Gabriel_ Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 dzieki - znam te schematy. tylko w dalszym ciagu nie wiem, czy trzeba miec wlaczony samochod, czy na wylaczonym silniku. a moze na stacyjce.
Hohe Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Myślę, że na zapalonym, na zgaszonym ręce połamiesz kręcąc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się