st4yKool Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Niestety powietrze w Polsce wbrew pozorom mamy tragiczne.. i nie przez auta, tylko elektrownie weglowe.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
LukiKRK Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Niestety powietrze w Polsce wbrew pozorom mamy tragiczne.. i nie przez auta, tylko elektrownie weglowe.. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Zanieczyszczenia komunikacyjne to zaleznie od regionu 20-40% ale fakt wiekszosc syfu w powietrzu przez węgiel i palenie smieci w piecach Tapniete z SGS7
SpierfolES Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 Moj rekord spalania już po chipie na trasie 40km przy jezdzie 40-70 a4 b8 multi 180km to 4.7 litra niestety nie udało mi się powtórzyć tak iście kosmicznego wyniku niczym ruch szachisty xD Srednie spalanie aktualnie przy cooler 3.0 turbo 177 laczki 18 to w zależności od trasy i jazdy Na przykladzie 50 km 6.5-7 ( do 120 ) od czasu do czasu krótkie przypierdzielenie :-) 7-8 dynamiczna jazda 8-10 dużo gazu i hebla :-) 9l przy 170-200 na godzinę Nie wiem czemu ale multi nie chce iść wiecej niz 225 czy to wina skrzyni ? Krótkich przełożeń?
JawoR36 Opublikowano 28 Października 2016 Opublikowano 28 Października 2016 9l przy 170-200 na godzinę Zapomniałeś dopisać mnożnika "x2".
SpierfolES Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 9l przy 170-200 na godzinę Zapomniałeś dopisać mnożnika "x2". Tak komputer pokładowy wskazał ale nie powiem bo mi chyba poł baka wpierdzieliło przez 200km xD
Tomeks Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Sorry,ale nie wiem jak moza nazwać auto mające ~5.5s do 100 i vmax na poziomie 270km/h zamulaczem,nawet gdy jest załadowany,to samo ze spalaniem vs osiągi,jest śmiesznie małe i tyle,3.0tdi jest rewelacyjnym skinieniem i żaden Pb nie ma do niego polotu,właśnie ze względu na osiągi vs spalanie,proponuje pojeździć sobie równie dynamicznie 3.0tfsi,spali min polowe więcej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
st4yKool Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 To sie zgadza, ze spali polowe wiecej.. ale nie ma co porownywac osiagow, to dwie rozne ligi. Oba silniki po stage2, rozni ponad 130KM... Pb nie ma uciazliwosci zwiazanych z EGRami, DPFami, itp.. prosty silnik + kompresor... 0 turbo laga... za cenę wiekszego spalania. Jestem wlasnie na etapie zamawiania hybrydowego turbo, zastanawiam sie czy robic tez wydech.. podoba mi sie taki sleeperowy wyglad obecnie.. A4 z szerszym kapciem.. w ogole nie widac ze jakos jedzie Z przelotem bedzie i glosniej i fify na koncu wieksze.. blyszczace, rzucajace sie w oczy :| mogliby robic czarne wydechy... a moze robia?
reikeb Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Ale się dyskusja rozkręciła Generalnie zacząłem swoją przygodę od a4 b5 z 1.6 i to był tragedia bo mega dużo paliła więc pozbyłem się i kupiłem to którym śmigam juz 5 rok czyli 1.9TDI avf i jakoś do tdi się przekonałem, lepiej się zbiera, mocy nie braknie i pali sporo miej niż benzyna dla tego też b8 myślę żeby kupić też tdi, tylko pytanie czy 2.0 czy 3.0 no i może wiecie które konkretnie silniki ( chodzi mi o kod ) są najbardziej godne polecenia? Bardziej chodzi mi tu o awaryjność bo spalanie to zasługa wszystkiego, ciężkiej nogi, załadowania opon, rozmiar koło itp wiec to jest względne. Myślę że jak przeskoczę z sedana b6 na kombi b8 to różnica będzie kolosalna... Wiadomo jak pakuje się cokolwiek do bagażnika w sedanie, masakra, szczególnie jak chce sie przewieźć jakiś większy gabaryt Tak więc słucham cennych rad użytkowników co by tu wybrać i na co się zdecydować Budżety to przedział 50-60tyś, rok koło 2012, fajnie by było w końcu dorobić się a4 w quattro żeby poczuć te rozwiązanie inżynierów audi
piotrekb_tt Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Panowie uwierzycie albo i nie ale moje 3.0tdi w drodze do Chorwacji na tempomacie 150km/h spaliło mi 6,3L. Komp pokazał 6.1 w co nie chciało mi się wierzyć ale przy tankowaniu wynik się potwierdził. Tak z innej beczki. Lata ktoś swoim b8 w quattro bokiem? Zdziwiła mnie łatwość z jaką torsen wprowadza to auto w poślizg. Nie mówię tu tylko o kręceniu baczkow ale o normalnym driftowaniu w zakrętach https://youtu.be/ktu2OchzAQ8
st4yKool Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 hehe dobre.. nie probowalem tak z miejsca.. odkad mam nowe opony, w ogole ciezko o jakikolwiek poslizg.. na czym latasz? rozumiem ze bylo tam dosyc mokro? lecialem troche bokiem kilka razy na nurburgringu, ale przy gazie w podloge szybko lapie spowrotem normalny tor jazdy.. fajny filmik sporbuje nagrac cos podobnego hehe Budżety to przedział 50-60tyś, rok koło 2012 No to raczej 3.0 tdi odpada.. chyba ze przebieg 200+ i slaby wypas...
dawidg2 Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 Moje tak rzuca tyłem jak np na krzyżówce trochę piachu leży, albo z jakiejś drogi kamyszkiem wysypanym wyjadę, to stawia bokiem przy ostrym ruszeniu.
piotrekb_tt Opublikowano 29 Października 2016 Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Było po prostu mokro. Dzisiaj też latałem bokami. Najlepsze jest to że póki skrzynia nie wrzuci 2 biegu to auto idzie bokiem jak głupie. Na prawdę da się tym polatać. Przy odrobinie wprawy można strzelić sekwencje zakrętów nawet. Musze wziąć kogoś do nagrywania z zewnątrz i to nagrać. Latam na Goodyear asimmetric2 także opona dobrze radzaca sobie na mokrej nawierzchni Edytowane 29 Października 2016 przez piotrekb_tt
komoornik Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Panowie uwierzycie albo i nie ale moje 3.0tdi w drodze do Chorwacji na tempomacie 150km/h spaliło mi 6,3L. Komp pokazał 6.1 w co nie chciało mi się wierzyć ale przy tankowaniu wynik się potwierdził. Tak z innej beczki. Lata ktoś swoim b8 w quattro bokiem? Zdziwiła mnie łatwość z jaką torsen wprowadza to auto w poślizg. Nie mówię tu tylko o kręceniu baczkow ale o normalnym driftowaniu w zakrętach Szkoda mi m.in opon, więc takie zabawy to na śniegu. Ale się dyskusja rozkręciła Generalnie zacząłem swoją przygodę od a4 b5 z 1.6 i to był tragedia bo mega dużo paliła więc pozbyłem się i kupiłem to którym śmigam juz 5 rok czyli 1.9TDI avf i jakoś do tdi się przekonałem, lepiej się zbiera, mocy nie braknie i pali sporo miej niż benzyna dla tego też b8 myślę żeby kupić też tdi, tylko pytanie czy 2.0 czy 3.0 no i może wiecie które konkretnie silniki ( chodzi mi o kod ) są najbardziej godne polecenia? Bardziej chodzi mi tu o awaryjność bo spalanie to zasługa wszystkiego, ciężkiej nogi, załadowania opon, rozmiar koło itp wiec to jest względne. Myślę że jak przeskoczę z sedana b6 na kombi b8 to różnica będzie kolosalna... Wiadomo jak pakuje się cokolwiek do bagażnika w sedanie, masakra, szczególnie jak chce sie przewieźć jakiś większy gabaryt Tak więc słucham cennych rad użytkowników co by tu wybrać i na co się zdecydować Budżety to przedział 50-60tyś, rok koło 2012, fajnie by było w końcu dorobić się a4 w quattro żeby poczuć te rozwiązanie inżynierów audi Świetne porównanie, wolnossące 1.6 do turbodiesla 1.9.
Kriss SierraFan Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Muszę dolozyc quattro... Wysłane z Note 3
st4yKool Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) BTW wie ktos czy przedlift wychodzil ze sportowym dyfrem? mozna to poznac po dodatkowym silniczku kolo dyfra z tylu... ma ktos cos takiego u siebie? Edytowane 30 Października 2016 przez st4yKool
piotrekb_tt Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 BTW wie ktos czy przedlift wychodzil ze sportowym dyfrem? mozna to poznac po dodatkowym silniczku kolo dyfra z tylu... ma ktos cos takiego u siebie? Na pewno taki dyfer występował w S4. Nie wiem jak to wyglądało w zwykłych A4
st4yKool Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Dziwne ze nikt takiego moda nie zrobil, zeby to dorzucic.. szukam po necie i cisza.. :| a w audi ta opcja dla 3.0tdi z np. 2012 to tylko 4tysie dolarow.. wiec dorzucenie teraz, powinno byc wzglednie tanie..
piotrekb_tt Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Ale żeby coś takiego zrobić w 3.0tdi musisz dobrać odpowiedni dyfer o odpowiednim przełożeniu. Wątpię żeby dyfry z TDI miały takie samo ratio jak te z S4. Jeśli nie dobierzesz odpowiedniego to długo nie pojezdzisz. Naprężenia zmiela albo dyfer albo skrzynie Edytowane 30 Października 2016 przez piotrekb_tt
st4yKool Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Nie no masz racje, ale wiemy juz ze byla taka opcja w 3.0tdi do dokupienia.. stad mozna poszukac w etce itp, czesci... dziwie sie ze nikt tematu nie ogarnal, moze gra nie warta swieczki..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się