Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

dyfuzor na jedną czy 2 strony wydech ? lampy 300-400 pln

NCYwSOD.jpg

to lotka rs4 ? za ile można kupić taką lotkę ?

albo to zludzenie optyczne albo ta lotka nie jest oryginalna od rs4. W RS4 srodkowa czesc jest wklesla (jest nizsza niz boczne czesci). Tutaj wyglada, ze jest odwrotnie.s-l225.jpg

a oryginalna lotka od rs4 ma gruba cene. Na allegro zazwyczaj sa po okolo 7-8 stow. Czasami jak ktos nie wie co sprzedaje to sa taniej - ale to mega rzadko sie trafia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Prawdopodobnie jest to lotka z pakietu competition plus

Prawdopodobnie jest to lotka z pakietu competition plus

http://m.imgur.com/M13YhWK

Jednak się mylę ... compet. jest podobny do RSa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogby mi ktos z Was podeslac VCDSa?

Mialem od paru lat ale komp mi padl i wszystko co sciagam do tej pory mi nie chodzi...:|

daj jakiegos maila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogby mi ktos z Was podeslac VCDSa?

Mialem od paru lat ale komp mi padl i wszystko co sciagam do tej pory mi nie chodzi...:|

daj jakiegos maila

Z góry wielkie dzięki.

Maila wyslalem na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się dyskusja rozkręciła :D

Generalnie zacząłem swoją przygodę od a4 b5 z 1.6 i to był tragedia bo mega dużo paliła więc pozbyłem się i kupiłem to którym śmigam juz 5 rok czyli 1.9TDI avf i jakoś do tdi się przekonałem, lepiej się zbiera, mocy nie braknie i pali sporo miej niż benzyna dla tego też b8 myślę żeby kupić też tdi, tylko pytanie czy 2.0 czy 3.0 no i może wiecie które konkretnie silniki ( chodzi mi o kod ) są najbardziej godne polecenia? :D Bardziej chodzi mi tu o awaryjność bo spalanie to zasługa wszystkiego, ciężkiej nogi, załadowania opon, rozmiar koło itp wiec to jest względne. Myślę że jak przeskoczę z sedana b6 na kombi b8 to różnica będzie kolosalna... Wiadomo jak pakuje się cokolwiek do bagażnika w sedanie, masakra, szczególnie jak chce sie przewieźć jakiś większy gabaryt :kox:

Tak więc słucham cennych rad użytkowników co by tu wybrać i na co się zdecydować :naughty: Budżety to przedział 50-60tyś, rok koło 2012, fajnie by było w końcu dorobić się a4 w quattro żeby poczuć te rozwiązanie inżynierów audi ^_^

W tym przedziale cenowym kupisz golasa bez Q w 2.0TDI, o quattro czy 3.0 zapomnij.

To jaki budżet potrzebny, bo jak przegladam te autka teraz to za 60 tys można już fajnie wyposażone wyrwać... Szkoda że jak zwykle tu same disy a zero pomocy, nic sie nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli polujesz na quattro i zależy ci na nim to przedlifta wyrwiesz za 60k, na polifta niezbędne minimum to 70k za słaby wypas. Osobiście nie kupiłbym drugi raz ośki, bo B8 mają taki rozkład masy i przełozenia skrzyni że przyspieszanie przy niutonie na poziomie 400 nie jest efektywne, koło kręci jak szalone. 3.0TDI jeździ super, ale ciężko będzie znaleźć pewną sztukę która nie będzie skarbonką w budżecie do 60k nawet z roczników 2010-2012.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się dyskusja rozkręciła :D

Generalnie zacząłem swoją przygodę od a4 b5 z 1.6 i to był tragedia bo mega dużo paliła więc pozbyłem się i kupiłem to którym śmigam juz 5 rok czyli 1.9TDI avf i jakoś do tdi się przekonałem, lepiej się zbiera, mocy nie braknie i pali sporo miej niż benzyna dla tego też b8 myślę żeby kupić też tdi, tylko pytanie czy 2.0 czy 3.0 no i może wiecie które konkretnie silniki ( chodzi mi o kod ) są najbardziej godne polecenia? :D Bardziej chodzi mi tu o awaryjność bo spalanie to zasługa wszystkiego, ciężkiej nogi, załadowania opon, rozmiar koło itp wiec to jest względne. Myślę że jak przeskoczę z sedana b6 na kombi b8 to różnica będzie kolosalna... Wiadomo jak pakuje się cokolwiek do bagażnika w sedanie, masakra, szczególnie jak chce sie przewieźć jakiś większy gabaryt :kox:

Tak więc słucham cennych rad użytkowników co by tu wybrać i na co się zdecydować :naughty: Budżety to przedział 50-60tyś, rok koło 2012, fajnie by było w końcu dorobić się a4 w quattro żeby poczuć te rozwiązanie inżynierów audi ^_^

W tym przedziale cenowym kupisz golasa bez Q w 2.0TDI, o quattro czy 3.0 zapomnij.

To jaki budżet potrzebny, bo jak przegladam te autka teraz to za 60 tys można już fajnie wyposażone wyrwać... Szkoda że jak zwykle tu same disy a zero pomocy, nic sie nie zmieniło.

W Twoim budżecie można kupić przedlifta, nie lifta, a skoro uważasz inaczej (60k za lifta) to pochwal się tym co znalazłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym już ośki nie kupił, ale tak jak kolega pisze polift ze słabym wypasem to minimum 70tyś z Q przed lifta do 60tyś znajdziesz. 3.0TDI jedynie 2008r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. tak szczerze.. na codzien tego Q sie nie czuje.. auto jest ciezke.. no dobra, moze z pasow lepiej, ale ogolnie bez szalu... jak sie przycisnie, to bardziej, ale jadac do roboty w korku, Q nie daje nic... polift ma chyba Q 5tej generacji, mniejsze opory i ogolnie spalanie.. ale nie wiem czy zwykle A4 czy tylko S/RS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam czuję różnicę nie wiem czy miałeś wcześniej b8 w ośce ale ja tak i różnica jest duża właśnie na codzień. Nie miałem okazji jeszcze w zimie pojeździć, ale jak deszcz popada lub jest mokro czuć na codzień. Na suchym może już nie tak bardzo ale w zakrętach na pewno tak pewniej się wchodzi. Na suchym jak ruszam szybciej ze skrętem to czuć jakby tylno napędowy był hehe d*pa ucieka mega :) ale za raz łapie i rwie do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm mowisz.. nie wiem, przesiadlem sie z B6 w osce.. i rzadko mi d*pa ucieka.. opony trzeba miec dobre a nie jakies łysole! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ucieka Ci d*pa jak trochę depniesz jak np wyjeżdzasz na drogę z bocznej drogi i skręcasz w lewo lub prawo ? mi startuje podobnie jak moje bmw z tylnym napędem fajnie d*pą rzuci i potem łapie tor. Co do Ośki vs Quattro. Jak jeżdziłem ośką to obojętne mi to było czy następne będzie Q czy ośka teraz jak pojeżdziłem z Q (już nie moge się doczekać zimy) to następne też będzie z Q :) jednak jazda całkiem inna. Może jak masz ośke 100-150PS to nie czuć tak ale jak jest 200+ i większy moment obr to już na śliskim nie wspomne o zimie jeździło mi się źle. U mnie też sporo podjazdów górek itp bo nie mieszkam na niźinach :)


PS nie chce ktoś hebli S4/S5 przód ? 1050zł przednie zaciski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co.. tu sa takie korki, ze ciezko znalesc okazje zeby sobie polatac bokiem.. jak depne to czasami mi d*pa ucieknie, ale to juz musi byc na prawde zakret min. 45 stropni i slaba nawierzchnia.. mam praktycznie nowe opony 245 i bardzo bardzo rzadko trace przyczepnosc.. nawet jak ostro dociskam.. a teoretycznie mam ponad 300 kucy..

rozumiem ze jezdzisz z wylaczonym ESP? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam skromne 215PS i 460Nm opony tez 245.35.19 może avanta lepiej jest wprowadzić w poślizg nie wiem. Mi to się tylko zdarza jak jadę wolno na dwójce i np dodam więcej gazu i skręcam jak chce np szybko wyskoczyć na drogę lub jak szybciej ruszasz z miejsca np jak wbijasz się na główną drogę bo duży ruch. Lubi tą d*pą zarzucić ale tak w pozytywnym słowa tego znaczeniu :)

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe moze masz wieksza bezwladnosc.. i zwloki sasiada w bagazniku :) Moj sedan trzyma sie jak na szynach.. czekam na jakies mokre dni zeby poprobowac bączków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...