Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Góral65 napisał:

sprawdzałem u mnie tylko mam  avanta piszczy po prawej nad MK

zdaje sie ze w sedanie siedzi gdzies pod pasek.. masakra.. godzine szukalem i nic.. musze to ogarnac, bo jazda bez czujnikow i kamery to jakis dramat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

:hi:

Panowie powiedzcie mi jak to jest z obrotami w 3.0tdi normalnie mam na biegu jałowym 650 ale co jakiś czas wyrastają mi tak na ponad 900 czy to jest wypalanie DPFa? Dodam że jazda praktycznie w 90% miasto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, st4yKool napisał:

zdaje sie ze w sedanie siedzi gdzies pod pasek.. masakra.. godzine szukalem i nic.. musze to ogarnac, bo jazda bez czujnikow i kamery to jakis dramat :)

Rzuć okiem na obrazek z ETKI Online - https://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php

 

 

Screenshot_1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje sie ze w sedanie siedzi gdzies pod pasek.. masakra.. godzine szukalem i nic.. musze to ogarnac, bo jazda bez czujnikow i kamery to jakis dramat [emoji4]

Glosnik pdc tyl łatwo zlokalizowac jest przypiety na dwa plastikowe kolki do polki od gory polki w sedanie wypychasz kolki w gore i sciagasz buzer glosnik

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel dzieki sprawdze :) gdzies znalazlem ze jest pos pasem bezpieczenstwa tylnych siedzen po stronie kierowcy.. ale twoja sugestie latwiej sprawdzic :))

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, egon47 napisał:

:hi:

Panowie powiedzcie mi jak to jest z obrotami w 3.0tdi normalnie mam na biegu jałowym 650 ale co jakiś czas wyrastają mi tak na ponad 900 czy to jest wypalanie DPFa? Dodam że jazda praktycznie w 90% miasto

A przypadkiem nie występuje to gdy puszczasz sprzęgło? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, egon47 napisał:

:hi:

Panowie powiedzcie mi jak to jest z obrotami w 3.0tdi normalnie mam na biegu jałowym 650 ale co jakiś czas wyrastają mi tak na ponad 900 czy to jest wypalanie DPFa? Dodam że jazda praktycznie w 90% miasto

U mnie w CCWA sie tak nie dzieje.. a DPF sie wypala jak masz ponad 1.5k obrotow chyba dopiero..  Jak ci wzrosna, sprawdzy czy wylaczenie klimy pomaga..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miał ktoś problemy z wibracjami po założeniu dystansów? Miałem wcześniej koła 19"x8.5" et 45+ dystanse 15mm tył i 13mm przód. Pech chciał, że podczas zakładania zestawu (felgi+opony nexen n'fera+dystanse dystom.pl) wszystko było nowe i nie mogłem odkryć skąd biorą się wibracje. Jeździłem od wulkanizacji do wulkanizacji. W międzyczasie zmieniłem felgi na 8.5"et42 i dopiero wpadłem na to, że może problem leży w dystansach. No i bingo przy przodzie: 13mm powyżej 130 jest lipa, a przy 15mm wtedy jest tragedia. Jak myślicie to wina wadliwych dystansów czy et rzędu 29,27?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Przy odpowiednio dobranych dystansach z Dystomu nie powinieneś mieć żadnych problemów.

Rozmiary dystansów do tych felg wydają się ok.

Czy napewno na dystansie masz kołnierz centrujący na otwór felgi 66,5 mm?

Upewnij się.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, chudineze napisał:

A przypadkiem nie występuje to gdy puszczasz sprzęgło? 

Jak stole na postoju np. Na światłach zauważyłem ze raz mam 900 a raz 650 obrotów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, st4yKool napisał:

U mnie w CCWA sie tak nie dzieje.. a DPF sie wypala jak masz ponad 1.5k obrotow chyba dopiero..  Jak ci wzrosna, sprawdzy czy wylaczenie klimy pomaga..

Zauważyłem ze czy klima czy nie niema znaczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm.. a sprawdzales kiedy miales ostatnia regeneracje DPFa VCDSem? Bo to moze jednak byc ten DPF... jak masz mozliwosc i znowu zauwazysz te obroty zwiekszone, nie gas auta az spadna do normalnych... i wtedy sprawdz kiedy byla ostatnia regeneracja..

 

Moga to jeszcze byc klapy kolektora...

Edytowane przez st4yKool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką macie pojemność baku w 2.0tdi FWD ? U mnie jest jakiś strasznie mały. Sprawdzałem ostatnio ile wejdzie od momentu gdy zaświeci mi się żyd i weszło 49 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, TOM3K napisał:

Jaką macie pojemność baku w 2.0tdi FWD ? U mnie jest jakiś strasznie mały. Sprawdzałem ostatnio ile wejdzie od momentu gdy zaświeci mi się żyd i weszło 49 litrów

Jak się zaswieci to około 56l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się zaswieci to około 56l

To o co u mnie chodzi. Można to sprawdzić jakoś jaka jest pojemność? Może źle mnie wskaźnik pokazuje ? I za szybko się zaświeca?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, TOM3K napisał:

To o co u mnie chodzi. Można to sprawdzić jakoś jaka jest pojemność? Może źle mnie wskaźnik pokazuje ? I za szybko się zaświeca?

w poprzednich VAGach ilość paliwa można było podejrzeć w blokach pomiarowych zegarów - tam wyświetlana była wartość w litrach. Nie wiem czy to przetrwało do czasów B8, ale może jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, TOM3K napisał:


To o co u mnie chodzi. Można to sprawdzić jakoś jaka jest pojemność? Może źle mnie wskaźnik pokazuje ? I za szybko się zaświeca?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
 

No coś nie tak jest 

Trzeba jeździć aż zgaśnie żartuję ?nie wiem jak sprawdzić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednich VAGach ilość paliwa można było podejrzeć w blokach pomiarowych zegarów - tam wyświetlana była wartość w litrach. Nie wiem czy to przetrwało do czasów B8, ale może jest?

Pamiętasz gdzie to dokładnie sprawdzałeś?

Wole w ten sposób nie próbować :decayed:

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, TOM3K napisał:

Pamiętasz gdzie to dokładnie sprawdzałeś?

http://www.bba-reman.com/forums/Topic87483.aspx#bm87509 zobacz ten temat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie miał ktoś problemy z wibracjami po założeniu dystansów? Miałem wcześniej koła 19"x8.5" et 45+ dystanse 15mm tył i 13mm przód. Pech chciał, że podczas zakładania zestawu (felgi+opony nexen n'fera+dystanse dystom.pl) wszystko było nowe i nie mogłem odkryć skąd biorą się wibracje. Jeździłem od wulkanizacji do wulkanizacji. W międzyczasie zmieniłem felgi na 8.5"et42 i dopiero wpadłem na to, że może problem leży w dystansach. No i bingo przy przodzie: 13mm powyżej 130 jest lipa, a przy 15mm wtedy jest tragedia. Jak myślicie to wina wadliwych dystansów czy et rzędu 29,27?

Ja miałem, skończyło się na toczeniu samemu nowych, lepiej spasowanych. Teraz problem nie występuje :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...