st4yKool 5 Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 Godzinę temu, Góral65 napisał: sprawdzałem u mnie tylko mam avanta piszczy po prawej nad MK zdaje sie ze w sedanie siedzi gdzies pod pasek.. masakra.. godzine szukalem i nic.. musze to ogarnac, bo jazda bez czujnikow i kamery to jakis dramat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Panowie powiedzcie mi jak to jest z obrotami w 3.0tdi normalnie mam na biegu jałowym 650 ale co jakiś czas wyrastają mi tak na ponad 900 czy to jest wypalanie DPFa? Dodam że jazda praktycznie w 90% miasto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowiq 25 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 8 godzin temu, st4yKool napisał: zdaje sie ze w sedanie siedzi gdzies pod pasek.. masakra.. godzine szukalem i nic.. musze to ogarnac, bo jazda bez czujnikow i kamery to jakis dramat Rzuć okiem na obrazek z ETKI Online - https://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniell-gda 6 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 zdaje sie ze w sedanie siedzi gdzies pod pasek.. masakra.. godzine szukalem i nic.. musze to ogarnac, bo jazda bez czujnikow i kamery to jakis dramat [emoji4]Glosnik pdc tyl łatwo zlokalizowac jest przypiety na dwa plastikowe kolki do polki od gory polki w sedanie wypychasz kolki w gore i sciagasz buzer glosnik Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Daniel dzieki sprawdze gdzies znalazlem ze jest pos pasem bezpieczenstwa tylnych siedzen po stronie kierowcy.. ale twoja sugestie latwiej sprawdzic )Sent from my SM-G950F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 3 godziny temu, egon47 napisał: Panowie powiedzcie mi jak to jest z obrotami w 3.0tdi normalnie mam na biegu jałowym 650 ale co jakiś czas wyrastają mi tak na ponad 900 czy to jest wypalanie DPFa? Dodam że jazda praktycznie w 90% miasto A przypadkiem nie występuje to gdy puszczasz sprzęgło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 3 godziny temu, egon47 napisał: Panowie powiedzcie mi jak to jest z obrotami w 3.0tdi normalnie mam na biegu jałowym 650 ale co jakiś czas wyrastają mi tak na ponad 900 czy to jest wypalanie DPFa? Dodam że jazda praktycznie w 90% miasto U mnie w CCWA sie tak nie dzieje.. a DPF sie wypala jak masz ponad 1.5k obrotow chyba dopiero.. Jak ci wzrosna, sprawdzy czy wylaczenie klimy pomaga.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Panowie miał ktoś problemy z wibracjami po założeniu dystansów? Miałem wcześniej koła 19"x8.5" et 45+ dystanse 15mm tył i 13mm przód. Pech chciał, że podczas zakładania zestawu (felgi+opony nexen n'fera+dystanse dystom.pl) wszystko było nowe i nie mogłem odkryć skąd biorą się wibracje. Jeździłem od wulkanizacji do wulkanizacji. W międzyczasie zmieniłem felgi na 8.5"et42 i dopiero wpadłem na to, że może problem leży w dystansach. No i bingo przy przodzie: 13mm powyżej 130 jest lipa, a przy 15mm wtedy jest tragedia. Jak myślicie to wina wadliwych dystansów czy et rzędu 29,27? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Witaj, Przy odpowiednio dobranych dystansach z Dystomu nie powinieneś mieć żadnych problemów. Rozmiary dystansów do tych felg wydają się ok. Czy napewno na dystansie masz kołnierz centrujący na otwór felgi 66,5 mm? Upewnij się. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 2 godziny temu, chudineze napisał: A przypadkiem nie występuje to gdy puszczasz sprzęgło? Jak stole na postoju np. Na światłach zauważyłem ze raz mam 900 a raz 650 obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egon47 39 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 2 godziny temu, st4yKool napisał: U mnie w CCWA sie tak nie dzieje.. a DPF sie wypala jak masz ponad 1.5k obrotow chyba dopiero.. Jak ci wzrosna, sprawdzy czy wylaczenie klimy pomaga.. Zauważyłem ze czy klima czy nie niema znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 (edytowane) Hmm.. a sprawdzales kiedy miales ostatnia regeneracje DPFa VCDSem? Bo to moze jednak byc ten DPF... jak masz mozliwosc i znowu zauwazysz te obroty zwiekszone, nie gas auta az spadna do normalnych... i wtedy sprawdz kiedy byla ostatnia regeneracja.. Moga to jeszcze byc klapy kolektora... Edytowane 5 Lipca 2017 przez st4yKool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3K 18 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Jaką macie pojemność baku w 2.0tdi FWD ? U mnie jest jakiś strasznie mały. Sprawdzałem ostatnio ile wejdzie od momentu gdy zaświeci mi się żyd i weszło 49 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 6 minut temu, TOM3K napisał: Jaką macie pojemność baku w 2.0tdi FWD ? U mnie jest jakiś strasznie mały. Sprawdzałem ostatnio ile wejdzie od momentu gdy zaświeci mi się żyd i weszło 49 litrów Jak się zaswieci to około 56l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3K 18 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Jak się zaswieci to około 56lTo o co u mnie chodzi. Można to sprawdzić jakoś jaka jest pojemność? Może źle mnie wskaźnik pokazuje ? I za szybko się zaświeca?Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was002 14 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 1 minutę temu, TOM3K napisał: To o co u mnie chodzi. Można to sprawdzić jakoś jaka jest pojemność? Może źle mnie wskaźnik pokazuje ? I za szybko się zaświeca? w poprzednich VAGach ilość paliwa można było podejrzeć w blokach pomiarowych zegarów - tam wyświetlana była wartość w litrach. Nie wiem czy to przetrwało do czasów B8, ale może jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 4 minuty temu, TOM3K napisał: To o co u mnie chodzi. Można to sprawdzić jakoś jaka jest pojemność? Może źle mnie wskaźnik pokazuje ? I za szybko się zaświeca? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka No coś nie tak jest Trzeba jeździć aż zgaśnie żartuję ?nie wiem jak sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOM3K 18 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 w poprzednich VAGach ilość paliwa można było podejrzeć w blokach pomiarowych zegarów - tam wyświetlana była wartość w litrach. Nie wiem czy to przetrwało do czasów B8, ale może jest? Pamiętasz gdzie to dokładnie sprawdzałeś? Wole w ten sposób nie próbować Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was002 14 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 2 minuty temu, TOM3K napisał: Pamiętasz gdzie to dokładnie sprawdzałeś? http://www.bba-reman.com/forums/Topic87483.aspx#bm87509 zobacz ten temat! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olinek2 4 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Panowie miał ktoś problemy z wibracjami po założeniu dystansów? Miałem wcześniej koła 19"x8.5" et 45+ dystanse 15mm tył i 13mm przód. Pech chciał, że podczas zakładania zestawu (felgi+opony nexen n'fera+dystanse dystom.pl) wszystko było nowe i nie mogłem odkryć skąd biorą się wibracje. Jeździłem od wulkanizacji do wulkanizacji. W międzyczasie zmieniłem felgi na 8.5"et42 i dopiero wpadłem na to, że może problem leży w dystansach. No i bingo przy przodzie: 13mm powyżej 130 jest lipa, a przy 15mm wtedy jest tragedia. Jak myślicie to wina wadliwych dystansów czy et rzędu 29,27? Ja miałem, skończyło się na toczeniu samemu nowych, lepiej spasowanych. Teraz problem nie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się