Dev 1443 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Hugo napisał: Po krótkim naciśnięciu zbijasz prędkość o 1km/h, a jak przytrzymasz dłużej to zbija już o 10km/h. Więc jak przytrzymasz dłużej to zbijesz bardzo prędkość i auto dlatego zaczyna hamować Z tym że to nie jest hamowanie silnikiem tylko hamulcem i czuć to wyraźnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zabiello 8 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Normalne jest to zwalnianie jak zbijesz prędkość tempomatem przez przytrzymanie manetki. Przy pierwszym razie wydaje się to dziwne ale można się do tego przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Godzinę temu, zabiello napisał: Normalne jest to zwalnianie jak zbijesz prędkość tempomatem przez przytrzymanie manetki. Przy pierwszym razie wydaje się to dziwne ale można się do tego przyzwyczaić. Wiem jak działa tempomat, 30 lat już jeżdżę za kierownicą. Chodzi mi tylko o reakcję auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Tak to działa. Jak Ci się auto za bardzo rozpędzi np z górki, to też będzie hamował. Przynajmniej u mnie tak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 W B6 czy w B7 jeszcze tego nie było samochód utrzymywał tylko prędkość na równym czy pod górkę a z górki nie utrzymywał prędkości, w B8 utrzymuje zadaną prędkość i jak trzeba sam hamuje nie silnikiem tylko hamulcami, 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Góral65 napisał: ....w B8 utrzymuje zadaną prędkość i jak trzeba sam hamuje nie silnikiem tylko hamulcami, I o to mi wlasnie chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga 21 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 W dniu 5.06.2019 o 23:43, Dev napisał: To ori fele z S4, do sprzedania z oponami z przebiegiem 2000km, ET 45 Ale są do tego dystanse, przód 15 a tył 20mm Za ile je chcesz sprzedac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 7 minut temu, Kooga napisał: Za ile je chcesz sprzedac? Napisz do mnie na Whats Appie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WydRos 45 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Panowie kto ma vcp z okolic Oświęcimia i zrobi mi parametryzacje wzmacniacza z banga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtatra 2 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Panowie, bardzo proszę o pomoc w weryfikacji problemu w Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro z AdBlue (CNHA) z 2014 : Film z dzisiejszego poranka: https://youtu.be/hzOZH1h3kcc Od jakiegoś czasu auto, ma ciężko odpalić z rana, nie chodzi tu o rozruch (rozrusznik, akumulator jest OK, kręci dobrze) lecz tak jakby nie dostawał paliwa Jeżeli mu włączę wcześniej z 3 - 4 razy zapłon na chwile to odpali od strzała. Potem już jest wszystko OK, auto normalnie jeżdzi. Mam dostęp do oryginalnego VCDS, co ma wpływ na takie odpalanie? - czujnik temperatury paliwa / powietrza - pompa w baku nie domaga - pompa wysokiego ciśnienia - jakiś czujnik / regulator paliwa na listwie CR Jak bardzo długo kręci to wywali błąd: 4113 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 00 (038) - niezrozumiały sygnał Sporadycznym, niepotwierdzony: Priorytet: 2 Prędkość obrotowa silnika w momencie wykrycia błędu: 557 obr/min Obciążenie 100% Nie dawno zmieniony był: - wszystkie filtry, olej LM - kompletny rozrząd ori - paski, rolki osprzętu Pomoże ktoś od czego zacząć szukanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekPL 282 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Z zawieszeń gwintowanych może ktoś coś polecić? W poprzednim aucie Miałem KW, iść dalej ta drogą czy coś ciekawszego do b8 można założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc w uruchomieniu Audi side assist (czujników martwego pola). Auto kupiłem bez zderzaka. Po podpięciu wiązki PDC i sterowników Master i Slave auto się komunikuje, ale nie może odpalić systemu z powodu jakiegoś błędu. Błąd jaki wywala to nie te popularne typu: nieodpowiednie napięcie, błędna adaptacja lub uszkodzony sterownik. Ktoś coś? A może ktoś zna magika, który byłby w stanie z tym pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WydRos 45 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 6 minut temu, bodas napisał: Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc w uruchomieniu Audi side assist (czujników martwego pola). Auto kupiłem bez zderzaka. Po podpięciu wiązki PDC i sterowników Master i Slave auto się komunikuje, ale nie może odpalić systemu z powodu jakiegoś błędu. Błąd jaki wywala to nie te popularne typu: nieodpowiednie napięcie, błędna adaptacja lub uszkodzony sterownik. Ktoś coś? A może ktoś zna magika, który byłby w stanie z tym pomóc? Jakie moduły kupiłeś ? Co pokazuje vcds jaki nr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 (edytowane) moduły były od razu ze zderzakiem i wiązką 8t0 907 566b i 8t0 907 568b. VCDS pokazuje błąd: 388356-databus U1121 00(009) missing message Auto to a5 8t coupe 2016 Edytowane 11 Czerwca 2019 przez bodas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 7 godzin temu, WydRos napisał: Jakie moduły kupiłeś ? Co pokazuje vcds jaki nr 8t0907566b i 568b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WydRos 45 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 8 minut temu, bodas napisał: 8t0907566b i 568b A fabrycznie było tak wcześniej Side Asist tak? Wszystko podłączone. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 13 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 8 godzin temu, bodas napisał: Panowie czy jest ktoś w stanie pomóc w uruchomieniu Audi side assist (czujników martwego pola). Auto kupiłem bez zderzaka. Po podpięciu wiązki PDC i sterowników Master i Slave auto się komunikuje, ale nie może odpalić systemu z powodu jakiegoś błędu. Błąd jaki wywala to nie te popularne typu: nieodpowiednie napięcie, błędna adaptacja lub uszkodzony sterownik. Ktoś coś? A może ktoś zna magika, który byłby w stanie z tym pomóc? Zapytam kolegi o to, bo chyba dokładał side assist w B8 albo q5. A jeździłeś na kalibrację do serwisu? Też możliwe, że sterownik jest któryś uwalony, jak masz gdzie to trzeba by je sprawdzić i ewentualnie postawić na nowo. Bo zakładam, że podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem i sprawdziłeś dwa razy czy jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Teraz, mlody020 napisał: Zapytam kolegi o to, bo chyba dokładał side assist w B8 albo q5. A jeździłeś na kalibrację do serwisu? Też możliwe, że sterownik jest któryś uwalony, jak masz gdzie to trzeba by je sprawdzić i ewentualnie postawić na nowo. Bo zakładam, że podłączyłeś wszystko zgodnie ze schematem i sprawdziłeś dwa razy czy jest ok. Side assist był fabrycznie w aucie. Ja go nie dokładałem. Podłączone wszystko na fabrycznej wiązce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 13 Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 1 minutę temu, bodas napisał: Side assist był fabrycznie w aucie. Ja go nie dokładałem. Podłączone wszystko na fabrycznej wiązce. No to skoro był fabrycznie to dwie możliwości: albo któryś sterownik uwalony jest (z tego co wiem to się zdarza dosyć często) albo nie byłeś w ASO na kalibracji. Tylko nie wiem czy jeżeli sterowniki są nieskalibrowane to sieją błędami. Tak czy siak do serwisu będziesz musiał pojechać bo (chyba) tylko oni są w stanie wykonać ten zabieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk330 14 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) Panowie, od jakiegoś czasu borykalem się z ubytkiem płynu chłodzącego. W ostatnim czasie mocno się nasiliło - okazuje się, że mam spaliny w płynie. Czy w 3.0tdi da się jakoś ominąć chłodnicę EGR żeby przetestować czy to ona jest winna? Nie chcę od razu głowic zrzucać bo to w tym momencie dla mnie za duże koszty. Ewentualnie jakie objawy wskazywałyby na chłodnicę EGR a jakie na uszczelkę pod głowicą? U mnie temperatura płynu zawsze w normie, oleju w płynie nie ma, płynu w oleju też nie (żadnego masła w zbiorniczku czy pod korkiem oleju). Ewentualnie kto w Warszawie ogarnia 3.0tdi na tyle, żeby się podjąć diagnozy? Bo od lokalnego mechanika od razu usłyszałem, że głowice do zdjęcia a o chłodnicy EGR w ogóle jeszcze nie słyszał Edytowane 12 Czerwca 2019 przez luk330 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się