Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Pany czy ktoś osobiście w B8 wymieniał amorki lub sprężyny ? Chodzi mi o to czy w nich też jest ten sam problem z przodu z tą zapieczoną śrubą w zwrotnicy, która trzyma wahacze ? I czy tylne sprężyny wyłażą jakoś prościej ?

Edytowane przez KoJ@K
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, KoJ@K napisał:

Pany czy ktoś osobiście w B8 wymieniał amorki lub sprężyny ? Chodzi mi o to czy w nich też jest ten sam problem z przodu z tą zapieczoną śrubą w zwrotnicy, która trzyma wahacze ? I czy tylne sprężyny wyłażą jakoś prościej ?

Zapieczona długa śruba to standard dla wielowachacza także w B8 nic się nie zmieniło.

Wymiana tylnych sprężyn to sama przyjemność w porównaniu do przodu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku B6 wymiana tylnych sprężyn do aż tak przyjemnych to raczej nie należy :wink: yhhh i znowu trzeba będzie walczyc z tą śrubą przy wrzucaniu Eibachów ... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzam się do zmiany zderzaka tył ze zwykłego na sline w lifcie. Na schemacie są różnice w mocowaniu, potrzebny jest przy tym taki adapter?

zderzaktyl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie potrzebujesz wystarczy zderzak podmienić. Jak chcesz mam taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Gibons napisał:

Nic nie potrzebujesz wystarczy zderzak podmienić. Jak chcesz mam taki.

A w jakim stanie ty masz ten zderzak i kolor ? Bo nie pamietam :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, WydRos napisał:

A w jakim stanie ty masz ten zderzak i kolor ? Bo nie pamietam :eusathink:

Ten o którym kiedyś gadaliśmy był czarny, ale jego już dawno nie mam. Wczoraj przywiozłem kolor jakby grafitowy jasny. Nie znam kodu. Stan bdb cały zaczepy całe nie porysowany nie klejony itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Gibons napisał:

kolor jakby grafitowy jasny

Monsoon Gray LX7R może :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, KoJ@K napisał:

W przypadku B6 wymiana tylnych sprężyn do aż tak przyjemnych to raczej nie należy :wink: yhhh i znowu trzeba będzie walczyc z tą śrubą przy wrzucaniu Eibachów ... :facepalm:

Śrubę polecam troszeczkę podgrzać opalarką małym palnikiem odkręcić nakrętkę i kluczem pneumatycznym dokręcić na maxa/przekręcić w zwrotnicy tak aby zerwała ten osad i swobodnie się obracała a potem już sama wyjdzie.

W B8 wystarczy z tyłu odpręcić amorki od dołu wahacze się zluzują i można wyciągać sprężyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Hugo napisał:

Monsoon Gray LX7R może :)

Jak ktoś by się uparł to polerke zrobić bo ma tylko lekkie ryski i na auto założyć moża.

201803291_qnwnwqx.jpg

 

201803291_qnwnspp.jpg

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.03.2018 o 11:33, Kasjan napisał:

 

W dniu 27.03.2018 o 22:09, Hugo napisał:

Właśnie podali informację, że w PL, akcją wymiany wadliwych nagrzewnic, objętych jest 9700 aut. Rozumiem, że to auta kupione w polskich salonach czy może dotyczy to też aut sprowadzonych? 


Ja mam kupiony w DK i tam go używam i dostałem wezwanie na akcje w Danii ale zadzeonilem do okolicznego serwisu audi i wymienia mi to nagrzewnice bez wzgledu na kraj pochodzenia czy tablice.
 

 

Ja mam z USA i też mi wymienili bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, yanosho napisał:

Śrubę polecam troszeczkę podgrzać opalarką małym palnikiem odkręcić nakrętkę i kluczem pneumatycznym dokręcić na maxa/przekręcić w zwrotnicy tak aby zerwała ten osad i swobodnie się obracała a potem już sama wyjdzie.

W B8 wystarczy z tyłu odpręcić amorki od dołu wahacze się zluzują i można wyciągać sprężyny.

Opalarka będzie za słaba na tą śrubę, jak nie idzie to tylko palnik, albo tą taką grzałką indukcyjną. Narazie zbieram takie wstępne info, jak by co to się pochwalę jak siadło :cool1: dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zmieniać heble z 320 na S5 344,sam przód?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Tomeks napisał:

Warto zmieniać heble z 320 na S5 344,sam przód?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zawsze warto mieć lepszy hebel, ale pakowałbym już 356mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile taki kompletny zestaw?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniał ktos w skrzyni manualnej olej? Jedni mówią ze się nie wymienia inni ze tak...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...