Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Langista napisał(a):

Nie mówię że są beznadziejni ale mówię, że nie są w ogóle warci swojej ceny. Mam od nich narzędzia i bity na 1/4" mega szybko się wyrabiają, nie wiem z czego są robione ale na pewno nie są na tyle twarde na ile powinny być. Kardan na 1/4" rozleciał mi się już dwa razy przy śrubkach z kokpitu, trzeci raz go nie kupię  ? 

Grzechotka 1/4" rozpadła się przy śrubie M6, druga już też powoli ma dość bo ledwo kierunki można na niej zmieniać. Zestaw kupiłem za 90 zł w promocji, a na wymianę grzechotki, Kardana i jednego bita wydałem 60..

Co do ceny to się zgodzę, Neo jak tak się ceni powinno działać jak Craftsman w Saears(USA) jeśli narzędzia są produkowane w Usa to mają dożywotnią gwarancję, szło się do Sears z np grzechotką do sklepu sprawdzali albo i nie gdzie dany model był (jest) produkowany i wymiana na taką samą lub inną, a nawet inny klucz proponowali czasem, nikt nie pytał o paragon itp itd. Jakościowo Craftsman nie ustępuje Neo, do Polski dużo kluczy sobie powysyłałem bo jakość do ceny jest ok. Snap-on ma jakość, ale ceny zaporowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Szybkie pytanie mam.

Przyszła pora na wymianę opon letnich. Do tej pory jeździłem na 255/35/R19. Przyznam, że jeżdżąc po wrocławskich dziurawych drogach chciałbym coś delikatnie węższego i o wyższym profilu. Przechodząc na zimę 245/40/R18 zawsze odczuwałem ulgę :decayed:. Na letnich kapciach samochód strasznie wpadał na koleiny i wjeżdżając w jakąś dziurę myślałem, że wypluję zęby (zawiecha 1BV). Przy zimówkach ewidentnie odczuwałem lepszy komfort jazdy. Oczywiście zostaję przy 19 tylko myślę nad zmianą opon na rozmiar 245/40/R19. Jeździł ktoś od nas na takim rozmiarze?  Koła o tak wysokich gumkach nie będą obcierać przy zawieszeniu 1BV?

Pozostaje jeszcze opcja 235/40, wysokość opony pomiędzy tym co mam a 245/40,  tylko czy przy 19 nie będą wyglądać na "za wąskie"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wolwerin napisał(a):

Szybkie pytanie mam.

Przyszła pora na wymianę opon letnich. Do tej pory jeździłem na 255/35/R19. Przyznam, że jeżdżąc po wrocławskich dziurawych drogach chciałbym coś delikatnie węższego i o wyższym profilu. Przechodząc na zimę 245/40/R18 zawsze odczuwałem ulgę :decayed:. Na letnich kapciach samochód strasznie wpadał na koleiny i wjeżdżając w jakąś dziurę myślałem, że wypluję zęby (zawiecha 1BV). Przy zimówkach ewidentnie odczuwałem lepszy komfort jazdy. Oczywiście zostaję przy 19 tylko myślę nad zmianą opon na rozmiar 245/40/R19. Jeździł ktoś od nas na takim rozmiarze?  Koła o tak wysokich gumkach nie będą obcierać przy zawieszeniu 1BV?

Pozostaje jeszcze opcja 235/40, wysokość opony pomiędzy tym co mam a 245/40,  tylko czy przy 19 nie będą wyglądać na "za wąskie"?

U siebie miałem 245/35/19, jak dla mnie było spoko ;)

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam 245/35 uważam że to najlepszy rozmiar opony 255 dla mnie za szeroka. A na 18" mam 225/45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, marky2552 napisał(a):

Ja też mam 245/35 uważam że to najlepszy rozmiar opony 255 dla mnie za szeroka. A na 18" mam 225/45

Ja jeżdżę na 255/35 i nie narzekam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby 245/35 będzie mniejszym walcem od 255/35, tylko że jej profil będzie jeszcze bardziej mniejszy od 255/35. Mi chodzi właśnie o to aby zmniejszyć szerokość opony i trochę zwiększyć jej wysokość aby nie było tak twardo bo zawieszenie jest już twarde. A przy profilu 245/35 zejdę z profilem opony jeszcze bardziej w dół więc te rozwiązania dopada.

Chyba zostaje mi nadal jeździć na 255/35 bo nic sensownego nie widzę.

Profil fajny, jeździć się da...ale nie na Wrocław :wallbash:

Edytowane przez wolwerin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wolwerin napisał(a):

No niby 245/35 będzie mniejszym walcem od 255/35, tylko że jej profil będzie jeszcze bardziej mniejszy od 255/35. Mi chodzi właśnie o to aby zmniejszyć szerokość opony i trochę zwiększyć jej wysokość aby nie było tak twardo bo zawieszenie jest już twarde. A przy profilu 245/35 zejdę z profilem opony jeszcze bardziej w dół więc te rozwiązania dopada.

Chyba zostaje mi nadal jeździć na 255/35 bo nic sensownego nie widzę.

Profil fajny, jeździć się da...ale nie na Wrocław :wallbash:

 

Wg kalkulatora możesz założyć opony 235/40/19 wzrośnie średnica koła o 9mm ale sprawdź też szerokość felgi czy podejdą.

Ja też jeżdżę na 255/35 jestem zadowolony ale na dziurach trzeba uważać ?

 

tu masz kalkulator:

WWW.OPONTEST.PL

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za swoje uwagi i propozycje :hi:

Zdecydowałem, że jednak wyjdę ze swojej strefy komfortu i zostanę przy fabrycznym rozmiarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po latach nieobecności. Zaczęła się moja przygoda z b8 i zbieram informacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które poliftowe B8 2,0 TDI ośka i Q będzie w praktyce najmniej palić?

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale mogę powiedzieć ze moja pali bardzo mało, najwiecej jeżdżę koło komina (u mnie większość gorki) licznik ten uśredniający nie kasowany od prawie 3lat pokazuje 7,4. W trasie 6,4-6,7 

Dodam ze opony 255lato i 245zima

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, marcin_o23 napisał(a):

pytanko, sterownik napędu na 4 koła 8K0907163 ma CP??

Na 100% Ci nie powiem, ale moim zdaniem nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, marcin_o23 napisał(a):

też tak sądziłem ale na niemieckim forum znalazłem info że niby ma

Grzesiek tutaj pisze, że nie ma ale jest kontrola Vin

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak to działa?? w sensie co robi się w przypadku kontroli VIN?? czyli wymiany sterownika w aucie na drugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...